CDV - клапан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
spacepl написа:...премахват - служел за по-бавно отпускане на съединителя (а това явно не се харесва на всички)
аз бих допълнил и, че по този начин предпазва от рязко натоварване доста неща. Като се почне от маховик, та до окачване


- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Нека да попитам и аз колеги при Е34 ТДС има ли такъв клапан??
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
LUCIFER'S написа:ggb написа:Нека да попитам и аз колеги при Е34 ТДС има ли такъв клапан??
споко! нямаш такъв клапан
Може и да има - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10
Номера 19, 20, 21 може да играят ролята на редуцирвентилче. Ама тва е напосоки

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
**Novobraneca написа:Ако го свалиш после се обезвъздушава
Ето едно видео ,много елегантно:
http://www.youtube.com/watch?v=wdf--suw ... -fresh+div
Re: CDV - клапан
напоследък си мисля, че чета повече е39 от е46...
този клапан има ли го на е46 м54б22 170кс 2001 год ?
този клапан има ли го на е46 м54б22 170кс 2001 год ?
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: CDV - клапан
И аз много му се чудя че и при мен понякога потеглям като за първи път но само при много загрял двигател го наблюдавам тоя ефект
Re: CDV - клапан
Честно казано аз не намерих голяма разлика от премахването на този редуцер щото не е никакъв клапан,карам без него около две години и предърпването си остава на 1-2 скорост, на мен много не ми пречи но като возиш някой е неприятно особенно градско.Мисля че проблема е другаде като че ли колата забива леко преди смяната на предавките понякога като е възможно за да го избегна минавам директно от 1-3.Това се търкаля някаде из багажника и мисля да го върна на място понеже ефекта е нулев.При мен може да е съединител отделя много долу,но като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира.Нека по разбиращите да кажат за какво иде реч.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: CDV - клапан
nikolae написа:напоследък си мисля, че чета повече е39 от е46...

m_ski написа:Честно казано аз не намерих голяма разлика от премахването на този редуцер щото не е никакъв клапан,карам без него около две години и предърпването си остава на 1-2 скорост, на мен много не ми пречи но като возиш някой е неприятно особенно градско.Мисля че проблема е другаде като че ли колата забива леко преди смяната на предавките понякога като е възможно за да го избегна минавам директно от 1-3.Това се търкаля някаде из багажника и мисля да го върна на място понеже ефекта е нулев.При мен може да е съединител отделя много долу,но като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира.Нека по разбиращите да кажат за какво иде реч.
INTEGRALE написа:И аз много му се чудя че и при мен понякога потеглям като за първи път но само при много загрял двигател го наблюдавам тоя ефект
Подкрепям напълно колеги за симптомите

Отстно съединителя колега, аз го сменях и продължавам да имам проблема и трябва супер внимателно да сменям предавките за да го няма придърпването (при 1->2 -ра). Това което каза колегата "като я държа примерно в обороти и леко приплъзване ефекта се тушира." е напълно вярно. Дори като ми сменяха съединителя ги накарах да погледнат и маховика и казаха че не за смяна още. Имал съвсем минимален "луфт (май така каза).
- veris
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: CDV - клапан
Здравейте колеги, Извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема и че ползвам темата на колегата.Тази тема ме хвърли в сериозни размисли относно моя проблем с мененето на обороти, което е от 6 месеца вече и незнам от какво е, не съм я карал на диагностик-специалист, защото не знам къде и при кой да отида.Проблема е че при мен на място както си работи почва да мени обороти от 900 об пада на 400 об, пак вдига на 900 об и пак пада на 400 об, и понякога под 400 об и дори има случаи да угасне.Прави го и по инерция дори.Понякога, като започне да ги мени и дам газ до към 2000 об/мин и като се върне стрелката надолу се нормализират оборотите.После пак почва да го прави след време и е много гадно, включвам на първа тръгвам придърпва все едно ще угасне, не винаги го прави, може една седмица да го няма, а после един ден 100 пъти да го прави ужасно гадно е.На Инпата когато я закача ми показва една единствена грешка "Clutch Switch defective" Възможно ли е да е от това нещо или е нещо друго, доколкото разбирам от реалоем това нещо е свързано с Круз контрола.По принцип основно го прави около 90% от случаите, когато е студена, но и на топъл мотор също, но много по-рядко.Може и да няма връзка дали е топла или не.Може изобщо това CDV да няма връзка с оборотите, който е по-запознат да каже.Преди време смених датчика на разпределителния изпускателния, мислех да не е от този на коляновия или всмукателния на разпределителния вал,но не излизат като грешки.Ако някой знае и има идея нека помага, ще съм му много благодарен, да не пускам и нова тема тамън.
Be yourself, no matter what they say....
Re: CDV - клапан
Не колега.Няма нищо общо с ДВГ.Тази джаджа стои преди съединителя,проста хидравлика.Имал съм подобен проблем още като я купих колата по пътя за Б-с започна да ги мени като изключиш от скорост и на светофар аха да гасне.Смених датчик колянов вал но не беше от него,оказа се реостата на дебитомера просто имаше лек луфт,стегнахме го по здраво и така си карам и до сега че и той мисля струва колкото гореспоменатите датчици и вече бях олекнал 500к за чистене на грешки и диагностики в оторизиран докато разберем от каде е. 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: CDV - клапан
veris написа:... "Clutch Switch defective" ...
Това, в случай, че темпомата ти изключва при натискане на съединителя, е някаква "дежурна грешка" най-вероятно. Това е стоп машинката за педала на съединителя.
- veris
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: CDV - клапан
m_ski написа:Не колега.Няма нищо общо с ДВГ.Тази джаджа стои преди съединителя,проста хидравлика.Имал съм подобен проблем още като я купих колата по пътя за Б-с започна да ги мени като изключиш от скорост и на светофар аха да гасне.Смених датчик колянов вал но не беше от него,оказа се реостата на дебитомера просто имаше лек луфт,стегнахме го по здраво и така си карам и до сега че и той мисля струва колкото гореспоменатите датчици и вече бях олекнал 500к за чистене на грешки и диагностики в оторизиран докато разберем от каде е.
Мерси колега, ще го проверя, че вече много ме дразни това менене на оборотите.Сега пък имам нова грешка и тя е: Burning fail cylinder1


Be yourself, no matter what they say....
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани