с малко закъснение
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
говори ми ,на ръката 

Последна промяна ///Явор на 22 Ное 2005, 20:52, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
фланеца от към главата трябва да е така предвиден че тръбата или колената да влизат през него и да се зашият отвътре и отвън и същевременно се гледа да няма стесняване на диаметъра на отвора който излиза от към изпускателните клапани ако е кръгъл кръг ако е елипса и на коляното се прави такава форма|CL|NIKI написа:
А ако фланеца към главата е нов всмисъл наново изработван, как се процедира - колената/тръбите добре ли е да влизат във фланеца на половината от дебелината му и да се шият отвътре или да не влизат а да се шият отвън?
|CL|NIKI написа:
на тръбите и колената зимате ли заваръчни фаски? разбира се иначе чао лопатки на турината:)
Тоя твоя от кав метал е?
моя е черна алуминизирана тръба такава имаше налична бих искал да е от неръждавейка но нямаше за кога да купувам в миналата тема за турбо хедерси писахме че ни трябва специална неръждавейка със силициеви примеси против температурно измятане
|CL|NIKI написа:
Така заваряни (баят заварка) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре?
немога да разбера какво имаш предвид температура ли да отдават или изгорели газове
|CL|NIKI написа:Разкалихте ли?
за черни тръби не виждам смисъл
но като го направиш един път червен и е готов

- |CL|NIKI
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
Е как без разкаляване бре?Там кадето има заварка има напрежение.Треба да се нагрее 1100 1200 градуса и да изстине постепенно.Така също заводските термично огъвани колената имат термична памет и като се нагреят отново се стремят да се върнат в предишно положение и затва се осукват.Аз правих един от черно и един от чогун - провал.
Сега го правя от неръждавейка (почти вече 2 месеца та да го изпипам) затва така те питам.
За фаски
те питах за от външната страна смисал фаски заваръчни тип V като се допрат едно до друго да има каде да се шие и после да се полира и да не личи де е шито.А за лопатките не знам ко общо има външна заварка на тръба/коляно, може би си имал впредвид да се мине отвътре с райберче за стружки (да се почисти) да не иде в охлюветката??
моя е черна алуминизирана тръба
имаш предвид като на половината гърнета дет мангалите ги продават на пазара ли??
Няма ли да изгори??
|CL|NIKI написа:
Така заваряни (баят заварка ) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре?
немога да разбера какво имаш предвид температура ли да отдават или изгорели газове
Имам предвид че се заваря само вътре както гледам и заводско е така за да може да "диша" колектора.
Юзър твоят ми харесва за това че си го направил с отделни парчета за всеки цилиндър и аз така реших да може да диша.
Сега го правя от неръждавейка (почти вече 2 месеца та да го изпипам) затва така те питам.
За фаски

моя е черна алуминизирана тръба

Няма ли да изгори??
|CL|NIKI написа:
Така заваряни (баят заварка ) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре?
немога да разбера какво имаш предвид температура ли да отдават или изгорели газове
Имам предвид че се заваря само вътре както гледам и заводско е така за да може да "диша" колектора.
Юзър твоят ми харесва за това че си го направил с отделни парчета за всеки цилиндър и аз така реших да може да диша.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
хедерсите не са просто нещо но опита учи стария ми колектор пръцка6е помалко още отначало с тоя минах към 1000км на 0,6 бара досега няма грижи , а колкото до изгарянето не мисля че ще изгори толкова лесно все пак е далече от локвите най -кофти е нагрята тръба и като минеш през локва и айде
а за самите заварки са си за6ити директно след като едната влезе в раздутия край на другата заварява се отгоре и тва е няма да полирам защото и без това ще мотая от ''евтината ''лента
казват 4е качвало коне пък ще видим
на диното
колкото до фланеца оригиналния на 318ис е направен от 4 ри листа неръждавейка то4ковани през интервал та да няма ''вътрешна борба''
неръждавейките минават през четирите листа и са заварени отвътре и отвън
но именно факта че няма челни заварки спасяа положението от измятане колкото и да има няква памет която се пробужда при загряване не е толко силна 4е да се измъкне от леглото си докато ,ако се държи само на заварката глей кво става питай кобрата а и не само него много хора са имали такива проблеми

а за самите заварки са си за6ити директно след като едната влезе в раздутия край на другата заварява се отгоре и тва е няма да полирам защото и без това ще мотая от ''евтината ''лента


колкото до фланеца оригиналния на 318ис е направен от 4 ри листа неръждавейка то4ковани през интервал та да няма ''вътрешна борба''
неръждавейките минават през четирите листа и са заварени отвътре и отвън
но именно факта че няма челни заварки спасяа положението от измятане колкото и да има няква памет която се пробужда при загряване не е толко силна 4е да се измъкне от леглото си докато ,ако се държи само на заварката глей кво става питай кобрата а и не само него много хора са имали такива проблеми
- |CL|NIKI
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
Значи искаш да кажеш че всяка тръба/коляно требва единия им край да влиза в другия който е разширен и отгоре се шие ( като при кюнците ли?) ? Как се вика на тая машина дет ги разтваря?
А не да са челни, допираш, ги те са с фаски и шиеш?
А не да са челни, допираш, ги те са с фаски и шиеш?
ludiagsm написа:няма да полирам защото и без това ще мотая от ''евтината ''лентаказват 4е качвало коне пък ще видим
на диното
качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- |CL|NIKI
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
Аве и аз така мисля.Като и стъпеш на педала дали им остава време на газовете за 15 20 санта да истинат много а:):):)?
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Кой знае,то нали разправят че Кирчо нищо не правил,така че може и неговата да е,може и да не е
Иначе и аз така искам такова уейстче

Иначе и аз така искам такова уейстче

alx написа:качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...
оп тука един пик от чугунени колектори който не са изкарали и една година увити с термолента

или както им викат в УСА heat stress cracks

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
V_G_Z написа:alx написа:качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...
оп тука един пик от чугунени колектори който не са изкарали и една година увити с термолента
или както им викат в УСА heat stress cracks
Aбе кой хитрец увива чогунени колектори



То при тех няма ефект никакъв,за къв зор го прават тея






41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани