За полиуретановите тампони и греста
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За полиуретановите тампони и греста
Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: За полиуретановите тампони и греста
Ще помоля някой колега да сподели от колко време е с такива тампони,открива ли разлика преди ,сега ,след време?Някак си не ми се вярва тампон който се набива във старата метална втулка (останала от предишен тампон)да се държи без луфтове.Защото ако е така защо старите гумени тампони са залепени зашприцовани за метала и като се отлепят ги махаме и след това си слагаме какви... отлепени ама полиуретанови нещо
. Може и аз да съм с грешка ще помоля за коментар.

- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: За полиуретановите тампони и греста
RORO написа:Ще помоля някой колега да сподели от колко време е с такива тампони,открива ли разлика преди ,сега ,след време?Някак си не ми се вярва тампон който се набива във старата метална втулка (останала от предишен тампон)да се държи без луфтове.Защото ако е така защо старите гумени тампони са залепени зашприцовани за метала и като се отлепят ги махаме и след това си слагаме какви... отлепени ама полиуретанови нещо. Може и аз да съм с грешка ще помоля за коментар.
При БМВ не се използват никъде стари втулки,сваля се всичко от стария тампон.Изработката на тампони от каучук и полиуретан са на различни принципи.Разликата при е30 примерно (задния мост целия ) е че колата става по твърда и тръгва настрани много по-лесно.
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За полиуретановите тампони и греста
ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......
Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: За полиуретановите тампони и греста
RaHzElChO написа:ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......
Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.
колега и мойте предните се разкърцаха(на около 2к км).... мислех си щото ги набих с тест за миене


на задния мост смених 4те големи тампона и намазани с морска грес (поръчах си от Софията) и за няма и 1сед се почна

и да ги сваляш да ги гресираш най много да ги прецакаш от сваляне и слагане най вероятно няма оправия


http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: За полиуретановите тампони и греста
ми мойте пък са на 1 година с поверфлекс грес и няма проблем 

Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: За полиуретановите тампони и греста
BMW_DRIVER написа:RaHzElChO написа:ФЕРАРИСТ написа:Доста проблемна стана тая морска грес, вече трудно взе да се намира.......тия от Проспиид с право се чудят......
Греста не се слага за по лесно набиване, а против скърцането......както писах в едно друго мнение в друг подфорум, първоначално на 3 еднакви коли сложихме литиева, медна, каквото слагат Пауърфлекс, и морска.....след 3 месеца колите който са карани в еднакви условия, в един и същи град, морската беше в най - голямо количество, и най запазена....после съответно медната и литиевата.....ся не ми се спори "ма ся видите ли щото ПФ слагат медна, тя е най - добра", може и така да е, но при техните условия, и тяхната кал и прах по пътищата - тука пее само морската грес, която се отмива най трудно, и е най - прилепчива към това към което е намазана.....
И въпреки че при БМВ тампоните не са подложени на такова триене на метал в полиуретан, все пак е горещо препоръчително всичко да се клепа юнашки с грес - не вреди на полиуретана, даже много арно му става.......и прави ли се монтаж демонтаж по друга причина - отново смазване......
ПиЕс - при не смазване на повърхност където има триене на полиуретан в метал(примерно втулка която влиза в тампон), метала се претрива, бавно но сигурно......да - метала се претрива, и на мен в началото не ми се вярваше.......
Колега, при мен много здраво започна да скърца, дори си помислих, че имам някакъв проблем по окачването, докато не повозих един колега от форума и той намери сходство със скърцането на колата на брат му, който също е с полиуретанови тампони на PF. Сега трябва да отида някъде да сложим допълнително грес, защото при паркиране, т.е. въртене на волана придружено с полусъединител, звуците напомнят на филми на ужасите.
колега и мойте предните се разкърцаха(на около 2к км).... мислех си щото ги набих с тест за миенено явно не е от теста
на задния мост смених 4те големи тампона и намазани с морска грес (поръчах си от Софията) и за няма и 1сед се почна![]()
и да ги сваляш да ги гресираш най много да ги прецакаш от сваляне и слагане най вероятно няма оправияпри затворени прозорци и пусната музика не се чуват толкова
И с музика се чува, то е направо пукане, не просто скърцане.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За полиуретановите тампони и греста
sarbinoff написа:ми мойте пък са на 1 година с поверфлекс грес и няма проблем
И аз карам с тампони от ферариста набити с морска грес и нито един не се е обадил пък на бая места боцнахме такива.
Само с едни тампони няма да промените драстично колата ... искат се и други неща

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: За полиуретановите тампони и греста
колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват 

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
Re: За полиуретановите тампони и греста
Аз съм на дифа и моста с повърфлекс от 2ра година има няма май станаха и проблеми нямам. 

Последна промяна slatanic на 30 Ное 2011, 23:31, променена общо 1 път
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За полиуретановите тампони и греста
BMW_DRIVER написа:колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват
Моите се чуват!
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: За полиуретановите тампони и греста
С бг тампони съм и с поверфлекс грес 

Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За полиуретановите тампони и греста
На някой да му се намира в повече?
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: За полиуретановите тампони и греста
BMW_DRIVER написа:колегата е писал че кара с Powerflex... нормално да не се чуват
от къде па го измисли това?

www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Re: За полиуретановите тампони и греста
две години и половина (40 000км) П.Ф. с тяхната си грес и кайн проблем за кабриото

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани