За полиуретановите тампони и греста

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от ФЕРАРИСТ » 13 Дек 2010, 17:45

Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от RORO » 29 Дек 2010, 17:14

Ще помоля някой колега да сподели от колко време е с такива тампони,открива ли разлика преди ,сега ,след време?Някак си не ми се вярва тампон който се набива във старата метална втулка (останала от предишен тампон)да се държи без луфтове.Защото ако е така защо старите гумени тампони са залепени зашприцовани за метала и като се отлепят ги махаме и след това си слагаме какви... отлепени ама полиуретанови нещо :kuku: . Може и аз да съм с грешка ще помоля за коментар.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от Skip_209 » 29 Дек 2010, 18:25

RORO написа:Ще помоля някой колега да сподели от колко време е с такива тампони,открива ли разлика преди ,сега ,след време?Някак си не ми се вярва тампон който се набива във старата метална втулка (останала от предишен тампон)да се държи без луфтове.Защото ако е така защо старите гумени тампони са залепени зашприцовани за метала и като се отлепят ги махаме и след това си слагаме какви... отлепени ама полиуретанови нещо :kuku: . Може и аз да съм с грешка ще помоля за коментар.



При БМВ не се използват никъде стари втулки,сваля се всичко от стария тампон.Изработката на тампони от каучук и полиуретан са на различни принципи.Разликата при е30 примерно (задния мост целия ) е че колата става по твърда и тръгва настрани много по-лесно.
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от RaHzElChO » 29 Ное 2011, 16:39

ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......


Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от BMW_DRIVER » 29 Ное 2011, 20:19

RaHzElChO написа:
ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......


Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.

колега и мойте предните се разкърцаха(на около 2к км).... мислех си щото ги набих с тест за миене :mhihi: но явно не е от теста :(
на задния мост смених 4те големи тампона и намазани с морска грес (поръчах си от Софията) и за няма и 1сед се почна :banghead:
и да ги сваляш да ги гресираш най много да ги прецакаш от сваляне и слагане най вероятно няма оправия :) при затворени прозорци и пусната музика не се чуват толкова :ok:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от sarbinoff » 30 Ное 2011, 0:14

ми мойте пък са на 1 година с поверфлекс грес и няма проблем :dunno:
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от RaHzElChO » 30 Ное 2011, 0:33

BMW_DRIVER написа:
RaHzElChO написа:
ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......


Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.

колега и мойте предните се разкърцаха(на около 2к км).... мислех си щото ги набих с тест за миене :mhihi: но явно не е от теста :(
на задния мост смених 4те големи тампона и намазани с морска грес (поръчах си от Софията) и за няма и 1сед се почна :banghead:
и да ги сваляш да ги гресираш най много да ги прецакаш от сваляне и слагане най вероятно няма оправия :) при затворени прозорци и пусната музика не се чуват толкова :ok:

И с музика се чува, то е направо пукане, не просто скърцане.

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от deyan-enchev » 30 Ное 2011, 17:37

sarbinoff написа:ми мойте пък са на 1 година с поверфлекс грес и няма проблем :dunno:


И аз карам с тампони от ферариста набити с морска грес и нито един не се е обадил пък на бая места боцнахме такива.
Само с едни тампони няма да промените драстично колата ... искат се и други неща :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от BMW_DRIVER » 30 Ное 2011, 20:00

колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от slatanic » 30 Ное 2011, 21:39

Аз съм на дифа и моста с повърфлекс от 2ра година има няма май станаха и проблеми нямам. :dunno:
Последна промяна slatanic на 30 Ное 2011, 23:31, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от RaHzElChO » 30 Ное 2011, 23:23

BMW_DRIVER написа:колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват :mhihi:

Моите се чуват!
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от sarbinoff » 01 Дек 2011, 0:08

С бг тампони съм и с поверфлекс грес ;)
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от RaHzElChO » 01 Дек 2011, 0:49

На някой да му се намира в повече?
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от Skip_209 » 04 Дек 2011, 21:03

BMW_DRIVER написа:колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват :mhihi:



от къде па го измисли това? :kuku: що си мислиш че флексовете не скърцат?
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Re: За полиуретановите тампони и греста

Мнение от bozukov_g » 05 Дек 2011, 11:09

две години и половина (40 000км) П.Ф. с тяхната си грес и кайн проблем за кабриото
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook