Проблем със загряване е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Street Style написа:И аз да се оплача,смених и двата термостата с "BEHR" оригинални имат си и щампа BMW и както не щеше да
загрява сега стана обратното почна да грее повече от необходимото т.е. стрелката минава средата с около
2-3мм. и там спиращо е то
не е въздух с сигурност вече е обезвъздушявах 4 пъти,някаква идея
Виж през скритото меню каква е температурата на охладителя...
Обясни как сте обезвъздушавали...стъпка по стъпка, ако обичаш...
- Street Style
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 10.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем със загряване е46 320д
Отварям капачката и пропката на радиатора и почвам да наливам антифриз на студено ДВГ
отначало излиза много въздух после се забавя но изчаквам и си наливам полека докато съвсем не спре да излиза
въздуха,след това паля на полу затворена пропка и изчаквам докато излезе и остатачния въздух и я стягам и нея
и така нямах проблеми освен ,че нещеше да стопли на следващия ден пристъпих и към смяна на малкия термостат,
него го обезвъздушавах през неговата си пропка с фунийка на загасен мотор след това пробно кръгче проба на
парното идеално колата загрява добре(за около 5 мин стига средата) след което я подминава и стрелката стой на 2-3мм. след центъра и не мърда по-нагоре
колата е 320д 136к.с.
п.п. Колко градуса е на този мотор работната температура
отначало излиза много въздух после се забавя но изчаквам и си наливам полека докато съвсем не спре да излиза
въздуха,след това паля на полу затворена пропка и изчаквам докато излезе и остатачния въздух и я стягам и нея
и така нямах проблеми освен ,че нещеше да стопли на следващия ден пристъпих и към смяна на малкия термостат,
него го обезвъздушавах през неговата си пропка с фунийка на загасен мотор след това пробно кръгче проба на
парното идеално колата загрява добре(за около 5 мин стига средата) след което я подминава и стрелката стой на 2-3мм. след центъра и не мърда по-нагоре

колата е 320д 136к.с.
п.п. Колко градуса е на този мотор работната температура

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
На мен след смяна на термостатите, стрелката ми стои една идея преди 12. Почти незабележимо, по малко от половин милиметър преди 12 часа и не мърда от там. Предполагам че новите термостати отварят-затварпт при един - два градуса разлика.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Street Style написа:Отварям капачката и пропката на радиатора и почвам да наливам антифриз на студено ДВГ
отначало излиза много въздух после се забавя но изчаквам и си наливам полека докато съвсем не спре да излиза
въздуха,след това паля на полу затворена пропка и изчаквам докато излезе и остатачния въздух и я стягам и нея
и така нямах проблеми освен ,че нещеше да стопли на следващия ден пристъпих и към смяна на малкия термостат,
него го обезвъздушавах през неговата си пропка с фунийка на загасен мотор след това пробно кръгче проба на
парното идеално колата загрява добре(за около 5 мин стига средата) след което я подминава и стрелката стой на 2-3мм. след центъра и не мърда по-нагоре![]()
колата е 320д 136к.с.
п.п. Колко градуса е на този мотор работната температура

Обезвъздушава се на студена кола!
Палиш.
Парното на макс температура, но вентилатора на най-ниска степен!
Капачката на разширителния съд - затворена!!!!
Обезвъздушава се през винтилчето до нея (има го същото на още 2-3 места...)
- Street Style
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 10.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем със загряване е46 320д
Благодаря за бързия отговор утре сутрин нови опити и дано да се оправи,че
ако няма успех пак се връштаме в изходно положение.
ако няма успех пак се връштаме в изходно положение.
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем със загряване е46 320д
здр. колеги зна4и смених и двата термостата сега загрява по добре ама мн бавно трябва дая карам доста време да загрее оптимална темп. 80-85 градуса с пуснато парно какво може да е друго нз ве4е какво да права колата е46 2000д 136 кс 1999г. обезвадушена е добре защо неизлиза никакав въздух от пробките




- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д
здраво,кај мене стрелката не стои точно на 12часот негде отприлика 11,58ч. ја обезвоздушив два пати на ладно како напишавте погоре и сега стрелката веке не пада си стои тука дали е тоа некој проблем.Парно имам одлично,а чувствувам и на потрошувачката се врати на оноа нормално трошење,пред да ги заменам и двата термостати ми се појави и зголемена потрошувачка.
значи сум прочитал мнинија каде што кажувате само 12часот јас не можам во тоа да успеам дури и во сервис за бмв сум ја терал исто и тие не можат но ми рекоа дека тоа не е проблем.
сакам да го чујам и вашето мислње бидејќи многу сознанија научив од форумот.поздрав
значи сум прочитал мнинија каде што кажувате само 12часот јас не можам во тоа да успеам дури и во сервис за бмв сум ја терал исто и тие не можат но ми рекоа дека тоа не е проблем.
сакам да го чујам и вашето мислње бидејќи многу сознанија научив од форумот.поздрав
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Виж от скритото меню каква е температурата.
Задържаш левия бутон на километража, докато не изпише "тест".
Натискаш десния докато отидеш на 19-то меню, пускаш...сменя офф и он, офф и он...натискаш го когато е на офф (десния бутон!), след това го натискаш докато стигнеш до 7мо меню...изчакваш...и ти изписва температурата на охладителя...
Задържаш левия бутон на километража, докато не изпише "тест".
Натискаш десния докато отидеш на 19-то меню, пускаш...сменя офф и он, офф и он...натискаш го когато е на офф (десния бутон!), след това го натискаш докато стигнеш до 7мо меню...изчакваш...и ти изписва температурата на охладителя...
Re: Проблем със загряване е46 320д
Ванка а каква е работната температура на 320д 136к
и на колко градуса трябва да започва да работи перката с исключен климатик,
Като качвам баир стига 100-101 и вклучмам парното на макс за да падни температурата
а иначе по равно не надвишава 90 и перката никога не я чувам да работи.
чета твои предишни постове че си имал проблем и си сменял перка
но не разбрах как точно работи.
мерси преаваритело

и на колко градуса трябва да започва да работи перката с исключен климатик,
Като качвам баир стига 100-101 и вклучмам парното на макс за да падни температурата
а иначе по равно не надвишава 90 и перката никога не я чувам да работи.
чета твои предишни постове че си имал проблем и си сменял перка
но не разбрах как точно работи.
мерси преаваритело



- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Проблем със загряване е46 320д
Абе не съм Ванката, ама да ти кажа моето мнение
Според мен не ти работи перката, тя включва на 83-4 но на бавни обороти, а вече на 94-5 включва на макс, тези 100 градуса не са нормални нищо, че си изкачвал. И аз имах такъв проблем.

Според мен не ти работи перката, тя включва на 83-4 но на бавни обороти, а вече на 94-5 включва на макс, тези 100 градуса не са нормални нищо, че си изкачвал. И аз имах такъв проблем.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
При по-сериозно натоварване (сериозно нагорнище + повече газ) е напълно нормално да докопа до към 100 градуса.
Имам спомен, че когато имах проблеми с перката бях помолил колегите да видят на каква температура им работят колите - в София в сериозен трафик, с включен климатик (това допълнително товари мотора!) и външна температура от 35+ градуса показанията им бяха 96-98.
Ако оставите колата да работи на едно място дъъълго време работната температура стига до 100 градуса, като в момента, в който направи 100 - връща няколко градуса - перката е развъртяла - връща няколко градуса и спира.(примерно на 94-96...после пак до 100 и така до безкрайност.) - говорим при условие, че навън е доста горещо! (над 30 градуса)
Между другото - ако парката работи на 100% то все едно карате хувъркрафт - звука е много силен!
Нормалната работа на перката...е безшумна!!!
Имам спомен, че когато имах проблеми с перката бях помолил колегите да видят на каква температура им работят колите - в София в сериозен трафик, с включен климатик (това допълнително товари мотора!) и външна температура от 35+ градуса показанията им бяха 96-98.
Ако оставите колата да работи на едно място дъъълго време работната температура стига до 100 градуса, като в момента, в който направи 100 - връща няколко градуса - перката е развъртяла - връща няколко градуса и спира.(примерно на 94-96...после пак до 100 и така до безкрайност.) - говорим при условие, че навън е доста горещо! (над 30 градуса)
Между другото - ако парката работи на 100% то все едно карате хувъркрафт - звука е много силен!
Нормалната работа на перката...е безшумна!!!
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Да се включа и аз, пак. Значи след като имах проблем със загряването - стоеше ми стрелката винаги малко над синята зона. Беше се зазимило - и колата харчеше все едно ми е спукан резервоара(мисля си че печката работеше постоянно и за това ми дигаше страшно разхода, освен това че двигателя не работи оптимално!). Реших да сменям термостат. Беше направо счупен (пласмасовите хватки на скобата се бяха счупили). От както го смених - евалата! Стрелката стои съвсем малко след 12:00, няма да изреждам, че всичко се върна в нормата. До сега не съм забелязал нито в задръствания нито по баири да мръдне повече от мястото на което е! Така че на който не му загрява колата - да не се чуди много, ами или направо да сменя, или да даде 20 лв за да му проверят термостата. И аз си развивах теории за това, защо не загрява достатъчно и един термостат отиде на вятъра под формата на изгоряла допълнителна нафта
.

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем със загряване е46 320д
m.vatev написа:Да се включа и аз, пак. Значи след като имах проблем със загряването - стоеше ми стрелката винаги малко над синята зона. Беше се зазимило - и колата харчеше все едно ми е спукан резервоара(мисля си че печката работеше постоянно и за това ми дигаше страшно разхода, освен това че двигателя не работи оптимално!). Реших да сменям термостат. Беше направо счупен (пласмасовите хватки на скобата се бяха счупили). От както го смених - евалата! Стрелката стои съвсем малко след 12:00, няма да изреждам, че всичко се върна в нормата. До сега не съм забелязал нито в задръствания нито по баири да мръдне повече от мястото на което е! Така че на който не му загрява колата - да не се чуди много, ами или направо да сменя, или да даде 20 лв за да му проверят термостата. И аз си развивах теории за това, защо не загрява достатъчно и един термостат отиде на вятъра под формата на изгоряла допълнителна нафта.

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем със загряване е46 320д
И на мен вече от скоро не ми качва на 12,смених големия - същото,сега ще сменям и малкия,че гори като за световно.Малкия с корпус ли се продава?
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем със загряване е46 320д
и малкия е с корпус колега и като цена е около 70-90 лв , предлага се само оригинален .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани