Как изглежда М44; М42-Снимки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
Игнатов написа:компютрите за управлението и таблата на тези мотори дали са еднакви ... а също и за М43В16
Не са, нито при едните нито при късните М43.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация.
Няма такова нещо


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
plradev написа:CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация.
Няма такова нещоМ42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)
Това е валидно за по старите купета

От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
vld написа:plradev написа:CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация.
Няма такова нещоМ42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)
Това е валидно за по старите купета![]()
От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското
М42 е до 10.95


- Iskren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Русе/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318 IS седан
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
Моето М42 е седан,климатроник с врътките, двата радиатора са отделни,Ел. перка между двигателя и радиатора.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
plradev написа:vld написа:plradev написа:CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация.
Няма такова нещоМ42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)
Това е валидно за по старите купета![]()
От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското
М42 е до 10.95Нали говорим за М42 в случая ....
Ми не колега до 02.96 се монтира и М42 и определено последните всичките са само с ел. перка


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
vld написа:Ми не колега до 02.96 се монтира и М42 и определено последните всичките са само с ел. перка
Абе определно си прав ,че се монтира до 02.96 праралелно с М44 (който стартира 12.95) и грешката от 4 месеца е моя



И една друга видима на пръв поглед разлика в двата мотора,която се сещам е ,че при М42 обикновено корпуса на масления филтър и капака са алуминиеви е с болт отгоре,докато при М44 е пластмаса с резба на самия капак.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
Iskren написа:Моето М42 е седан,климатроник с врътките, двата радиатора са отделни,Ел. перка между двигателя и радиатора.
Моето е Компакт и е с ел.перка,а съм с климатик,колата ми е май 95г.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
И това за масления филтър е от 10.95 на М43 и М42 слагат новия корпус с пластмасовата капачка и по тънкия и дълъг филтър.

- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
И за бубините ли е от същата дата(10.95г)?
В началото М42 са с 4-и бубини (отделни).От кога стават с една цяла?
В началото М42 са с 4-и бубини (отделни).От кога стават с една цяла?

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
nakoone написа:И за бубините ли е от същата дата(10.95г)?
В началото М42 са с 4-и бубини (отделни).От кога стават с една цяла?
От септември 1993 г. по ВИН. По първа регистрация рядко може да се срещне мотор м42 с цяла бобина преди 1994 г. Измененията от септември 1993 г.включват също така: клапан за картерни газове- маркучът излиза от задната страна на капака, пистов ремък, задвижващ водна помпа, хидравликата и алтернатора, една пружина на клапаните и диаметър 6 мм на водача, има и малки изменения във фазите на отваряне и затваряне на клапаните, плъзгач на веригата, вместо зъбно колело.
- gear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: ROI
- Пол: Мъж
- Кара: M50 с шпер :)
- Мечтае да кара: саМолет
- Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44
по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
Блоковете са еднакви на М40, М42 и М43, виж за М44 не съм сигурен, но би трябвало. Разлики има само при старите М42, че нямат кнок сензори, но то май е в сила само за Е30.
only rear wheel drive
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
ивчо3 написа:...
Измененията от септември 1993 г.включват също така: ... плъзгач на веригата, вместо зъбно колело.
Някой може ли да обясни какво е предимството от това веригата да е с плъзгач, вместо със зъбно колело? Според мен, ако е със зъбно колело е по-малко триенето и износването.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Как изглежда М44; М42-Снимки
gear написа:сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!
Колега и аз съм се замислял за тая конверсия ,но и аз като тебе видях , че по партид. номера са еднакви , но честно казано , не смея да се хвърлям , щото не съм сигурен , че ще стане ... Аз М43 съм отварял , но М44 не съм му свалял главата , за да сравня как са нещата ... Та ако някой е сравнявал ще е много хубаво да сподели ...
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани