Мтел и Комисията за защита на потребителите

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 20.02.2009

Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от Hades_ » 14 Яну 2011, 19:46

Днес получих обаждане от клиентския център на Мтел и ми съобщиха, че има някакъв проблем със сметката ми за предходния месец и не са отчели правилно включените ми минути от тарифния план и текущото ми потребление. Мацката беше много любезна и каза, че ще ми преизчислят сметката и когато са готови, ще ми пратят смс. В последния един месец въпреки опитите ми по абсолютно никакъв начин ме успях да си проверя сметката. Въпросът ми е, ако не съм доволен от фактурата, която ще получа незнайно кога, дали ако подам сигнал до Комисията за защита на потребителите ще има ефект. Все пак те не си изпълняват задълженията по договора......Благодаря предварително за информацията. Лично аз не се чувствам достатъчно компетентен в тази сфера, а мисля че тук бих получил някви идеи, какво може да се направи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 8.11.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: In the 90's

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от Anfiro » 14 Яну 2011, 20:04

Колега, ползвам пакет BlackBerry Unlimited, обикновено правя 120-150лв. сметка, защото говоря често с чужбина. За последния месец сметката ми е 315.23лв., имам приятел в Мтел и отидох при него за съвет. Написа ми молба за преразглеждане на фактурата и каза, че ако съответно тя не бъде одобрена в срок от 1 месец правилният вариант е да се обърна именно към КЗП.
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от ms » 14 Яну 2011, 20:20

Дааа, това е реда- молба за преразглеждане на фактурата и чакаш... И си плащаш сметката докато я преразгледат- кога ще стане никой не знае... А какъв ще е резултата още по-малко е ясно... Минавах я тая процедура преди години като бях абонат на Ментел- отне им 3 месеца да ми върнат едни 40лв....

Ако имате свои хора в Ментел ги помолете да ударят едно рамо за да стане по-бързо, иначе ще има да си чакате доста...

ПС: Такъв проблем Вивател (грешно начислени 150+лв.) ми го решиха за 10 дена, и то по време на коледните празници. Въпрос на желание е просто от тяхна страна е да стане бързо, нищо повече...
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от speeder88 » 14 Яну 2011, 20:57

въпрос на организация и на манталитет на служителите на съответната фирма
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 3.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 525d '02
Мечтае да кара: подводница

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от King Nothing » 14 Яну 2011, 22:48

А и договорите винаги са така направени че оператора има всички права, а клиента всички задължения...
Всякакви проблеми съм имал с всички оператори, и всички се държат еднакво нагло. А аз самия, и вярвам всички останали клиенти искат единствено това, за което си плащат - нищо повече. Коректно отношение никъде няма да срещнеш. Пишете жалби и оплаквания за всичко, може би когато се съберат достатъчно такива оплаквания КЗП и КРС ще си всигнат дебелите задници и ще защитят правата ни.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 20.02.2009

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от Hades_ » 15 Яну 2011, 0:00

Тва ясно, ама мен като цяло мисълта ми беше друга. След като те не ти предоставят навреме и точно сметки за използваните от теб минути, не ти ли дължат неустойка след като не се изпълняват сключения договор. Все пак в каквато и друга сфера да погледнеш, ако не си изпълниш договора трябва да плащаш неустойки. Защо, след като аз трябва да им плащам като си прекратявам договора, а те като не си изпълняват задълженията не ми дължат?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 8.11.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: In the 90's

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от Anfiro » 15 Яну 2011, 0:14

Четох преди няколко дни статия, че КЗП е почнала проверка на Мтел, именно по тази причина - закъснели сметки, неточни сметки, надписани сметки и т.н. и т.н. Но като цяло си прав - това е неизпълнение на договор, който и те и ти сте подписали...
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 20.02.2009

Re: Мтел и Комисията за защита на потребителите

Мнение от Hades_ » 15 Яну 2011, 0:38

Anfiro написа:Четох преди няколко дни статия, че КЗП е почнала проверка на Мтел, именно по тази причина - закъснели сметки, неточни сметки, надписани сметки и т.н. и т.н. Но като цяло си прав - това е неизпълнение на договор, който и те и ти сте подписали...

Точно това си мислех аз, но си нямам представа от чисто юридическа гледна точка как стои въпросът и какъв е шансът, ако се създаде организацията за един колективен иск да бъде с положителен резултат например...

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gromovich

Последни теми
Facebook