Мтел и Комисията за защита на потребителите
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Мтел и Комисията за защита на потребителите
Днес получих обаждане от клиентския център на Мтел и ми съобщиха, че има някакъв проблем със сметката ми за предходния месец и не са отчели правилно включените ми минути от тарифния план и текущото ми потребление. Мацката беше много любезна и каза, че ще ми преизчислят сметката и когато са готови, ще ми пратят смс. В последния един месец въпреки опитите ми по абсолютно никакъв начин ме успях да си проверя сметката. Въпросът ми е, ако не съм доволен от фактурата, която ще получа незнайно кога, дали ако подам сигнал до Комисията за защита на потребителите ще има ефект. Все пак те не си изпълняват задълженията по договора......Благодаря предварително за информацията. Лично аз не се чувствам достатъчно компетентен в тази сфера, а мисля че тук бих получил някви идеи, какво може да се направи 

- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
Колега, ползвам пакет BlackBerry Unlimited, обикновено правя 120-150лв. сметка, защото говоря често с чужбина. За последния месец сметката ми е 315.23лв., имам приятел в Мтел и отидох при него за съвет. Написа ми молба за преразглеждане на фактурата и каза, че ако съответно тя не бъде одобрена в срок от 1 месец правилният вариант е да се обърна именно към КЗП.


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
Дааа, това е реда- молба за преразглеждане на фактурата и чакаш... И си плащаш сметката докато я преразгледат- кога ще стане никой не знае... А какъв ще е резултата още по-малко е ясно... Минавах я тая процедура преди години като бях абонат на Ментел- отне им 3 месеца да ми върнат едни 40лв....
Ако имате свои хора в Ментел ги помолете да ударят едно рамо за да стане по-бързо, иначе ще има да си чакате доста...
ПС: Такъв проблем Вивател (грешно начислени 150+лв.) ми го решиха за 10 дена, и то по време на коледните празници. Въпрос на желание е просто от тяхна страна е да стане бързо, нищо повече...
Ако имате свои хора в Ментел ги помолете да ударят едно рамо за да стане по-бързо, иначе ще има да си чакате доста...
ПС: Такъв проблем Вивател (грешно начислени 150+лв.) ми го решиха за 10 дена, и то по време на коледните празници. Въпрос на желание е просто от тяхна страна е да стане бързо, нищо повече...
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
въпрос на организация и на манталитет на служителите на съответната фирма

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- King Nothing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d '02
- Мечтае да кара: подводница
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
А и договорите винаги са така направени че оператора има всички права, а клиента всички задължения...
Всякакви проблеми съм имал с всички оператори, и всички се държат еднакво нагло. А аз самия, и вярвам всички останали клиенти искат единствено това, за което си плащат - нищо повече. Коректно отношение никъде няма да срещнеш. Пишете жалби и оплаквания за всичко, може би когато се съберат достатъчно такива оплаквания КЗП и КРС ще си всигнат дебелите задници и ще защитят правата ни.
Всякакви проблеми съм имал с всички оператори, и всички се държат еднакво нагло. А аз самия, и вярвам всички останали клиенти искат единствено това, за което си плащат - нищо повече. Коректно отношение никъде няма да срещнеш. Пишете жалби и оплаквания за всичко, може би когато се съберат достатъчно такива оплаквания КЗП и КРС ще си всигнат дебелите задници и ще защитят правата ни.
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
Тва ясно, ама мен като цяло мисълта ми беше друга. След като те не ти предоставят навреме и точно сметки за използваните от теб минути, не ти ли дължат неустойка след като не се изпълняват сключения договор. Все пак в каквато и друга сфера да погледнеш, ако не си изпълниш договора трябва да плащаш неустойки. Защо, след като аз трябва да им плащам като си прекратявам договора, а те като не си изпълняват задълженията не ми дължат?
- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
Четох преди няколко дни статия, че КЗП е почнала проверка на Мтел, именно по тази причина - закъснели сметки, неточни сметки, надписани сметки и т.н. и т.н. Но като цяло си прав - това е неизпълнение на договор, който и те и ти сте подписали...


Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите
Anfiro написа:Четох преди няколко дни статия, че КЗП е почнала проверка на Мтел, именно по тази причина - закъснели сметки, неточни сметки, надписани сметки и т.н. и т.н. Но като цяло си прав - това е неизпълнение на договор, който и те и ти сте подписали...
Точно това си мислех аз, но си нямам представа от чисто юридическа гледна точка как стои въпросът и какъв е шансът, ако се създаде организацията за един колективен иск да бъде с положителен резултат например...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани