CDV - клапан

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 15 Авг 2009, 10:44

spacepl написа:...премахват - служел за по-бавно отпускане на съединителя (а това явно не се харесва на всички :) )


аз бих допълнил и, че по този начин предпазва от рязко натоварване доста неща. Като се почне от маховик, та до окачване ;) Всеки си решава подмяна с нов или премахване ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 15 Авг 2009, 11:45

Нека да попитам и аз колеги при Е34 ТДС има ли такъв клапан??
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 15 Авг 2009, 11:56

ggb написа:Нека да попитам и аз колеги при Е34 ТДС има ли такъв клапан??


споко! нямаш такъв клапан ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Авг 2009, 12:03

LUCIFER'S написа:
ggb написа:Нека да попитам и аз колеги при Е34 ТДС има ли такъв клапан??


споко! нямаш такъв клапан ;)


Може и да има - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10

Номера 19, 20, 21 може да играят ролята на редуцирвентилче. Ама тва е напосоки :mhihi: Трябва да се отвори да се види. Все пак БМВ много отдавна ги слагат тия вентили и според мен е заради двойномасовия маховик както и факта, че са тежки коли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 17 Авг 2009, 9:54

Аз го изхвърлих клапана от 20-ката :) Сега се слушаме повече и има добър feedback от съединителя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 18 Авг 2009, 13:33

**Novobraneca написа:Ако го свалиш после се обезвъздушава ;)

Ето едно видео ,много елегантно:
http://www.youtube.com/watch?v=wdf--suw ... -fresh+div

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: CDV - клапан

Мнение от nikolae » 27 Окт 2010, 15:29

напоследък си мисля, че чета повече е39 от е46...

този клапан има ли го на е46 м54б22 170кс 2001 год ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: CDV - клапан

Мнение от INTEGRALE » 27 Окт 2010, 18:13

И аз много му се чудя че и при мен понякога потеглям като за първи път но само при много загрял двигател го наблюдавам тоя ефект

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Б-с

Re: CDV - клапан

Мнение от m_ski » 27 Окт 2010, 21:51

Честно казано аз не намерих голяма разлика от премахването на този редуцер щото не е никакъв клапан,карам без него около две години и предърпването си остава на 1-2 скорост, на мен много не ми пречи но като возиш някой е неприятно особенно градско.Мисля че проблема е другаде като че ли колата забива леко преди смяната на предавките понякога като е възможно за да го избегна минавам директно от 1-3.Това се търкаля някаде из багажника и мисля да го върна на място понеже ефекта е нулев.При мен може да е съединител отделя много долу,но като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира.Нека по разбиращите да кажат за какво иде реч.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: CDV - клапан

Мнение от g_mihalev » 28 Окт 2010, 11:26

nikolae написа:напоследък си мисля, че чета повече е39 от е46...


:mhihi:
m_ski написа:Честно казано аз не намерих голяма разлика от премахването на този редуцер щото не е никакъв клапан,карам без него около две години и предърпването си остава на 1-2 скорост, на мен много не ми пречи но като возиш някой е неприятно особенно градско.Мисля че проблема е другаде като че ли колата забива леко преди смяната на предавките понякога като е възможно за да го избегна минавам директно от 1-3.Това се търкаля някаде из багажника и мисля да го върна на място понеже ефекта е нулев.При мен може да е съединител отделя много долу,но като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира.Нека по разбиращите да кажат за какво иде реч.


INTEGRALE написа:И аз много му се чудя че и при мен понякога потеглям като за първи път но само при много загрял двигател го наблюдавам тоя ефект


Подкрепям напълно колеги за симптомите :)

Отстно съединителя колега, аз го сменях и продължавам да имам проблема и трябва супер внимателно да сменям предавките за да го няма придърпването (при 1->2 -ра). Това което каза колегата "като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира." е напълно вярно. Дори като ми сменяха съединителя ги накарах да погледнат и маховика и казаха че не за смяна още. Имал съвсем минимален "луфт (май така каза).

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 , 530i
Мечтае да кара: F10

Re: CDV - клапан

Мнение от veris » 28 Окт 2010, 12:57

Здравейте колеги, Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема и че ползвам темата на колегата.Тази тема ме хвърли в сериозни размисли относно моя проблем с мененето на обороти, което е от 6 месеца вече и незнам от какво е, не съм я карал на диагностик-специалист, защото не знам къде и при кой да отида.Проблема е че при мен на място както си работи почва да мени обороти от 900 об пада на 400 об, пак вдига на 900 об и пак пада на 400 об, и понякога под 400 об и дори има случаи да угасне.Прави го и по инерция дори.Понякога, като започне да ги мени и дам газ до към 2000 об/мин и като се върне стрелката надолу се нормализират оборотите.После пак почва да го прави след време и е много гадно, включвам на първа тръгвам придърпва все едно ще угасне, не винаги го прави, може една седмица да го няма, а после един ден 100 пъти да го прави ужасно гадно е.На Инпата когато я закача ми показва една единствена грешка "Clutch Switch defective" Възможно ли е да е от това нещо или е нещо друго, доколкото разбирам от реалоем това нещо е свързано с Круз контрола.По принцип основно го прави около 90% от случаите, когато е студена, но и на топъл мотор също, но много по-рядко.Може и да няма връзка дали е топла или не.Може изобщо това CDV да няма връзка с оборотите, който е по-запознат да каже.Преди време смених датчика на разпределителния изпускателния, мислех да не е от този на коляновия или всмукателния на разпределителния вал,но не излизат като грешки.Ако някой знае и има идея нека помага, ще съм му много благодарен, да не пускам и нова тема тамън.
Be yourself, no matter what they say....

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Б-с

Re: CDV - клапан

Мнение от m_ski » 30 Окт 2010, 21:56

Не колега.Няма нищо общо с ДВГ.Тази джаджа стои преди съединителя,проста хидравлика.Имал съм подобен проблем още като я купих колата по пътя за Б-с започна да ги мени като изключиш от скорост и на светофар аха да гасне.Смених датчик колянов вал но не беше от него,оказа се реостата на дебитомера просто имаше лек луфт,стегнахме го по здраво и така си карам и до сега че и той мисля струва колкото гореспоменатите датчици и вече бях олекнал 500к за чистене на грешки и диагностики в оторизиран докато разберем от каде е. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: CDV - клапан

Мнение от bmw_n00b » 30 Окт 2010, 22:50

veris написа:... "Clutch Switch defective" ...


Това, в случай, че темпомата ти изключва при натискане на съединителя, е някаква "дежурна грешка" най-вероятно. Това е стоп машинката за педала на съединителя.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 , 530i
Мечтае да кара: F10

Re: CDV - клапан

Мнение от veris » 31 Окт 2010, 13:27

m_ski написа:Не колега.Няма нищо общо с ДВГ.Тази джаджа стои преди съединителя,проста хидравлика.Имал съм подобен проблем още като я купих колата по пътя за Б-с започна да ги мени като изключиш от скорост и на светофар аха да гасне.Смених датчик колянов вал но не беше от него,оказа се реостата на дебитомера просто имаше лек луфт,стегнахме го по здраво и така си карам и до сега че и той мисля струва колкото гореспоменатите датчици и вече бях олекнал 500к за чистене на грешки и диагностики в оторизиран докато разберем от каде е. :)


Мерси колега, ще го проверя, че вече много ме дразни това менене на оборотите.Сега пък имам нова грешка и тя е: Burning fail cylinder1 :dunno: aко някой знае какво значи нека ме светне по въпроса.В е46фанатикс има подобна тема с такава грешка на е46 с м54, но за нея пише, че е възможно да е от някакъв О2 сензор, намира се в едни пластмасови цилиндърчета отстрани на капака на клапаните.Може пък да са заминали тези сензорчета.Друг вариянт споменават евентуално за бобина и свещ.Търсих тази грешка в нашия форум, но не открих никъде нещо за нея.Там в онзи форум имаше един линк за всички видове грешки, може да го има някъде из нашия форум, но все пак ще го постна тук наново: http://www.endtuning.com/bmwcodes.html#MS41.Мойта грешка е номер 238-Misfire Cyl-1.Благодаря предварително на отзовалите се :bowdown:
Be yourself, no matter what they say....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: CDV - клапан

Мнение от nikolae » 31 Окт 2010, 16:21

с тея misifre-и колко се борих докато изчезнат идея си нямаш....

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook