моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
моля за помощ за инжекцион, не е бмв
здравейте колеги,
някой ако може да помогне по следния казус: на инжекторен мотор е свален колектора, и е сложен колектор с моноинжектор. седи старата инсталация и компа , а моноинжектора не е вързан с нищо. колата се кара само на газ. има ли начин, да се подкара моноинжектора, т.е. да цвърка бензинец. дори и само на празен ход,
разхода не ме интересува.
съжалявам, че поставям въпроса тук, но това е най- читавия автофорум според мен.
поздрави
някой ако може да помогне по следния казус: на инжекторен мотор е свален колектора, и е сложен колектор с моноинжектор. седи старата инсталация и компа , а моноинжектора не е вързан с нищо. колата се кара само на газ. има ли начин, да се подкара моноинжектора, т.е. да цвърка бензинец. дори и само на празен ход,
разхода не ме интересува.
съжалявам, че поставям въпроса тук, но това е най- читавия автофорум според мен.
поздрави
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Нал се сещаш,че първото е горивната помпа! Примерно на моното е около 2 бар-а,на пълната е 3 и над!
После,иска да намериш комп за моно,и инстал за него!
Друго баш за момента не се сещам!
После,иска да намериш комп за моно,и инстал за него!
Друго баш за момента не се сещам!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
ивчо написа:Нал се сещаш,че първото е горивната помпа! Примерно на моното е около 2 бар-а,на пълната е 3 и над!
После,иска да намериш комп за моно,и инстал за него!
Друго баш за момента не се сещам!
То налягането не се регулира от помпата,а от клапана който се намира в края на рейката с дюзите,а при моно инжекцията на главата на инжекцията има клапан който регулира бензина.
Можеше да споменеш поне марка,модел,двигател.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Е добре де,помпата на едното работи на 1.2-2 бар-а и клапана е регулиран на толкова,другото е на 3 и нагоре и клапана е на толкова!
Трябва 4-5 важни неща да се подменят!
Трябва 4-5 важни неща да се подменят!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
колеги, идеята не е да се преправя перфектно, а да се излъже моноинжектора да църка колкото да подъържа некви обороти, докато загрее.
колата е голф 3 1.6 беше пълна инжекция, сега е с моноинжекция от голф 3, 1.4.
колата е голф 3 1.6 беше пълна инжекция, сега е с моноинжекция от голф 3, 1.4.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
akula написа:колеги, идеята не е да се преправя перфектно, а да се излъже моноинжектора да църка колкото да подъържа некви обороти, докато загрее.
колата е голф 3 1.6 беше пълна инжекция, сега е с моноинжекция от голф 3, 1.4.
Ами замисли се,ако инаталацията е идентична с тази на моното(което силно ме съмнява),слагаш комп от моно инжекция и би трябвало да тръгне.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
няма как да го излъжеш без управление и датчици на моното... тайминга на подаването и количеството в двете системи е много различен... поне така си мисля...
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
LiTtLeRoCk написа:akula написа:к.
Ами замисли се,ако инаталацията е идентична с тази на моното(което силно ме съмнява),слагаш комп от моно инжекция и би трябвало да тръгне.
не еидентична, колега, няма как да е. а нямам комп и инсталация за моно, и не ми се занимава да ги търся. въпроса е да се подкара така, чисто механично, без елктроника. един вид само да се подкара иглата да фърля гориво.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър. 


- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър.
горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми.

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
akula написа:kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър.
горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми.
Ами в такъв случай, ако съм разбрал правилно са ти сменили заводския колектор с такъв от друг вид. Ако е така не става ли да си купиш колектор като оригиналния и да го смениш или има нещо, което е преправяно и не позволява?


- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
kemakozeE36 написа:akula написа:kemakozeE36 написа:Моното не е ли с една дюза или се бъркам.Доколкото знам моноинжекциона е "модерен" карбуратор, при който жигльорите са заменени с дюза, при пълния инжекцион дюза има на всеки цилиндър.
горе долу така е. явно няма отговор на въпрос ми.
Ами в такъв случай, ако съм разбрал правилно са ти сменили заводския колектор с такъв от друг вид. Ако е така не става ли да си купиш колектор като оригиналния и да го смениш или има нещо, което е преправяно и не позволява?
купих си... 2-3 даже. проблема е, че колектора е пласмасов, а карам на газ. та нещо му стана, и почна да гърми през ден. сменях свещи , кабели, плаци, капачки, бобини,сичко дет мое се смени. ходих по газаджии, разхлабвах тенджери, екстра кихалки- се тая, гърми като пиратка и прави колектора на мармалад. накрая ми писна, и сложих алумин колектор с моно, и така.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Е газаджиите какво ти разправят, то няма начин да не може да се оправи, ама незнам защо гърми постоянно, тя и старата ми кола гърмеше на газ, но беше доста рядко.с плочка ли си на газта, къде е поставена имаш ли клапа след нея, пластмасовите колектори дупчени ли са били, центровката била ли е добра, това с газовите е голяма разправия по принцип 


- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
Принципа на действие на моно инжекцията е идентичен с този на пълната, главната разлика идва от там че име една дюза за всички цилиндри, а не на всеки по една. Няма нищо общо с карбуратор, въпреки че на пръв поглед си приличат. Моното на фолксваген има:
- датчик положение дроселова клапа
- темперетурен датчик за ЕКУ-то
- датчик темперетура входящ въздух
- ламбда сонда
- ЕКУ
- дюза
- Датчик на делкото итн.
Това си е бош мотроник, т.е управлява и запалването и горивото.
Сега както си го направил си изскубал колктора, колата все пак пали на газ, тъй като си оставил ЕКУ-то от пълната инжекция и делкото с разните дачици по заплаването, които са най-важни и дори и в авариен режим колата пали на газ.
За да подкараш колата с моното е нужно да сложиш инсталация от 1.6 моно, бензинова помпа/ може би и твоята ще стане/, ЕКУ от моно, датчик темперетура вода за еку-то / ако има къде на до навиеш/, евентуално делко с индукционен датчик за моно и тн. Тоест няма да стане толкова лесно колкото си го мислиш, това не е баница -"Режи , па яж". Учуден съм от некомпетентността на уж разбиращи и даващи често акъл потребители в форума.
- датчик положение дроселова клапа
- темперетурен датчик за ЕКУ-то
- датчик темперетура входящ въздух
- ламбда сонда
- ЕКУ
- дюза
- Датчик на делкото итн.
Това си е бош мотроник, т.е управлява и запалването и горивото.
Сега както си го направил си изскубал колктора, колата все пак пали на газ, тъй като си оставил ЕКУ-то от пълната инжекция и делкото с разните дачици по заплаването, които са най-важни и дори и в авариен режим колата пали на газ.
За да подкараш колата с моното е нужно да сложиш инсталация от 1.6 моно, бензинова помпа/ може би и твоята ще стане/, ЕКУ от моно, датчик темперетура вода за еку-то / ако има къде на до навиеш/, евентуално делко с индукционен датчик за моно и тн. Тоест няма да стане толкова лесно колкото си го мислиш, това не е баница -"Режи , па яж". Учуден съм от некомпетентността на уж разбиращи и даващи често акъл потребители в форума.
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: моля за помощ за инжекцион, не е бмв
vankatagsi написа:Принципа на действие на моно инжекцията е идентичен с този на пълната, главната разлика идва от там че име една дюза за всички цилиндри, а не на всеки по една. Няма нищо общо с карбуратор, въпреки че на пръв поглед си приличат. Моното на фолксваген има:
- датчик положение дроселова клапа
- темперетурен датчик за ЕКУ-то
- датчик темперетура входящ въздух
- ламбда сонда
- ЕКУ
- дюза
- Датчик на делкото итн.
Това си е бош мотроник, т.е управлява и запалването и горивото.
Сега както си го направил си изскубал колктора, колата все пак пали на газ, тъй като си оставил ЕКУ-то от пълната инжекция и делкото с разните дачици по заплаването, които са най-важни и дори и в авариен режим колата пали на газ.
За да подкараш колата с моното е нужно да сложиш инсталация от 1.6 моно, бензинова помпа/ може би и твоята ще стане/, ЕКУ от моно, датчик темперетура вода за еку-то / ако има къде на до навиеш/, евентуално делко с индукционен датчик за моно и тн. Тоест няма да стане толкова лесно колкото си го мислиш, това не е баница -"Режи , па яж". Учуден съм от некомпетентността на уж разбиращи и даващи често акъл потребители в форума.
колега, това е ясно, между впрочем и аз използвам тоя израз с баницата

по принцип едно майсторче ми обеща , че може да го излъъже дотолкоз, ама немога да го излова, а и аз нямам време за глупости, питам ако е намери някой просто да му оставя колата за 1-2 дни и така.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogi.73