моля за помощ за инжекцион, не е бмв

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 13 Дек 2010, 15:39

здравейте колеги,
някой ако може да помогне по следния казус: на инжекторен мотор е свален колектора, и е сложен колектор с моноинжектор. седи старата инсталация и компа , а моноинжектора не е вързан с нищо. колата се кара само на газ. има ли начин, да се подкара моноинжектора, т.е. да цвърка бензинец. дори и само на празен ход,
разхода не ме интересува.
съжалявам, че поставям въпроса тук, но това е най- читавия автофорум според мен.
поздрави
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от ивчо » 13 Дек 2010, 16:37

Нал се сещаш,че първото е горивната помпа! Примерно на моното е около 2 бар-а,на пълната е 3 и над!
После,иска да намериш комп за моно,и инстал за него!
Друго баш за момента не се сещам!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от LiTtLeRoCk » 13 Дек 2010, 16:51

ивчо написа:Нал се сещаш,че първото е горивната помпа! Примерно на моното е около 2 бар-а,на пълната е 3 и над!
После,иска да намериш комп за моно,и инстал за него!
Друго баш за момента не се сещам!

То налягането не се регулира от помпата,а от клапана който се намира в края на рейката с дюзите,а при моно инжекцията на главата на инжекцията има клапан който регулира бензина.
Можеше да споменеш поне марка,модел,двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от ивчо » 13 Дек 2010, 17:19

Е добре де,помпата на едното работи на 1.2-2 бар-а и клапана е регулиран на толкова,другото е на 3 и нагоре и клапана е на толкова!
Трябва 4-5 важни неща да се подменят!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 14 Дек 2010, 16:02

колеги, идеята не е да се преправя перфектно, а да се излъже моноинжектора да църка колкото да подъържа некви обороти, докато загрее.
колата е голф 3 1.6 беше пълна инжекция, сега е с моноинжекция от голф 3, 1.4.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Дек 2010, 16:05

akula написа:колеги, идеята не е да се преправя перфектно, а да се излъже моноинжектора да църка колкото да подъържа некви обороти, докато загрее.
колата е голф 3 1.6 беше пълна инжекция, сега е с моноинжекция от голф 3, 1.4.

Ами замисли се,ако инаталацията е идентична с тази на моното(което силно ме съмнява),слагаш комп от моно инжекция и би трябвало да тръгне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от Владо » 14 Дек 2010, 16:10

няма как да го излъжеш без управление и датчици на моното... тайминга на подаването и количеството в двете системи е много различен... поне така си мисля...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 14 Дек 2010, 16:41

LiTtLeRoCk написа:
akula написа:к.

Ами замисли се,ако инаталацията е идентична с тази на моното(което силно ме съмнява),слагаш комп от моно инжекция и би трябвало да тръгне.

не еидентична, колега, няма как да е. а нямам комп и инсталация за моно, и не ми се занимава да ги търся. въпроса е да се подкара така, чисто механично, без елктроника. един вид само да се подкара иглата да фърля гориво.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от kemakozeE36 » 17 Дек 2010, 2:03

Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър. :dunno:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 20 Дек 2010, 17:49

kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър. :dunno:

горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми. :dunno:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от kemakozeE36 » 20 Дек 2010, 23:06

akula написа:
kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър. :dunno:

горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми. :dunno:

Ами в такъв случай, ако съм разбрал правилно са ти сменили заводския колектор с такъв от друг вид. Ако е така не става ли да си купиш колектор като оригиналния и да го смениш или има нещо, което е преправяно и не позволява? :dunno:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 21 Дек 2010, 14:14

kemakozeE36 написа:
akula написа:
kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър. :dunno:

горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми. :dunno:

Ами в такъв случай, ако съм разбрал правилно са ти сменили заводския колектор с такъв от друг вид. Ако е така не става ли да си купиш колектор като оригиналния и да го смениш или има нещо, което е преправяно и не позволява? :dunno:

купих си... 2-3 даже. проблема е, че колектора е пласмасов, а карам на газ. та нещо му стана, и почна да гърми през ден. сменях свещи , кабели, плаци, капачки, бобини,сичко дет мое се смени. ходих по газаджии, разхлабвах тенджери, екстра кихалки- се тая, гърми като пиратка и прави колектора на мармалад. накрая ми писна, и сложих алумин колектор с моно, и така.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от kemakozeE36 » 21 Дек 2010, 14:53

Е газаджиите какво ти разправят, то няма начин да не може да се оправи, ама незнам защо гърми постоянно, тя и старата ми кола гърмеше на газ, но беше доста рядко.с плочка ли си на газта, къде е поставена имаш ли клапа след нея, пластмасовите колектори дупчени ли са били, центровката била ли е добра, това с газовите е голяма разправия по принцип ;)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от vankatagsi » 21 Дек 2010, 15:14

Принципа на действие на моно инжекцията е идентичен с този на пълната, главната разлика идва от там че име една дюза за всички цилиндри, а не на всеки по една. Няма нищо общо с карбуратор, въпреки че на пръв поглед си приличат. Моното на фолксваген има:
- датчик положение дроселова клапа
- темперетурен датчик за ЕКУ-то
- датчик темперетура входящ въздух
- ламбда сонда
- ЕКУ
- дюза
- Датчик на делкото итн.
Това си е бош мотроник, т.е управлява и запалването и горивото.
Сега както си го направил си изскубал колктора, колата все пак пали на газ, тъй като си оставил ЕКУ-то от пълната инжекция и делкото с разните дачици по заплаването, които са най-важни и дори и в авариен режим колата пали на газ.
За да подкараш колата с моното е нужно да сложиш инсталация от 1.6 моно, бензинова помпа/ може би и твоята ще стане/, ЕКУ от моно, датчик темперетура вода за еку-то / ако има къде на до навиеш/, евентуално делко с индукционен датчик за моно и тн. Тоест няма да стане толкова лесно колкото си го мислиш, това не е баница -"Режи , па яж". Учуден съм от некомпетентността на уж разбиращи и даващи често акъл потребители в форума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв

Мнение от akula » 21 Дек 2010, 15:29

vankatagsi написа:Принципа на действие на моно инжекцията е идентичен с този на пълната, главната разлика идва от там че име една дюза за всички цилиндри, а не на всеки по една. Няма нищо общо с карбуратор, въпреки че на пръв поглед си приличат. Моното на фолксваген има:
- датчик положение дроселова клапа
- темперетурен датчик за ЕКУ-то
- датчик темперетура входящ въздух
- ламбда сонда
- ЕКУ
- дюза
- Датчик на делкото итн.
Това си е бош мотроник, т.е управлява и запалването и горивото.
Сега както си го направил си изскубал колктора, колата все пак пали на газ, тъй като си оставил ЕКУ-то от пълната инжекция и делкото с разните дачици по заплаването, които са най-важни и дори и в авариен режим колата пали на газ.
За да подкараш колата с моното е нужно да сложиш инсталация от 1.6 моно, бензинова помпа/ може би и твоята ще стане/, ЕКУ от моно, датчик темперетура вода за еку-то / ако има къде на до навиеш/, евентуално делко с индукционен датчик за моно и тн. Тоест няма да стане толкова лесно колкото си го мислиш, това не е баница -"Режи , па яж". Учуден съм от некомпетентността на уж разбиращи и даващи често акъл потребители в форума.

колега, това е ясно, между впрочем и аз използвам тоя израз с баницата :D сега ясно, че за да стане истинска моноинжекция трябва да се сложи инсталацията с датчика и компа. питането ми беше, дали няма междинен вариянт- т.е. колата само да запали и държи празен ход на някви фиксирани обороти, с наличните кабеляци, щото нямам инсталация и комп. един вид да се върже само захранването на моноинжектора и той да цвърка бензин, разход и ефективност не се търсят.
по принцип едно майсторче ми обеща , че може да го излъъже дотолкоз, ама немога да го излова, а и аз нямам време за глупости, питам ако е намери някой просто да му оставя колата за 1-2 дни и така.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: alx

Последни теми
Facebook