Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- n1s0
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Opel Vectra B
- Мечтае да кара: Bmw E39
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Привет на всички.Отскоро се запалих по тези красиви автомобили(E46),да не кажа от вчера понеже от вчера се оглеждам за смяна на колата
Като цяло предпочитам седаните.Нямам мнение относно двигателите.Колата ще се кара предимно градско и не толкова често извънградско.Започвам с въпросите:
1.Може ли да се намери сносна E46(99-00г.) за 6000-7000 лв.с климатроник и така нататък? Да уточня,че имам комшия,който докарва коли предимно от Швейцария и той потвърди,че може да се измисли нещо.
2.Като цяло съм се ориентирал към бензинов мотор,318 модела(не съм съзтезател,но и мен понякога ме удря сачмата
) Достатъчен ли е като мощност и дали вървежа му е приличен?Не съм запознат колко гориво харчат?Принципно варианта за газов инжекцион стои на дневен ред.Ако може мнение и в тази посока?Мнения за по-икономичен дизел също биха ми били от полза все пак.
Вчера се разходих из борсите по Горубляне ей така за справка на цените с баща ми и едва ли не ми предлагат Vectra B 2001,Passat 4 на цената на едно такова Bmw(по цените там и за тези,които съм писал в 1.)
Ами това е от мен,ако е необходимо нещо друго за уточняване питайте.Поздрави

1.Може ли да се намери сносна E46(99-00г.) за 6000-7000 лв.с климатроник и така нататък? Да уточня,че имам комшия,който докарва коли предимно от Швейцария и той потвърди,че може да се измисли нещо.
2.Като цяло съм се ориентирал към бензинов мотор,318 модела(не съм съзтезател,но и мен понякога ме удря сачмата

Вчера се разходих из борсите по Горубляне ей така за справка на цените с баща ми и едва ли не ми предлагат Vectra B 2001,Passat 4 на цената на едно такова Bmw(по цените там и за тези,които съм писал в 1.)
Ами това е от мен,ако е необходимо нещо друго за уточняване питайте.Поздрави

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
1. За 6к мен ме съмнява...поне по мойте разбирания за читав автомобил. (и с екстри).
2. Прочети цялата тема и тогава питай!
2. Прочети цялата тема и тогава питай!
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
здравейте колеги харесал съм си едно Е46 комби дизел с чип и имам няколко въпроса ето я въпросната кола :
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... to=Bmw_320
та въпросите
1. може ли 2001г да е с този волан ?
2. може ли наистина да е 169 коня с чипа и това създава ли някакви проблеми върху турбото като например по бързо износване че гледам че е рециклирано
3. и последно не толкова важно може ли да се сложи подлакатник от друга кола че тази дупка между двете преди седалки много ме дразни ?
благодаря ви за отговорите
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... to=Bmw_320
та въпросите
1. може ли 2001г да е с този волан ?
2. може ли наистина да е 169 коня с чипа и това създава ли някакви проблеми върху турбото като например по бързо износване че гледам че е рециклирано
3. и последно не толкова важно може ли да се сложи подлакатник от друга кола че тази дупка между двете преди седалки много ме дразни ?
благодаря ви за отговорите
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
1.Може.
2.Докато не се качи на Дино стенд - никой не може да каже колко коня е колата!Ако чипа (всъщност е софтуер) е "лош" - да.
3.Може - когато търсиш подлакътник трябва да търсиш и барче - различава се това с подлакътник от това без.
2.Докато не се качи на Дино стенд - никой не може да каже колко коня е колата!Ако чипа (всъщност е софтуер) е "лош" - да.
3.Може - когато търсиш подлакътник трябва да търсиш и барче - различава се това с подлакътник от това без.
- barbaron
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E70 , E83
- Мечтае да кара: E34 M5
- Детайли за колата: E70 xDrive 30d, E83 3.0d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте,
намислил съм и аз да купувам Е46, и съм много примамен от ниския разход на 320д.
Обаче четейки темата от самото начало ме плашат думите "Помпи" , "Дюзи" и "Турбо".
В тази връзка ме мъчат следните въпроси:
Може ли да се познае дали турбото е тръгнало да заминава?
Колко струва да се рециклира, ако замине, понеже за ново цената ми се вижда
?
Ако замине някъде посред нищото това турбо , ще може ли все пак да се кара колата ?
Колко струват дизеловата помпа и дюзите?
Струва ли си да се забърквам с дизел или да се метна на 318 CI и да събирам за газова инж.?
Моля не ми се карайте ....
намислил съм и аз да купувам Е46, и съм много примамен от ниския разход на 320д.
Обаче четейки темата от самото начало ме плашат думите "Помпи" , "Дюзи" и "Турбо".
В тази връзка ме мъчат следните въпроси:
Може ли да се познае дали турбото е тръгнало да заминава?
Колко струва да се рециклира, ако замине, понеже за ново цената ми се вижда

Ако замине някъде посред нищото това турбо , ще може ли все пак да се кара колата ?
Колко струват дизеловата помпа и дюзите?
Струва ли си да се забърквам с дизел или да се метна на 318 CI и да събирам за газова инж.?
Моля не ми се карайте ....

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
"Въпрос на вкус! - казало кучето и си облизало... " (това за дизел или бензин)
На въпросите:
Може да се познае дали турбото ще си ходи много скоро - има тестове със софтуер, има добри майстори, който чуват и виждат много неща...
Рециклиране на турбо - зависи какво му се е строшило - принципно от 600-700лв излиза.
Може да се кара и с прецакано турбо, но колата няма мощност и пуши много!
Ремонт на помпата - около 300-400 лева. (това за 320д преди фейса - 136к.с. след фейса почти не страдат от проблем с помпи)
Дюзите има 2 варианта - нови (скъъъпо) и рециклиране (скъпичко, но не чак толкова!)
На въпросите:
Може да се познае дали турбото ще си ходи много скоро - има тестове със софтуер, има добри майстори, който чуват и виждат много неща...
Рециклиране на турбо - зависи какво му се е строшило - принципно от 600-700лв излиза.
Може да се кара и с прецакано турбо, но колата няма мощност и пуши много!
Ремонт на помпата - около 300-400 лева. (това за 320д преди фейса - 136к.с. след фейса почти не страдат от проблем с помпи)
Дюзите има 2 варианта - нови (скъъъпо) и рециклиране (скъпичко, но не чак толкова!)
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
колега и аз се колебая между 318 и 320д но за дизела чух доста различни разходи - от 7 градско и 5-5,5 извън до 10 твърдо градско и извън , така че не знам дали не е същото в крайна сметка бензин и дизел 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Шегуваш се, нали ?
Няма как да е едно и също!
Има голямо значение за кой дизел говориш 136к.с. или 150к.с. - втория е комън рейл и ако не го настъпваш много е доста по-икономичен от първия!
Няма как да е едно и също!
Има голямо значение за кой дизел говориш 136к.с. или 150к.с. - втория е комън рейл и ако не го настъпваш много е доста по-икономичен от първия!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Така е el lobo, няма как да е едно и също както каза колегата Dimitroff. Аз съм с бензин и среден разход градско - 9-10. Може някой да ти каже и 8, но това е главно кога кой кара. Аз съм си все в "хубавите" часове за туй си ми и държи 10. Дизела ще ти даде по-нисък разход гаранция. Колко точно вече колегите с дизелчета ще кажат.
n1s0 - подкрепчм Dimitroff, но има и нещо друго. Мойта я взех за 7300 - 318и 1.9. Нямах бордови, нямах подлакътник и мулти волан. Бях доста прочел във форума + че Ivo.Voykov ми е приятел и разбрах че това че няма бордови нищо не значи. Както я купиш, сменя се лостчето за 70 лв + 20-30 за отключане и ето готово имаш бордови. Така че това да не те плаши но може да го ползваш за да свалиш цената
След това за 150 купих мулти волан и за 80 фабрична музика, вързах волана и вече имам мулти волан (без автопилота но и това ще стане някой ден). Подлакътник се слага лесно, само да намериш да си купиш, направил съм подробна тема как се слага тъй че и това не е болка. Гледай колега самото състояние на колата, това е по-важно.
Успех, дано съм дал полезен съвет и аз, че като гледам Dimitroff сам се мъчи да помага на бъдещите колеги
n1s0 - подкрепчм Dimitroff, но има и нещо друго. Мойта я взех за 7300 - 318и 1.9. Нямах бордови, нямах подлакътник и мулти волан. Бях доста прочел във форума + че Ivo.Voykov ми е приятел и разбрах че това че няма бордови нищо не значи. Както я купиш, сменя се лостчето за 70 лв + 20-30 за отключане и ето готово имаш бордови. Така че това да не те плаши но може да го ползваш за да свалиш цената

Успех, дано съм дал полезен съвет и аз, че като гледам Dimitroff сам се мъчи да помага на бъдещите колеги

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
el lobo написа: , така че не знам дали не е същото в крайна сметка бензин и дизел
не само че може да ти дойде едно и също, а в крайна сметка може и бензина да ти дойде по-евтин. Всичко зависи за какво вземаш колата, къде ще се върти основно (градско, извънградско) и по колко км / год. С малко километри на година в предимно градски условия, мисля че на дизела не му излиза сметката.
1. При първоначалната покупка плащаш повече защото дизеловите модели са малко по-скъпи.
2. Поддръжката на дизела си е по-скъпа (турбо, дюзи, помпи) и един куп други чаркове, които се прецакват заради "високото" качество на горивата, пътищата и като цяло стандарта на живот в БГ

Та накрая като/ако теглиш чертата може да излезе че това, което спестяваш от по-ниския разход на дизела, вече си го инвестирал в пъти в тази кола, под формата на други необходимости.
Няма идеален случай всичко зависи от това за какво ти е колата !
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
знам че е така да но колата ще се кара 50/50 градско и извън и около 15 000 км годишно затова повече клоня към дизел
а да попитам като вдигнеш капака вляво под чистачката където трябва да е печката ако е празно значи няма нали , защото има една съвсем малка кутийка и се опитват да ме убедят че това е печка а знам че печката е колкото акумулатор горе долу голяма
а да попитам като вдигнеш капака вляво под чистачката където трябва да е печката ако е празно значи няма нали , защото има една съвсем малка кутийка и се опитват да ме убедят че това е печка а знам че печката е колкото акумулатор горе долу голяма
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Говориш за т.н. "бойлерче".
Електрически нагревател, който не толкова спомага за затоплянето на охладителната течност, колкото помага за задържането на същата топла (което е доста полезно зимата - държи по-дълго време топъл охладителя, за да може да се намалят студените стартове.) - дори пи -Х градуса когато колата достигне работна температура и бъде загасена след 2-3 часа стрелката все още е извън синята зона
Иначе печката правилно знаеш, че е голяма
П.с.
Относно печките и нагревателите - прочети тази тема:
viewtopic.php?f=34&t=127345&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0
Електрически нагревател, който не толкова спомага за затоплянето на охладителната течност, колкото помага за задържането на същата топла (което е доста полезно зимата - държи по-дълго време топъл охладителя, за да може да се намалят студените стартове.) - дори пи -Х градуса когато колата достигне работна температура и бъде загасена след 2-3 часа стрелката все още е извън синята зона

Иначе печката правилно знаеш, че е голяма

П.с.
Относно печките и нагревателите - прочети тази тема:
viewtopic.php?f=34&t=127345&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
колеги, колкото и да съм резервиран към автоматик, погледнах тази кола заради многото екстри, а и ми беше близо.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
какво мислите за нея? Човекът твърди, че е закупена от представителство на БМВ.... Проверих я по вин - излиза 3 месец 2004-та. Освен няколко дребни драскотини отвън не можах да хвана никакви забележки. Салона е като нов, но на места си личи, че има изтърквания - не е претапициран(поне не скоро). Всичко е адски запазено и по салон и навсякъде.
Този от автокъщата твърди, че и били реални километрите???
Дали си вярва?
Отидох без да се обаждам предварително, колата запали като часовник. Вози много добре и дърпа адски....
Все пак кажете на вас нещо прави ли ви впечатление - нещо, което може да ми е убягнало, а да се вижда и на пръв поглед?
Колата е италианка между другото...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
какво мислите за нея? Човекът твърди, че е закупена от представителство на БМВ.... Проверих я по вин - излиза 3 месец 2004-та. Освен няколко дребни драскотини отвън не можах да хвана никакви забележки. Салона е като нов, но на места си личи, че има изтърквания - не е претапициран(поне не скоро). Всичко е адски запазено и по салон и навсякъде.
Този от автокъщата твърди, че и били реални километрите???

Отидох без да се обаждам предварително, колата запали като часовник. Вози много добре и дърпа адски....
Все пак кажете на вас нещо прави ли ви впечатление - нещо, което може да ми е убягнало, а да се вижда и на пръв поглед?
Колата е италианка между другото...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
sub_eleven написа:Този от автокъщата твърди, че и били реални километрите???Дали си вярва?
Важното е ТИ да не му вярваш

Накарай продавача да свали корите на мотора и огледайте подробно за течове или маркировки по различните части - може да излезе нещо сменяно...
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Koлата излгежда добре.
Дали е взета от представителство на БМВ в Италия - това може да се провери!
Вземи VIN-a на колата и се свържи с въпросното представителство!
Какво те притеснява автоматика?
Смените трябва да са плавни, но не и провлачени, в същото време не трябва да има удари, шумове и т.н. при смените.
Не трябва и да са резки и отсечени!
Дето се вика...почти трябва да не усещаш кога сменя колата!
Ходи на читава диагностика задължително преди да я вземеш!
Ходи и на преглед на ходовата част.
Дали е взета от представителство на БМВ в Италия - това може да се провери!
Вземи VIN-a на колата и се свържи с въпросното представителство!
Какво те притеснява автоматика?
Смените трябва да са плавни, но не и провлачени, в същото време не трябва да има удари, шумове и т.н. при смените.
Не трябва и да са резки и отсечени!
Дето се вика...почти трябва да не усещаш кога сменя колата!
Ходи на читава диагностика задължително преди да я вземеш!
Ходи и на преглед на ходовата част.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани