Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Хмм, това с деформирането не е добре
. Мисля да си поръчам само уплътненията , да го отворя и ако луфта е фрапиращо голям да го затворя без да подменям и да поръчам чак тогава Rattle Repair Kit-a и да го мъча.
До колкото разбирам никой не е правил Двоен Ванос. Нека някой ме поправи ако греша но тук няма опасност при зацепване , т.е. не се ползват тези Timing Tools.
Може ли някой да каже как под какво име да ги търся следните части:
1. valve cover gasket set - > комплект гарнитура на капака на клапаните ??? (1 комплект ми трябва, нали)
2. 15 x valve cover bolt grommet -> втулки за болтовете на капака на клапаните ???
друго мисля да не сменям от изброените на сайта ?

До колкото разбирам никой не е правил Двоен Ванос. Нека някой ме поправи ако греша но тук няма опасност при зацепване , т.е. не се ползват тези Timing Tools.
Може ли някой да каже как под какво име да ги търся следните части:
1. valve cover gasket set - > комплект гарнитура на капака на клапаните ??? (1 комплект ми трябва, нали)
2. 15 x valve cover bolt grommet -> втулки за болтовете на капака на клапаните ???
друго мисля да не сменям от изброените на сайта ?
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Тук е показан специализирания инструмент за ремонт на VANOS-а и валовете
http://www.baumtools.com/pdf/BMW_Cam_Locking_Kits_1.pdf
http://www.baumtools.com/pdf/BMW_Cam_Locking_Kits_1.pdf
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Няма зацепване при двойния ванос. badsharki май беше с двоен ванос. Задължително вземи комплекта гарнитури за капака на клапаните, номер 16 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 . Болтовете с гумените уплътнения няма смисъл да се сменят. Препоръчително е гарнитурата на ваноса и алуминиевата шайба за маркуча на маслото да вземеш - номера 17 и 19 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:@ g_mihalev
@ badsharki
Колега, относно резонанса при около 2000 оборота, който си обсъждахме: смених мотора и пак го има, така че със сигурност е от генерацията. Имам съмнения, че точно тогава ваноса се размърдва и се променя гласа на двигателя. Другият вариант е да има някакви специфики в гърнетата които са взели да се размърдватАз съм с катализатор и т.н., т.е. както си е заводски колата.
Съвсем кардинално си започнал да ги решаваш проблемите.



bmw_n00b написа:Няма зацепване при двойния ванос.

bmw_n00b написа:badsharki май беше с двоен ванос.
Не съм с двоен.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
badsharki написа:bmw_n00b написа:badsharki май беше с двоен ванос.
Не съм с двоен.


Re: Тромава под 3000 r.pm.
здравейте колеги,
едно бързо въпросче - имали някои информация къде в София(като изключим Дару кар и камор ауто) могат да ми проверят/поправят двоен ванос на 520ка.
Предварително ви благодая
едно бързо въпросче - имали някои информация къде в София(като изключим Дару кар и камор ауто) могат да ми проверят/поправят двоен ванос на 520ка.
Предварително ви благодая
Re: Тромава под 3000 r.pm.
страхотна тема - поздравления за всички участници, почти цял следобед я чета :-)
карам двоен ванос м54б22 170кс.на е46 имам подобни симптоми, слабо вървене до 3к, ефекта със съед. и т.н.
Като цяло колата върви, не харчи много, не е много пъргава, мачкал съм разни коли, разни коли са ме мачкали :-)
та някой с двоен ванос да го е пробвал подмяната ?
карам двоен ванос м54б22 170кс.на е46 имам подобни симптоми, слабо вървене до 3к, ефекта със съед. и т.н.
Като цяло колата върви, не харчи много, не е много пъргава, мачкал съм разни коли, разни коли са ме мачкали :-)
та някой с двоен ванос да го е пробвал подмяната ?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Няма особен смисъл, колега, поне не такъв, който да струва 3-400 лева, освен ако не ти тече масълце от гарнитурата на капака на клапаните или да имаш шумове от ваноса. Ако имаш някакви съмнения относно мудност при ниски обороти или тресене при потегляне, инвестирай в комплект нови качествени свещи, ще си по-доволен. Ако и тях си сменял скоро, вземи си нови обувки за свещите ако са побелели. Ако и това не ти харесва събери още някой лев за по-голям двигател.
Re: Тромава под 3000 r.pm.
свещи нови нгк по каталог, лула бобина всичко изглежда изрядно
разменял съм ги, гледали са ги, мериха ги /каквото и да значи/
май нещата отиват на 2.5/8 3 под капака
разменял съм ги, гледали са ги, мериха ги /каквото и да значи/
май нещата отиват на 2.5/8 3 под капака
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:Няма особен смисъл, колега, поне не такъв, който да струва 3-400 лева, освен ако не ти тече масълце от гарнитурата на капака на клапаните или да имаш шумове от ваноса. Ако имаш някакви съмнения относно мудност при ниски обороти или тресене при потегляне, инвестирай в комплект нови качествени свещи, ще си по-доволен. Ако и тях си сменял скоро, вземи си нови обувки за свещите ако са побелели. Ако и това не ти харесва събери още някой лев за по-голям двигател.

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
2-3 седмици.
- Munich Machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 10.07.2010
- Кара: Е 34
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Колеги купих всичко от BS и сега ми трябват инструменти за закопчаване на валовете. Има ли някой да ми услужи, заеме или каже ншкаква алтернатива. 


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Ако не се е появил някой нов, никой от старите няма (или поне няма за даване), аз съм питал. За изравняването на валовете използвай нещо идеално право, фабрично рязано стъкло например или прав ъгъл (строителен). Двата вала трябва да са абсолютно на една линия отзад при квадратите.
- Munich Machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 10.07.2010
- Кара: Е 34
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Колега, може ли да ми претиш номера си на л.с. ако не е проблем, искам да се консултирам относно ремонта.

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Тромава под 3000 r.pm.
spacepl написа:Ако не се е появил някой нов, никой от старите няма (или поне няма за даване), аз съм питал. За изравняването на валовете използвай нещо идеално право, фабрично рязано стъкло например или прав ъгъл (строителен). Двата вала трябва да са абсолютно на една линия отзад при квадратите.
аз си купих спешал туул


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани