Проблем с 530d..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с 530d..
bebo bmw написа:Знаетели 530 дизел от какаво дрее при висока скорост до 170 няма проблем след 180 запоява да грее
Е как няма да грее, като запоява



- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с 530d..
mad_presley написа:bebo bmw написа:Знаетели 530 дизел от какаво дрее при висока скорост до 170 няма проблем след 180 запоява да грее
Е как няма да грее, като запоява![]()
![]()

Колега като за начало промивка на радиатори...и малко четене из форума. Има много писано по въпроса със загряването


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Значи закачихме колата даже 2-3-пъти на диагностика с живи данни в движение,от началото стойностите на дебитомера не бяха малко в нормата но днес сложихме друг и това се оправи но разлика никаква..Гледахме за спукан маркуч и уж няма,интеркулера е свалян и мит и него го изключваме поне за сега.. Махнах и катализаторите и сложиха резонатори но пак разлика никаква,геометрията на турбото работи и на компютъра се вижда че надува яко(демег е читаво).. Предположения.. На диагностиката всичко излиза уж читаво..?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Сега гледах и това под педала за газта да не е навито и да не мога да давам газ до дупка,навих го и сега педала има още 1-2 см ход още на доло някакви идей как трябва да е?!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
Гледахте ли темп на охладителната течност ? Може и да е от управлението на турбото, струва по спомен около 200лв и често се батисва на тия, вакумите към турбината смени също, около 5-7лв на линеен метър са неоргинални. В тоя ред на мисли какви стойности ти даде турбото в движение, какво налягане отчита ?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
eddy написа:Гледахте ли темп на охладителната течност ? Може и да е от управлението на турбото, струва по спомен около 200лв и често се батисва на тия, вакумите към турбината смени също, около 5-7лв на линеен метър са неоргинални. В тоя ред на мисли какви стойности ти даде турбото в движение, какво налягане отчита ?
Ако е от него не трябваше ли да излезе на диагностиката.. ? Вече незнам къде да търсиме проблема.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Проблем с 530d..
boksioraE39 написа:eddy написа:Гледахте ли темп на охладителната течност ? Може и да е от управлението на турбото, струва по спомен около 200лв и често се батисва на тия, вакумите към турбината смени също, около 5-7лв на линеен метър са неоргинални. В тоя ред на мисли какви стойности ти даде турбото в движение, какво налягане отчита ?
Ако е от него не трябваше ли да излезе на диагностиката.. ? Вече незнам къде да търсиме проблема.
Много зависи къде е правена диагностиката. Щото и аз правих на моята диагностики и в Дару, и в Супер дизел, и всичко си беше в нормите според тях, а се оказа че колата била с некъв недъгъв чип тунинг...
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с 530d..
boksioraE39 написа:eddy написа:Гледахте ли темп на охладителната течност ? Може и да е от управлението на турбото, струва по спомен около 200лв и често се батисва на тия, вакумите към турбината смени също, около 5-7лв на линеен метър са неоргинални. В тоя ред на мисли какви стойности ти даде турбото в движение, какво налягане отчита ?
Ако е от него не трябваше ли да излезе на диагностиката.. ? Вече незнам къде да търсиме проблема.
Да си призная честно досега не съм го търсил на живи данни дали излиза управлението, на стандартна не излиза или поне аз не знам да излиза, ама вече на 2 коли е сменяно. На едната беше от него, на другата беше от мръсни радиатори. Ако някой от хората, които са в час с диагностиките каже дали това чудо по някакъв начин излиза ще е добре иначе е 200 лв, даже под 200 май беше и не е болка голяма да се смени, като се има предвид, че по оторизираните дигностиката е 80лв и то стандартната.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с 530d..
eddy написа:boksioraE39 написа:eddy написа:Гледахте ли темп на охладителната течност ? Може и да е от управлението на турбото, струва по спомен около 200лв и често се батисва на тия, вакумите към турбината смени също, около 5-7лв на линеен метър са неоргинални. В тоя ред на мисли какви стойности ти даде турбото в движение, какво налягане отчита ?
Ако е от него не трябваше ли да излезе на диагностиката.. ? Вече незнам къде да търсиме проблема.
Да си призная честно досега не съм го търсил на живи данни дали излиза управлението, на стандартна не излиза или поне аз не знам да излиза, ама вече на 2 коли е сменяно. На едната беше от него, на другата беше от мръсни радиатори. Ако някой от хората, които са в час с диагностиките каже дали това чудо по някакъв начин излиза ще е добре иначе е 200 лв, даже под 200 май беше и не е болка голяма да се смени, като се има предвид, че по оторизираните дигностиката е 80лв и то стандартната.
С инпа... гледаш реалните! стойности и зададените! как се променят, дали е успоредно, и като количество почти еднакво, това се отнася и за дебитомера...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с 530d..
@ колегата boksioraE39 - горивния филтър как е? Що не го погледнеш и него?
Si non confectus, non reficiat.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Zagy написа:@ колегата boksioraE39 - горивния филтър как е? Що не го погледнеш и него?
Нов е.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
Колеги махнах катализаторите и след турбината сложиха траби а после два резонатора и сега ми вадят теорйи че турбото щяло да замине защото нагара се връщал и т.н.. Има ли нещо вярно да се притеснявам.. Дригото което е че кулера пак ми изглежда омаслен и може би има някъде спукване,защото и маркучите са доволно омаслени (турбото явно връща) но омасляването е от вън на кулера.. Ще тествам другата седмица с друго оправление на турбината и друга помпа под седалката..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с 530d..
и помпата и турбото може да се разбере с диагностика в движение на тази кола...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с 530d..
VRPerformance написа:и помпата и турбото може да се разбере с диагностика в движение на тази кола...
Излиза надува на турбото,стойности и т.н но самото управление не.
Иначе и помпата излиза да и уж всичко е в нормата..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с 530d..
Колега едно предположение, може и да не е от него но все пак. Ти нали си ремонтира помпата в резервоара? Дали работи както трябва? Дали не ти прави тя мизериите? 


52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани