890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
http://www.autoblog.com/2010/04/27/gm-i ... block-v8s/
Като за почти фалирала компания миналата година, това е доста висока инвестиция при това само в един двигател. Не в кола, не в всички двигатели само в един... Тия явно не си знаят парите.
При това ще си запазят конфигурацията с един разпределитене вал и повдигачи. Новият Muscle ще е 5.5 литра директна инжекция.
Като за почти фалирала компания миналата година, това е доста висока инвестиция при това само в един двигател. Не в кола, не в всички двигатели само в един... Тия явно не си знаят парите.
При това ще си запазят конфигурацията с един разпределитене вал и повдигачи. Новият Muscle ще е 5.5 литра директна инжекция.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
То много марки щяха да фалират ... но уби... развиват се все по-добре 


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
и за какво толкова ще ги пръснат тия пари,като не е нещо революционно
може да са прихванали от българският тертип,като при правенето на пътищата!

може да са прихванали от българският тертип,като при правенето на пътищата!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
За тея пари требваше да изобретят двигател дето се движи с въздух
Колкото е по-голяма една компания, толкова по разсипнически си управляват парите 


Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
TheDriver написа:Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.
Eми значи требва да се ориентират към руския и източно европейския пазар, щото кой би си купил V8, при положение, че японците вадят от 2.0 двигател 300 коня

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
TheDriver написа:Те в момента изключително много разчитат на новото Камаро, на Корвет, а и разчитат Волт да направи някакъв фурор.И след като пръснаха сума пари в хибрида сега ще пръснат в развитие на другите две важни коли, като се опитват да запазят класическият small-block V8 с характерните му елементи, явно за да възродят в клиентите усещането за величието от 60-те, но в същото време се опитват да го модернизират колкото могат.Същото правят и Крайслер с Хеми.
А това модернизиране на такава остаряла платформа струва повече пари от разработване на съвсем нов модерен дизайн, от който много по-лесно ще се извлекат търсените показатели.
Донякъде си прав, но това с величието на 60 те го правят повече Крайслер, но не много успешно, които ползват хеми само като реклама.
Според мен се придържат към Смол блок пушрода по няколко причини:
1. Евтини като цяло и особено за масово производство.
2. Много компактен и лек, един 6 литра + двигател на ГМ заема място и тежи колкото един 3-4 литров европейски/японски мотор , че и по малко.
3. Става им нещо като запазена марка, както задно разположения двигател на Порше.
ГМ страшно напредна последните години с LS серийте двигатели.
Eми значи требва да се ориентират към руския и източно европейския пазар, щото кой би си купил V8, при положение, че японците вадят от 2.0 двигател 300 коня
А тука идва голямата заблуда

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Може двигателя да е добър. Но той според мен просто ще е набъкан с някакви нови технологии... Не е оправдано да дадеш толкова пари според мен за нещо, което не е нещо революционно. За тези пари би трябвало да направят нещо, което наистина не е виждано досега, на по-различен принцип на работа, екологичен или нещо такова, нали сега тия работи са модерни. Другия вариант е тази сума да е далеч от истината и това да е просто един рекламен трик...
Защото хората биха полудели, ако знаят, че могат да си купят кола с двигател, в който са инвестирани 890 млн... 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Четете хубаво
Т.е. тия пари няма да отидат само за нов двигател.
Naturally, an update to an existing engine line requires a suitable investment, and this one is no different. GM will be investing nearly $900 million and will add or retain more than 1,600 jobs in Tonawanda, NY; St. Catherines, Ontario; Defiance, Ohio; Bedford, Indiana and Bay City, Michigan. More details can be found in the press release after the break.
Т.е. тия пари няма да отидат само за нов двигател.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Интересно ми е като чета вашите гледни точки, новината ме заинтригува. За мен лично - ако се чувствам финансово стабилен и мога да си позволя скъп автомобил, със сигурност бих предпочел V8-мак с ебати звука, пред някой от японските/европейските downsize миксери. Дали ми харчи 10 или 20 все тая, поне докато не стане беля с петрола най-накрая - все пак бих карал спортен автомобил - било то Камаро, Корвет, Мустанг или нещо друго...Друг е въпроса дали бил направил компромиса да не е БМВ
Или пък GT-R...или пък 911
Тъй или иначе, успех на GM - да видим какво ще стане.


Тъй или иначе, успех на GM - да видим какво ще стане.
BMW only!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Според мен е много несериозно да се сравняват мотори 2.0-2.5 тип Субару или Ев(р)о, с В8. Защото според мен си имат приложение на съвсем различни места като става въпрос за бързо каране и състезания. Ясно е, че Субаруто и Еврото са си ралиджийки и са си направени за там и за В8-ците и Американските също е ясно, мисля, че нямаз смисъл да обяснявам. Та и двата типа автомобили и двигатели доставят съответното удоволствие.
Ама да не минаваме офф..

Ама да не минаваме офф..
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Американска им работа
2 млрд. да хвърлят все същата история ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Никой не мое ма връне на селу!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Moмчета,
само този който не е карал Корвет може да говори така за ЛС серията мотори. Двигателят всъщност е много модерен като изпълнение - широко приложение на магнезий, титан, най-модерна елетроника,минава с лекота Евро 5 и има огромен ресурс. Тунинг потенциалът им е ненадминат.
Като цяло колата няма аналог в ценовата си гама. Аз гласувам с две ръце за автомобил с В8, 7.0лтр мотор който се върти до 7000об/мин, има карбон навсякъде, прави обиколка на Ринга за 7:37сек на обикновени Мишелин Пилот Спорт, комфортен е за дълъг път (минах 1000 мили за 3 дена из ЛА) и струва $85к саде с всички екстри...
БМВ-то си е БМВ, но Корвет-ът също е религия...
П.П. За тези които не вярват - С6Р моделът дъни всички наред в ГТ сериите, последните оплаквания от таз годишния Ле Ман бяха, че Ферарирата били по-бързи на правите, а уж дървения Корвет по-бърз в завоите...
П.П.1. Охххх...
http://www.youtube.com/watch?v=ovZWaOYMBkE
само този който не е карал Корвет може да говори така за ЛС серията мотори. Двигателят всъщност е много модерен като изпълнение - широко приложение на магнезий, титан, най-модерна елетроника,минава с лекота Евро 5 и има огромен ресурс. Тунинг потенциалът им е ненадминат.
Като цяло колата няма аналог в ценовата си гама. Аз гласувам с две ръце за автомобил с В8, 7.0лтр мотор който се върти до 7000об/мин, има карбон навсякъде, прави обиколка на Ринга за 7:37сек на обикновени Мишелин Пилот Спорт, комфортен е за дълъг път (минах 1000 мили за 3 дена из ЛА) и струва $85к саде с всички екстри...
БМВ-то си е БМВ, но Корвет-ът също е религия...
П.П. За тези които не вярват - С6Р моделът дъни всички наред в ГТ сериите, последните оплаквания от таз годишния Ле Ман бяха, че Ферарирата били по-бързи на правите, а уж дървения Корвет по-бърз в завоите...
П.П.1. Охххх...
http://www.youtube.com/watch?v=ovZWaOYMBkE
Power is Nothing Without Insanity
Re: 890 милиона инвестиция в двигател..от почти фалирали ГМ
Ами така е, така е, правителството наля в тях 50 милиарда, за да ги спаси от фалит, ако не сте забравили
А чужди пари най-лесно се харчат. Обама с това наливане на държавни пари навсякъде, ще тласне САЩ към най-дивия възможен комунизъм
. Мен ми е интересно от тея 890млн, колко реално са отишли за разработката на този двигател и колко са отишли за бонуси на менаджерите, безсмислени командировки за служители, лъскави коктеили с "рекламна цел" и прочие разхищения . Вероятно съотношението е 1:10 



16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани