Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Лично на мен новите а4,а6 и а8 ми изглеждат еднакви на дизаин




/// 6>4




- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
TheKiller написа:Лично на мен новите а4,а6 и а8 ми изглеждат еднакви на дизаин![]()
![]()
Сигурно можеш да различиш F01 от F10? В Ауди поне конзолите са напълно различни, докато при F01 и F10, ако те вкарат направо вътре, не може да разбереш в петица или седмица си.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- steltphone
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 9.06.2008
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Демирев написа:
Сигурно можеш да различиш F01 от F10? В Ауди поне конзолите са напълно различни, докато при F01 и F10, ако те вкарат направо вътре, не може да разбереш в петица или седмица си.
Е тук си много прав

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Демирев написа:TheKiller написа:Лично на мен новите а4,а6 и а8 ми изглеждат еднакви на дизаин![]()
![]()
Сигурно можеш да различиш F01 от F10? В Ауди поне конзолите са напълно различни, докато при F01 и F10, ако те вкарат направо вътре, не може да разбереш в петица или седмица си.
Абе може да се различат, ама трябва да познаваш много добре интериора и на 2-та модела

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
bum_bum написа:Не знам за 6-цата,но единицата на алди 2.0 дизел е под 40 бона за модел с некви дребни екстрички. Аналогичната 1-ца на БМВ е 54.. при тва положение ако трябва да купувам женска кола не знам колко много фен трябва да съм за да купя тая изцъклена копърка за 14 бона отгоре.
А1 е доста по-малко от БМВ 1чка и е точно по Минито ... Но изглежда толкова по-добре от Мини ... за мен е абсолютно без конкуренция - 1.4 ТФСИ + ДСГ + супер злобен вид . Вярно , че е доста скъпо и интериора , макар да има 30 цвята си е доста посен , но все пак е страхотно .
da6ip - има си фенове и на старите шлагери , но точно пък Мерцовете от 90те са толкова назад от БМВ и Ауди от тези години , че не е истина . Никога не бих си взел Мерц от този период ...
Сигурно можеш да различиш F01 от F10? В Ауди поне конзолите са напълно различни, докато при F01 и F10, ако те вкарат направо вътре, не може да разбереш в петица или седмица си.
Тук става интересно - А6 и А8 са с различен интериор , БМВ7 и БМВ5 са с различен екстериор - кое е по-важно

- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
acho.rs написа:Тук става интересно - А6 и А8 са с различен интериор , БМВ7 и БМВ5 са с различен екстериор - кое е по-важно
за мен лично "Sheer Driving Pleasure"


- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
acho.rs написа:..
Тук става интересно - А6 и А8 са с различен интериор , БМВ7 и БМВ5 са с различен екстериор - кое е по-важно
Като,че при бмв е34 и е32 интериорите не са сходни? Или при Ауди V8 и ауди 100/200? Това прави ли ги по малко успешни модели



/// 6>4




- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
екстериора изобщо не ми пука...! аз харесвам Е60 и не разбирам хората ,които не го харесват. но има неща в колите ,които няма как да се отдадат на вкус или на субективно отношение...! и тва е задвижването и управлението..! ауди ме кефеха много в началото на 90те ,защото с това куатро тогава бяха наистина стабилни и здрави машини. но от тогава не са се развили грам по задвижването си и логично БМВ ги задмина в 4х4то. за моторите просто няма какво да говорим,защото новите им - клонингирани модели са със стари разработки моторизация....! за управление също не виждам какво могат да направят ауди по-добре. мерц поне возят наистина комфортно ,но аз искам да мога да минавам през точно определена линия по пътя или в завоя ,а тва мога да го направя само с БМВ или с Порше по мойте разбирания ,така че.....! иначе ауди пипат много яко в интериора и наистина се стараят.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
проблема на ауди винаги е бил, е и си мисля, че и ще бъде липсата на идентичност.
така както го възприемам аз- бмв наблягат на екстровертните технологии, участието на водача и спортното усещане, мерцедес маскират технологиите и ги карат да работят (зад кулисите) без участието на водача за едно комфортно усещане... а ауди.. ауди са някъде по средата и са ни рак ни щука.
а това че са предрешени фолксвагени също изобщо не им помага за идентичноста им и шофьора да се чувства "по-специален"
така както го възприемам аз- бмв наблягат на екстровертните технологии, участието на водача и спортното усещане, мерцедес маскират технологиите и ги карат да работят (зад кулисите) без участието на водача за едно комфортно усещане... а ауди.. ауди са някъде по средата и са ни рак ни щука.
а това че са предрешени фолксвагени също изобщо не им помага за идентичноста им и шофьора да се чувства "по-специален"
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Отново не ми харесва Ауди , защо ли ?!
Ами първо тази странична линия на купето ,която носи гените на А4 В5 от 1994 година.Не ме разбирайте погрешно , не е лоша линията , но след 16 години отново и отново нещо не ми се връзват нещата.После шеф дизайнера им разправя ,че те никога не гледали назад в миналото а просто "рисували историята още днес" ... Другото нещо е ,че като погледнеш арматурното табло и видиш навигацията щръкнала нагоре , една такава правоъгълна а в интериора няма едно нещо с което да се върже формата на екрана ?! Не мога да им разбера също така цялостното виждане по отношение на линиите определящи обемите и изграждащи цялостната завършена концепция на автомобила.Една съвършенна смесица от най-различни геометрии
Сега се сещам и за текстилния салон на новата А8 който е във формата на "баклавички" -> е и това ми е такъв адски трън в очите ,че няма накъде повече , абсолютна геометрична безвкусица и кич !
За моторизацията е видно , няма какво да се коментира ,както впрочем и за това ,че отново ако не е с двойно предаване автомобила ,поведението на пътя и в частност управлението му ще са много назад и от БМВ и от Мерцедес ...
За Мерцедес не мога да кажа нещо друго освен ,че ми е скучен.
За БМВ-то няма какво да говориме , от много години не са вадили нещо толкова качествено в детайли , аз просто съм очарован от досега ми с нея ! Сами ще видите кой от автомобилите ще води класациите по продажби
Георги Пенчев
Ами първо тази странична линия на купето ,която носи гените на А4 В5 от 1994 година.Не ме разбирайте погрешно , не е лоша линията , но след 16 години отново и отново нещо не ми се връзват нещата.После шеф дизайнера им разправя ,че те никога не гледали назад в миналото а просто "рисували историята още днес" ... Другото нещо е ,че като погледнеш арматурното табло и видиш навигацията щръкнала нагоре , една такава правоъгълна а в интериора няма едно нещо с което да се върже формата на екрана ?! Не мога да им разбера също така цялостното виждане по отношение на линиите определящи обемите и изграждащи цялостната завършена концепция на автомобила.Една съвършенна смесица от най-различни геометрии

За моторизацията е видно , няма какво да се коментира ,както впрочем и за това ,че отново ако не е с двойно предаване автомобила ,поведението на пътя и в частност управлението му ще са много назад и от БМВ и от Мерцедес ...
За Мерцедес не мога да кажа нещо друго освен ,че ми е скучен.
За БМВ-то няма какво да говориме , от много години не са вадили нещо толкова качествено в детайли , аз просто съм очарован от досега ми с нея ! Сами ще видите кой от автомобилите ще води класациите по продажби

Георги Пенчев
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
открай време плюят ауди, че всички а4 а6 а8 са като клонинги и винаги дават контрапример БМВ: 5 и 7 също много си приличат, ползват много общи компоненти, НО имат подчертана индивидуалност, за разлика от ауди.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Общо взето,когато имате пари да си земете чисто нова кола и слезнете от Е36 цата 1,6-1,8-тогава може да се коментира кое колко върви и колко е сигурна,иначе караме нек'ви кенефи на по 8-20 години и плюеме автомобили дето никога не сме се качвали вътре,да не говорим за каране...
Нали не мислите че автомобил 2010 година,мотора ще му е от преди 30 години,системите за сигурност ще се контролират правец 8 и комфорта и возията ще му е от голф 2...
Истината е обаче,и то пак от позиция на финансово неможещ да си позволи такъв автомобил,че са изключително капризни и супер чупливи автомобили,които са направени за супер европейски пътища,каквито нашите не са...Дори и от предаването "5-та предавка" мисля беше,не са обективни и имат предпочитания към дадена марка,но те поне имат възможности да се качат на подобни автомобили и да говорят от 1 ва ръка...
Били гадни...хахаха,а да ви дадът некое таково новичко...ма то пък и застраховка требе да се плаща,гориво...
Нищо лично,моля никой да не се обижда,това просто е още едно мнение
Нали не мислите че автомобил 2010 година,мотора ще му е от преди 30 години,системите за сигурност ще се контролират правец 8 и комфорта и возията ще му е от голф 2...
Истината е обаче,и то пак от позиция на финансово неможещ да си позволи такъв автомобил,че са изключително капризни и супер чупливи автомобили,които са направени за супер европейски пътища,каквито нашите не са...Дори и от предаването "5-та предавка" мисля беше,не са обективни и имат предпочитания към дадена марка,но те поне имат възможности да се качат на подобни автомобили и да говорят от 1 ва ръка...
Били гадни...хахаха,а да ви дадът некое таково новичко...ма то пък и застраховка требе да се плаща,гориво...
Нищо лично,моля никой да не се обижда,това просто е още едно мнение
- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Сега, нека се разберем нещо по отношение на моторите и по-специално на бензиновите резачки на Ауди. Мисля, че са с години напред пред бензиновите двигатели на БМВ. Използва се масово доунсайзинг като с помоща на турбини се извлича много голяма литрова мощност...каквато в БМВ просто я няма! Какво ще кажете за двигател 1.4 бензин 160 коня в ниския клас или пък 2 литра TFSI 211 коня и 340 нм въртящ момент в средния клас (А4), което дава при това 1 литър по нисък разход от акталния 325i на БМВ и отгоре на всичко аудито е и по-бързо от БМВ-то в тази конфигурация на двигателите.
Иначе тествах новото А7 с 3-ка дизел 245 коня и многа да кажа, че е един много, много добър автомобил. Смея да твърдя по-добър от F10 на БМВ. За мен А7 е в класа на Панамера по отношение на изработка и лукс на интериора, а екстериора на А7 определено ми харесва повече от Порше Пан Амера. БМВ все още се бави с новата 6-та серия. Кога ще я видим по шоурумите, за да има конкуренция на А7. И защо отново 6-тица с 2 врати вместо с 4? Купето с 4 врати се нагага на пазара много по-добре от двувратките. Нека вземем за пример Мерцедес CLS...Къде е конкурента от кутилото на БМВ? Не ми казвайте, че смешното 5 GT e купе с 4 врати или пък, че X6 e купе с 4 врати. 5 GT си е просто едно повдигнато комби, а X6 e смесица от джип и спортен автомобил, като в крайна сметка е твърде непрактичен и неудобен за джип и твърде тежък и висок за спортно 4-врато купе.
Иначе тествах новото А7 с 3-ка дизел 245 коня и многа да кажа, че е един много, много добър автомобил. Смея да твърдя по-добър от F10 на БМВ. За мен А7 е в класа на Панамера по отношение на изработка и лукс на интериора, а екстериора на А7 определено ми харесва повече от Порше Пан Амера. БМВ все още се бави с новата 6-та серия. Кога ще я видим по шоурумите, за да има конкуренция на А7. И защо отново 6-тица с 2 врати вместо с 4? Купето с 4 врати се нагага на пазара много по-добре от двувратките. Нека вземем за пример Мерцедес CLS...Къде е конкурента от кутилото на БМВ? Не ми казвайте, че смешното 5 GT e купе с 4 врати или пък, че X6 e купе с 4 врати. 5 GT си е просто едно повдигнато комби, а X6 e смесица от джип и спортен автомобил, като в крайна сметка е твърде непрактичен и неудобен за джип и твърде тежък и висок за спортно 4-врато купе.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Извинявам се,но аз лично по грозен Мерцедес от новата Екласа не съм виждал.Колата я виждам почти всеки ден спряна на някой паркинг или някъде по улицата.Когато за пръв път я видях в далечината първото което ми дойде на ума беше - "Тва е някво ново корейско изчадие" - и хоп в следващия момент гордата звезда на капака аз така
чеееесно ли вееее!!!
Предната Е класа е в пъти по-добра на визия и излъчва някакъв респект докато тук имам чувството,че дизайнера на Мерцедес е скрит БМВджия
от БМВ сигурно му плащат.
Аудито ще се продава със сигурност щот е Ауди и квот да не е си създадоха име последните години - по скоро рекламата им създаде име.
5серия е уникална - много ми харесва - няма друга такава линия и има намек за акулските времена.Това е съвършената визия за мен особедно в комби варянт напомня за Е34
А за приликата между А6 А4 т.н. и 5-та 7-ма серия си има обяснение според мен.
Пример:А съм клиент искам да си взема 7-ма серия,но не ми се дават толкова пари защото я искам с добър пакет екстри.
В същото време искам кола която да предлага комфорта на 7-ма серия и да излъчва аристократичност от вън.
Консултантът казва - "5-та серия има същия интериор като на 7-ма серия,от вън пак си е с големите бъбреци и напомня за 7-ма серия"
С една дума купуваш кола отговаряща ти на изискванията но за по-малко пари.
Просто подходът на Ауди е прекалено директен,там може да има обратен ефект.
Влизаш в шоурума и търсиш А8 обаче неможеш да я разпознаеш коя е.И в един мометн си казваш - "За кво да давам толкос пари за А8 като А4 е същата"
Надявам се ме разбрахте.


Предната Е класа е в пъти по-добра на визия и излъчва някакъв респект докато тук имам чувството,че дизайнера на Мерцедес е скрит БМВджия

Аудито ще се продава със сигурност щот е Ауди и квот да не е си създадоха име последните години - по скоро рекламата им създаде име.
5серия е уникална - много ми харесва - няма друга такава линия и има намек за акулските времена.Това е съвършената визия за мен особедно в комби варянт напомня за Е34

А за приликата между А6 А4 т.н. и 5-та 7-ма серия си има обяснение според мен.
Пример:А съм клиент искам да си взема 7-ма серия,но не ми се дават толкова пари защото я искам с добър пакет екстри.
В същото време искам кола която да предлага комфорта на 7-ма серия и да излъчва аристократичност от вън.
Консултантът казва - "5-та серия има същия интериор като на 7-ма серия,от вън пак си е с големите бъбреци и напомня за 7-ма серия"
С една дума купуваш кола отговаряща ти на изискванията но за по-малко пари.
Просто подходът на Ауди е прекалено директен,там може да има обратен ефект.
Влизаш в шоурума и търсиш А8 обаче неможеш да я разпознаеш коя е.И в един мометн си казваш - "За кво да давам толкос пари за А8 като А4 е същата"

Надявам се ме разбрахте.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани