ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 14 Окт 2005, 8:33

kelesha написа: знам често се случва ТУРБО колекторите които прави да се сепят, тва е факт ;) най вероятно проблема се получава от тежестта на турбината
Да и на мен ми е известно за некво цепене че понякога се получава НО според мен не е в работата на човека а причините МОЖЕ БИ са други. Мое би и такива за каквито споменаваш ти. Аз лично след 29ти ще си правя доработки по ауспуха и ще са пак там. Но те са заради смяната на мотора а не че имам проблем.

МОДЕРАТОРИТЕ СОРИ ЗА :OT: :yes:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Окт 2005, 9:12

а, освен това, ако сетъпа ти включва еьтърнъл уейстгейт, тая генерация не ти върши работа, ама никак ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 14 Окт 2005, 10:45

ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!). По модел(гарнитура, колектор, глава) на клиента.

ПП: Провар се получава само при некадърно пасване на отделните парчета - причината е луфт между тях при заварката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 14 Окт 2005, 11:27

Та значи пак казвам(пиша), варианти има много, въпроса е това което е на снимката колко би струвало ако се направи в България......никой не даде точен отговор, най вероятно щото никой не е правил подобно нещо понеже цената му наистина е по висока от манията за която обясни ЛудияБик с материали от моргата и такива подобни скрап изпълнения, които поради липса на достатъчно пари повечето от вас предпочитат.....лошо няма :)
Както и да е, целта ми беше да видя дали ще има интерес, явно не, и все пак ако някой се заинтересува някога, 550лв е цената на която този колектор може да дойде в България......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, но.......какъв външен гейт :mhihi: ......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко :D или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата :?: :mhihi:........ееееехххх Българио....... :help:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Окт 2005, 12:21

добре де, хубавао, не мислех да затъевам в офтопик, но:

1. след 2 страници постове аз не разбрах дали тая неръждавейка има други предимства (освен че е лъскава и не гние, като и обикновенните тъпи тръби ръджясали също не гният ). По-здрава ли е заварката м/у неръждавейка и неръждавейка със неръждавейка от такава м/у желязо и желязо със желязо? с какво неръждавейката превъзхожда желязо ?

2. колекторите с равна дължина ти дават по-добър тротъл респонс, плюс това по-гладка крива на мощността (кво значение има че колата ти е 250 коня на гумиоте, като имаш колебания от +- 20 коня, и не можеш да ги сложиш на асфалта като хората)

3. тая генерация доколкото разбрах трудно моиже да и се сложи друго (по-големо) турбо, а и може да се окаже че тряя се прави мноо кофти мод на лапата на двигателя ... да не говорим за усложнения пайпинг ;)

4.
kelesha написа:......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, ...


това е все едно да модваш нещо, което си купил за да не модваш нищо... смисъла се губуи, наистина :mhihi:

5.
kelesha написа:но.......какъв външен гейт ......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата ........ееееехххх Българио.......


къде споменах че тряя да се спастят пари точно от там ?

безспорно тая генерация е евтина за 550 кинта, и ако ти пасва на проекта (т.е. проекта ти не включва екст. гейт, и бъдещ ъпгрейд на турбото), не тряя се замисляш за тая цена (по-евтиното стаа толкова бавно, че ти стаа байгън докъто стане) но мноо зависи какво точно искаш/търсиш, и не винаги това което ти върши работа е скъпо, това ми е идеята, а и не винаги скъпите неща ти вършат работа, А, и целта ми не е да се заяждам ;), и по-добре разцепете темата, че много я осрахме :confused:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Окт 2005, 12:25

а за материалите - вих снимките от яката работа, кви кроивки има ;)

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 14 Окт 2005, 13:13

Няма да я разцепвам темата,а направо ще я преместя...няма смисъл да се губи тази тема. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 14 Окт 2005, 16:28

1. след 2 страници постове аз не разбрах дали тая неръждавейка има други предимства (освен че е лъскава и не гние, като и обикновенните тъпи тръби ръджясали също не гният ). По-здрава ли е заварката м/у неръждавейка и неръждавейка със неръждавейка от такава м/у желязо и желязо със желязо? с какво неръждавейката превъзхожда желязо ?

Обяснявам накратко :) Никой не е казал това е най добрия колектор за М50 :lol: Това е просто колектор за М50 за нормално голямо турбо с Т3 фланес и вътрешен гейт. Но този колектор за тези си пари с това си качество на изработката според мен е добър. Сравнен с колектора от снимката която показа Кобра тва се вижда най добре предполагам, просто няма място за сравнение в качеството на изработката тва е факт.
2. колекторите с равна дължина ти дават по-добър тротъл респонс, плюс това по-гладка крива на мощността (кво значение има че колата ти е 250 коня на гумиоте, като имаш колебания от +- 20 коня, и не можеш да ги сложиш на асфалта като хората)

Тук няма равни дължини, повярвай ми колектор за М50 с равни дължини започнеш ли да правиш си обречен да дадеш 3 пъти повече пари даже и да си го правиш сам, просто щото самия колектор ще бъде адски проблемен и освен това ще бъде правен на сляпо без модел което води до супер некачественна изработка и адски много излишни разходи :)
3. тая генерация доколкото разбрах трудно моиже да и се сложи друго (по-големо) турбо, а и може да се окаже че тряя се прави мноо кофти мод на лапата на двигателя ... да не говорим за усложнения пайпинг ;)

Ако ми кажеш кой от този форум до момента е сложил ГОЛЯМО турбо на БМВ-то си ЕВАЛА ти праа :D Нали това писах, големо турбо му требе голем външен гейт, той обаче е мноо скъп и за тва този вариант тук не се предпочита нищо че е много по добър :)
4.
kelesha написа:......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, ...

това е все едно да модваш нещо, което си купил за да не модваш нищо... смисъла се губуи, наистина :mhihi:

Лично аз предпочитам на готов колектор да му заваря едно коляно с фланеца за външния гейт, отколкото да правя нов колектор на който отново требе да му заварям коляно с фланец за външен гейт, разбираш ли ме на къде бия :?: и в единия и в другия случай ще модваш, като искаш сила ше модваш не ами......... така че се губи смисъла не от този колектор ми се губи смисъла от това да ни обясняваш от кое се губи смисъла :D
5.
kelesha написа:но.......какъв външен гейт ......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата ........ееееехххх Българио.......

къде споменах че тряя да се спастят пари точно от там ?

Е как къде е лек :?: Искаш да ми кажеш че ше си вземеш гейт за $500 и ше го забииш на тенекиен колектор за 50-100лв ли :?: брао циганка такава :mhihi:
безспорно тая генерация е евтина за 550 кинта, и ако ти пасва на проекта (т.е. проекта ти не включва екст. гейт, и бъдещ ъпгрейд на турбото), не тряя се замисляш за тая цена (по-евтиното стаа толкова бавно, че ти стаа байгън докъто стане) но мноо зависи какво точно искаш/търсиш, и не винаги това което ти върши работа е скъпо, това ми е идеята, а и не винаги скъпите неща ти вършат работа, А, и целта ми не е да се заяждам ;), и по-добре разцепете темата, че много я осрахме :confused:
Моята цел също не е да се заяждам, ама няма как да се сдържа когато някой започне да ми обяснява кое как защо и колко, след като аз по тоз път минах вече и знам, факт е че качествен колектор за малко пари не можеш да направиш, има ли причина да спорим :?: Факт е че този колектор като разположение на турбото е почти сигурно единствения удачен като говорим за Е36 с М50 мотор, така че кое му е нередното :?: Е ако си решил да правиш 800-1000 коня М50 мотор, със сигурност ше ти требе друг вид колектор.....но пък ако мислиш че на този колектор не можеш да му забиеш едно ГТ35Р турбо дето можеш да сложиш с него 600 коня на асфалта, лъжеш се, гарантирам ти че е напълно възможно, също така е възможно да му сложиш и едно Т34 от Косуърт или Т3 от Интеграле с вътрешен гейт и да изкараш 300-350 коня от М50-то с подходящите допълнителни модове по мотора.....ако тва не е кадърен колектор здраве му кажи 8) И не на последно място всеки път като отвориш капака ше ти е кеф да го погледнеш, а не като го видиш и да се извръщаш на другата страна :D

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 14 Окт 2005, 20:05

jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!). По модел(гарнитура, колектор, глава) на клиента.

ПП: Провар се получава само при некадърно пасване на отделните парчета - причината е луфт между тях при заварката.

Jamie, всъщност искаш да кажеш че излиза и по скъпо... :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Окт 2005, 2:25

Toни моляте провери колко ще струва подобен колектор за М42 щото аз в момента немога да си сменя масления оптега4 на веригата а мойта генерация я плетохме аз и Киро и в крайна сметка вършеше работа но ми е супер неудобна тая генерация и искам друга моляте провери цената и прати едно лс

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

Мнение от KILLER GTI » 15 Окт 2005, 3:04

разгледаите тези колектори,
1м тръба = 20лв
1бр коляно на 90 градуса около 7лв
10лв на заварка
това само за справка
http://snimka.bg/album.php?album_id=1049&photo=27
а този колектор е за Интеграле!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 15 Окт 2005, 3:11

Кой ги прави тези чудеса?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Окт 2005, 11:38

KILLER GTI, пресметнах и този колектор излезе 400 лева БЕЗ фланеца. Което е прекалено много - според мен. Иначе ми харесва - имам 1 забележка само но 1. е незначителна и 2. аз не съм майстор в областта - така че си я запазвам за себе си. 8)

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал.... :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2004

Мнение от DICH » 15 Окт 2005, 15:32

Неръждаемата стомана е по добра от черната по всяко отношение.Издържа на по голямо налягане, на по-висока температура и няма корозия.Черни тръби се слагат само там където не се изискват задължително неръждаеми заради по ниската им цена която е приблизително 1/5 от тази на неръждаемите.
Последна промяна DICH на 15 Окт 2005, 18:00, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook