с малко закъснение

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Ное 2005, 20:35

говори ми ,на ръката :mhihi:
Последна промяна ///Явор на 22 Ное 2005, 20:52, променена общо 1 път
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 20:41

Красота бате,много яко!
Особено този уейст гейт е уникален,верно е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 21:05

|CL|NIKI написа:
А ако фланеца към главата е нов всмисъл наново изработван, как се процедира - колената/тръбите добре ли е да влизат във фланеца на половината от дебелината му и да се шият отвътре или да не влизат а да се шият отвън?
фланеца от към главата трябва да е така предвиден че тръбата или колената да влизат през него и да се зашият отвътре и отвън и същевременно се гледа да няма стесняване на диаметъра на отвора който излиза от към изпускателните клапани ако е кръгъл кръг ако е елипса и на коляното се прави такава форма

|CL|NIKI написа:
на тръбите и колената зимате ли заваръчни фаски? разбира се иначе чао лопатки на турината:)
Тоя твоя от кав метал е?


моя е черна алуминизирана тръба такава имаше налична бих искал да е от неръждавейка но нямаше за кога да купувам в миналата тема за турбо хедерси писахме че ни трябва специална неръждавейка със силициеви примеси против температурно измятане


|CL|NIKI написа:
Така заваряни (баят заварка :) ) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре?

немога да разбера какво имаш предвид температура ли да отдават или изгорели газове



|CL|NIKI написа:Разкалихте ли?



за черни тръби не виждам смисъл

но като го направиш един път червен и е готов :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 22 Ное 2005, 21:06

извинете за :OT: ама тоя блоу-офф Тайл ли е?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 22 Ное 2005, 23:27

Да Tiаl е 38-ца ама малко е уестгейт, ама ти сигурно това си имал в предвид :)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 23 Ное 2005, 0:01

Е как без разкаляване бре?Там кадето има заварка има напрежение.Треба да се нагрее 1100 1200 градуса и да изстине постепенно.Така също заводските термично огъвани колената имат термична памет и като се нагреят отново се стремят да се върнат в предишно положение и затва се осукват.Аз правих един от черно и един от чогун - провал.
Сега го правя от неръждавейка (почти вече 2 месеца та да го изпипам) затва така те питам.
За фаски :) те питах за от външната страна смисал фаски заваръчни тип V като се допрат едно до друго да има каде да се шие и после да се полира и да не личи де е шито.А за лопатките не знам ко общо има външна заварка на тръба/коляно, може би си имал впредвид да се мине отвътре с райберче за стружки (да се почисти) да не иде в охлюветката??

моя е черна алуминизирана тръба :) имаш предвид като на половината гърнета дет мангалите ги продават на пазара ли??
Няма ли да изгори??


|CL|NIKI написа:
Така заваряни (баят заварка ) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре?

немога да разбера какво имаш предвид температура ли да отдават или изгорели газове

Имам предвид че се заваря само вътре както гледам и заводско е така за да може да "диша" колектора.

Юзър твоят ми харесва за това че си го направил с отделни парчета за всеки цилиндър и аз така реших да може да диша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Ное 2005, 0:15

хедерсите не са просто нещо но опита учи стария ми колектор пръцка6е помалко още отначало с тоя минах към 1000км на 0,6 бара досега няма грижи , а колкото до изгарянето не мисля че ще изгори толкова лесно все пак е далече от локвите най -кофти е нагрята тръба и като минеш през локва и айде :)


а за самите заварки са си за6ити директно след като едната влезе в раздутия край на другата заварява се отгоре и тва е няма да полирам защото и без това ще мотая от ''евтината ''лента :) казват 4е качвало коне пък ще видим :) на диното

колкото до фланеца оригиналния на 318ис е направен от 4 ри листа неръждавейка то4ковани през интервал та да няма ''вътрешна борба''

неръждавейките минават през четирите листа и са заварени отвътре и отвън


но именно факта че няма челни заварки спасяа положението от измятане колкото и да има няква памет която се пробужда при загряване не е толко силна 4е да се измъкне от леглото си докато ,ако се държи само на заварката глей кво става питай кобрата а и не само него много хора са имали такива проблеми

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 23 Ное 2005, 0:24

Значи искаш да кажеш че всяка тръба/коляно требва единия им край да влиза в другия който е разширен и отгоре се шие ( като при кюнците ли?) ? Как се вика на тая машина дет ги разтваря?
А не да са челни, допираш, ги те са с фаски и шиеш?

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Ное 2005, 0:25

ludiagsm написа:няма да полирам защото и без това ще мотая от ''евтината ''лента :) казват 4е качвало коне пък ще видим :) на диното


качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 23 Ное 2005, 0:33

Аве и аз така мисля.Като и стъпеш на педала дали им остава време на газовете за 15 20 санта да истинат много а:):):)?

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 23 Ное 2005, 2:54

rosen.kolarov написа:Да Tiаl е 38-ца ама малко е уестгейт, ама ти сигурно това си имал в предвид :)

тва не ли за твойта красавица ли е :?: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 23 Ное 2005, 13:48

Кой знае,то нали разправят че Кирчо нищо не правил,така че може и неговата да е,може и да не е :lol:
Иначе и аз така искам такова уейстче :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 23 Ное 2005, 19:25

alx написа:качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...

оп тука един пик от чугунени колектори който не са изкарали и една година увити с термолентаИзображение
или както им викат в УСА heat stress cracks :confused:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Ное 2005, 19:35

за чугуна е друга хавата

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 23 Ное 2005, 19:38

V_G_Z написа:
alx написа:качва- особено на ниските и средните защото тогава изолацията запазва температурата (и скороста) на газовете.... но също ти гарантирам че ще си разядеш колектора освен ако не караш във пустинята или колата е стриктно за шоу. та скромната ми мисъл е- не увивай.. 15те коня дето ша ти избягат не си струват на улична кола...

оп тука един пик от чугунени колектори който не са изкарали и една година увити с термолента
или както им викат в УСА heat stress cracks :confused:

Aбе кой хитрец увива чогунени колектори :mhihi: :mhihi: :mhihi:
То при тех няма ефект никакъв,за къв зор го прават тея :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook