890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от BMW_RIDER » 31 Юли 2010, 13:56

http://www.autoblog.com/2010/04/27/gm-i ... block-v8s/

Като за почти фалирала компания миналата година, това е доста висока инвестиция при това само в един двигател. Не в кола, не в всички двигатели само в един... Тия явно не си знаят парите.

При това ще си запазят конфигурацията с един разпределитене вал и повдигачи. Новият Muscle ще е 5.5 литра директна инжекция.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от djkita » 31 Юли 2010, 14:05

То много марки щяха да фалират ... но уби... развиват се все по-добре :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от павката » 31 Юли 2010, 14:13

и за какво толкова ще ги пръснат тия пари,като не е нещо революционно :dunno:
може да са прихванали от българският тертип,като при правенето на пътищата!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от dimithur » 31 Юли 2010, 15:15

За тея пари требваше да изобретят двигател дето се движи с въздух :mhihi: Колкото е по-голяма една компания, толкова по разсипнически си управляват парите :yes:
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от TheDriver » 31 Юли 2010, 15:53

Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от dimithur » 31 Юли 2010, 16:33

TheDriver написа:Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.


Eми значи требва да се ориентират към руския и източно европейския пазар, щото кой би си купил V8, при положение, че японците вадят от 2.0 двигател 300 коня :mhihi:
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от BMW_RIDER » 31 Юли 2010, 17:05

TheDriver написа:Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.


Донякъде си прав, но това с величието на 60 те го правят повече Крайслер, но не много успешно, които ползват хеми само като реклама.
Според мен се придържат към Смол блок пушрода по няколко причини:
1. Евтини като цяло и особено за масово производство.
2. Много компактен и лек, един 6 литра + двигател на ГМ заема място и тежи колкото един 3-4 литров европейски/японски мотор , че и по малко.
3. Става им нещо като запазена марка, както задно разположения двигател на Порше.
ГМ страшно напредна последните години с LS серийте двигатели.

Eми значи требва да се ориентират към руския и източно европейския пазар, щото кой би си купил V8, при положение, че японците вадят от 2.0 двигател 300 коня :mhihi:


А тука идва голямата заблуда :angel:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от alpina-ma6inata » 31 Юли 2010, 17:09

Може двигателя да е добър. Но той според мен просто ще е набъкан с някакви нови технологии... Не е оправдано да дадеш толкова пари според мен за нещо, което не е нещо революционно. За тези пари би трябвало да направят нещо, което наистина не е виждано досега, на по-различен принцип на работа, екологичен или нещо такова, нали сега тия работи са модерни. Другия вариант е тази сума да е далеч от истината и това да е просто един рекламен трик... :roll: Защото хората биха полудели, ако знаят, че могат да си купят кола с двигател, в който са инвестирани 890 млн... ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от pesho » 31 Юли 2010, 18:20

Четете хубаво
Naturally, an update to an existing engine line requires a suitable investment, and this one is no different. GM will be investing nearly $900 million and will add or retain more than 1,600 jobs in Tonawanda, NY; St. Catherines, Ontario; Defiance, Ohio; Bedford, Indiana and Bay City, Michigan. More details can be found in the press release after the break.


Т.е. тия пари няма да отидат само за нов двигател.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от amd » 31 Юли 2010, 18:29

Интересно ми е като чета вашите гледни точки, новината ме заинтригува. За мен лично - ако се чувствам финансово стабилен и мога да си позволя скъп автомобил, със сигурност бих предпочел V8-мак с ебати звука, пред някой от японските/европейските downsize миксери. Дали ми харчи 10 или 20 все тая, поне докато не стане беля с петрола най-накрая - все пак бих карал спортен автомобил - било то Камаро, Корвет, Мустанг или нещо друго...Друг е въпроса дали бил направил компромиса да не е БМВ ;) Или пък GT-R...или пък 911 :)
Тъй или иначе, успех на GM - да видим какво ще стане.
BMW only!

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от alpina-ma6inata » 31 Юли 2010, 22:14

Според мен е много несериозно да се сравняват мотори 2.0-2.5 тип Субару или Ев(р)о, с В8. Защото според мен си имат приложение на съвсем различни места като става въпрос за бързо каране и състезания. Ясно е, че Субаруто и Еврото са си ралиджийки и са си направени за там и за В8-ците и Американските също е ясно, мисля, че нямаз смисъл да обяснявам. Та и двата типа автомобили и двигатели доставят съответното удоволствие. ;)

Ама да не минаваме офф..
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от Penchev » 01 Авг 2010, 11:30

Американска им работа :gives: 2 млрд. да хвърлят все същата история ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от saleen » 02 Авг 2010, 12:15

http://vbox7.com/play:081486d3
Хамериканското си е хамериканско :bowdown:
Никой не мое ма връне на селу!

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от Alex 320i Cabrio » 02 Авг 2010, 16:09

Moмчета,

само този който не е карал Корвет може да говори така за ЛС серията мотори. Двигателят всъщност е много модерен като изпълнение - широко приложение на магнезий, титан, най-модерна елетроника,минава с лекота Евро 5 и има огромен ресурс. Тунинг потенциалът им е ненадминат.

Като цяло колата няма аналог в ценовата си гама. Аз гласувам с две ръце за автомобил с В8, 7.0лтр мотор който се върти до 7000об/мин, има карбон навсякъде, прави обиколка на Ринга за 7:37сек на обикновени Мишелин Пилот Спорт, комфортен е за дълъг път (минах 1000 мили за 3 дена из ЛА) и струва $85к саде с всички екстри...

БМВ-то си е БМВ, но Корвет-ът също е религия...

П.П. За тези които не вярват - С6Р моделът дъни всички наред в ГТ сериите, последните оплаквания от таз годишния Ле Ман бяха, че Ферарирата били по-бързи на правите, а уж дървения Корвет по-бърз в завоите...

П.П.1. Охххх...
http://www.youtube.com/watch?v=ovZWaOYMBkE
Power is Nothing Without Insanity


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ

Мнение от dimithur » 02 Авг 2010, 16:51

Ами така е, така е, правителството наля в тях 50 милиарда, за да ги спаси от фалит, ако не сте забравили ;) А чужди пари най-лесно се харчат. Обама с това наливане на държавни пари навсякъде, ще тласне САЩ към най-дивия възможен комунизъм :mhihi: . Мен ми е интересно от тея 890млн, колко реално са отишли за разработката на този двигател и колко са отишли за бонуси на менаджерите, безсмислени командировки за служители, лъскави коктеили с "рекламна цел" и прочие разхищения . Вероятно съотношението е 1:10 :mhihi:
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook