Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от g_mihalev » 25 Юни 2010, 13:09

Хмм, това с деформирането не е добре :). Мисля да си поръчам само уплътненията , да го отворя и ако луфта е фрапиращо голям да го затворя без да подменям и да поръчам чак тогава Rattle Repair Kit-a и да го мъча.

До колкото разбирам никой не е правил Двоен Ванос. Нека някой ме поправи ако греша но тук няма опасност при зацепване , т.е. не се ползват тези Timing Tools.

Може ли някой да каже как под какво име да ги търся следните части:
1. valve cover gasket set - > комплект гарнитура на капака на клапаните ??? (1 комплект ми трябва, нали)
2. 15 x valve cover bolt grommet -> втулки за болтовете на капака на клапаните ???

друго мисля да не сменям от изброените на сайта ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от tsb_bg » 25 Юни 2010, 13:17

Тук е показан специализирания инструмент за ремонт на VANOS-а и валовете

http://www.baumtools.com/pdf/BMW_Cam_Locking_Kits_1.pdf

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 25 Юни 2010, 13:22

Няма зацепване при двойния ванос. badsharki май беше с двоен ванос. Задължително вземи комплекта гарнитури за капака на клапаните, номер 16 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 . Болтовете с гумените уплътнения няма смисъл да се сменят. Препоръчително е гарнитурата на ваноса и алуминиевата шайба за маркуча на маслото да вземеш - номера 17 и 19 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от badsharki » 25 Юни 2010, 15:14

bmw_n00b написа:@ g_mihalev
@ badsharki

Колега, относно резонанса при около 2000 оборота, който си обсъждахме: смених мотора и пак го има, така че със сигурност е от генерацията. Имам съмнения, че точно тогава ваноса се размърдва и се променя гласа на двигателя. Другият вариант е да има някакви специфики в гърнетата които са взели да се размърдват :mhihi: Аз съм с катализатор и т.н., т.е. както си е заводски колата.

Съвсем кардинално си започнал да ги решаваш проблемите. :mhihi: Но всъщност и аз отдавна стигнах до извода, че няма смисъл да наливам повече пари в тази двайска освен, ако не се счупи нещо, и да се ориентирам към нещо по оправдано ... като 30-ка например. :mhihi: А и при мен резонанса е едва доловим и само аз си знам за него. Благодаря ти за инфото. :yes:
bmw_n00b написа:Няма зацепване при двойния ванос.

:yes:
bmw_n00b написа:badsharki май беше с двоен ванос.

Не съм с двоен. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 25 Юни 2010, 15:54

badsharki написа:
bmw_n00b написа:badsharki май беше с двоен ванос.

Не съм с двоен. :roll:


:oops: Нещо съм се объркал :lol: но със сигурност имаше колега, който беше сменял на двоен ванос. А колкото до резонанса и при мен е много тих и повечето хора не биха го забелязали.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 29.04.2008

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от M198 » 23 Авг 2010, 14:54

здравейте колеги,
едно бързо въпросче - имали някои информация къде в София(като изключим Дару кар и камор ауто) могат да ми проверят/поправят двоен ванос на 520ка.
Предварително ви благодая

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 27 Окт 2010, 15:26

страхотна тема - поздравления за всички участници, почти цял следобед я чета :-)

карам двоен ванос м54б22 170кс.на е46 имам подобни симптоми, слабо вървене до 3к, ефекта със съед. и т.н.
Като цяло колата върви, не харчи много, не е много пъргава, мачкал съм разни коли, разни коли са ме мачкали :-)

та някой с двоен ванос да го е пробвал подмяната ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 30 Окт 2010, 22:27

Няма особен смисъл, колега, поне не такъв, който да струва 3-400 лева, освен ако не ти тече масълце от гарнитурата на капака на клапаните или да имаш шумове от ваноса. Ако имаш някакви съмнения относно мудност при ниски обороти или тресене при потегляне, инвестирай в комплект нови качествени свещи, ще си по-доволен. Ако и тях си сменял скоро, вземи си нови обувки за свещите ако са побелели. Ако и това не ти харесва събери още някой лев за по-голям двигател.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 30 Окт 2010, 23:48

свещи нови нгк по каталог, лула бобина всичко изглежда изрядно
разменял съм ги, гледали са ги, мериха ги /каквото и да значи/
май нещата отиват на 2.5/8 3 под капака

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от twake » 31 Окт 2010, 15:04

bmw_n00b написа:Няма особен смисъл, колега, поне не такъв, който да струва 3-400 лева, освен ако не ти тече масълце от гарнитурата на капака на клапаните или да имаш шумове от ваноса. Ако имаш някакви съмнения относно мудност при ниски обороти или тресене при потегляне, инвестирай в комплект нови качествени свещи, ще си по-доволен. Ако и тях си сменял скоро, вземи си нови обувки за свещите ако са побелели. Ако и това не ти харесва събери още някой лев за по-голям двигател.

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 12 Ное 2010, 17:51

2-3 седмици.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 10.07.2010
Кара: Е 34

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Munich Machine » 01 Дек 2010, 15:34

Колеги купих всичко от BS и сега ми трябват инструменти за закопчаване на валовете. Има ли някой да ми услужи, заеме или каже ншкаква алтернатива. :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 01 Дек 2010, 15:44

Ако не се е появил някой нов, никой от старите няма (или поне няма за даване), аз съм питал. За изравняването на валовете използвай нещо идеално право, фабрично рязано стъкло например или прав ъгъл (строителен). Двата вала трябва да са абсолютно на една линия отзад при квадратите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 10.07.2010
Кара: Е 34

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Munich Machine » 01 Дек 2010, 15:56

Колега, може ли да ми претиш номера си на л.с. ако не е проблем, искам да се консултирам относно ремонта.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от NAPSTERS » 02 Дек 2010, 22:48

spacepl написа:Ако не се е появил някой нов, никой от старите няма (или поне няма за даване), аз съм питал. За изравняването на валовете използвай нещо идеално право, фабрично рязано стъкло например или прав ъгъл (строителен). Двата вала трябва да са абсолютно на една линия отзад при квадратите.


аз си купих спешал туул :mhihi: за тая работа :yes:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook