Как изглежда М44; М42-Снимки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vld » 07 Фев 2011, 12:26

Игнатов написа:компютрите за управлението и таблата на тези мотори дали са еднакви ... а също и за М43В16

Не са, нито при едните нито при късните М43.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от plradev » 07 Фев 2011, 13:41

CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация. :oops:

Няма такова нещо :!: М42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vld » 07 Фев 2011, 14:01

plradev написа:
CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация. :oops:

Няма такова нещо :!: М42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)

Това е валидно за по старите купета ;)
От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от plradev » 07 Фев 2011, 14:27

vld написа:
plradev написа:
CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация. :oops:

Няма такова нещо :!: М42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)

Това е валидно за по старите купета ;)
От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското ;)

М42 е до 10.95 ;) Нали говорим за М42 в случая ....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 24.08.2010
Местоположение: Русе/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318 IS седан

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от Iskren » 07 Фев 2011, 15:58

Моето М42 е седан,климатроник с врътките, двата радиатора са отделни,Ел. перка между двигателя и радиатора.
ISкрен
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vld » 07 Фев 2011, 16:20

plradev написа:
vld написа:
plradev написа:
CTORH написа:Моето М42 е с виско, но е без климатик. Не знаех, че тези с климатика са с ел. перка. Извинявам се за подвеждащата информация. :oops:

Няма такова нещо :!: М42 с клима си е с виско и има И ел.перка пред кондензатора,която работи при пуснат климатик или е помощна при недостиг на охлаждане (говоря за купетата,при компакта нямам наблюдения каква е зависимостта при наличието на клима и виско)

Това е валидно за по старите купета ;)
От края на 1995г. почват да слагат на всички четирицилиндрови без дизелите голямата ел.перка зад радятора на мястото на виското ;)

М42 е до 10.95 ;) Нали говорим за М42 в случая ....


Ми не колега до 02.96 се монтира и М42 и определено последните всичките са само с ел. перка ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от plradev » 07 Фев 2011, 17:01

vld написа:Ми не колега до 02.96 се монтира и М42 и определено последните всичките са само с ел. перка ;)

Абе определно си прав ,че се монтира до 02.96 праралелно с М44 (който стартира 12.95) и грешката от 4 месеца е моя :oops: ,но ИС 09.95 по ВИН (не знам дали се квалифицира като от последните) на мой колега е с виско и клима :conf: Моят М42 01.95 (той е стар и не го броим) е със същата конфигурация. А с мнението си по горе , просто уточних ,че само ел.перка на М42 не се монтира поради зависимостта от това,че колата е с клима :yes: Кога с точност се преминава на ел. варианта за охлаждане,откровено си нямам на идея .

И една друга видима на пръв поглед разлика в двата мотора,която се сещам е ,че при М42 обикновено корпуса на масления филтър и капака са алуминиеви е с болт отгоре,докато при М44 е пластмаса с резба на самия капак.
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vladi_a_i » 07 Фев 2011, 20:09

Iskren написа:Моето М42 е седан,климатроник с врътките, двата радиатора са отделни,Ел. перка между двигателя и радиатора.

Моето е Компакт и е с ел.перка,а съм с климатик,колата ми е май 95г.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от vld » 07 Фев 2011, 21:23

И това за масления филтър е от 10.95 на М43 и М42 слагат новия корпус с пластмасовата капачка и по тънкия и дълъг филтър.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от nakoone » 07 Фев 2011, 21:28

И за бубините ли е от същата дата(10.95г)?
В началото М42 са с 4-и бубини (отделни).От кога стават с една цяла?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от ивчо3 » 08 Фев 2011, 11:10

nakoone написа:И за бубините ли е от същата дата(10.95г)?
В началото М42 са с 4-и бубини (отделни).От кога стават с една цяла?

От септември 1993 г. по ВИН. По първа регистрация рядко може да се срещне мотор м42 с цяла бобина преди 1994 г. Измененията от септември 1993 г.включват също така: клапан за картерни газове- маркучът излиза от задната страна на капака, пистов ремък, задвижващ водна помпа, хидравликата и алтернатора, една пружина на клапаните и диаметър 6 мм на водача, има и малки изменения във фазите на отваряне и затваряне на клапаните, плъзгач на веригата, вместо зъбно колело.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: ROI
Пол: Мъж
Кара: M50 с шпер :)
Мечтае да кара: саМолет
Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от gear » 08 Фев 2011, 13:42

сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44 :) по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от michev » 08 Фев 2011, 13:56

Блоковете са еднакви на М40, М42 и М43, виж за М44 не съм сигурен, но би трябвало. Разлики има само при старите М42, че нямат кнок сензори, но то май е в сила само за Е30.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от CTORH » 08 Фев 2011, 14:57

ивчо3 написа:...
Измененията от септември 1993 г.включват също така: ... плъзгач на веригата, вместо зъбно колело.


Някой може ли да обясни какво е предимството от това веригата да е с плъзгач, вместо със зъбно колело? Според мен, ако е със зъбно колело е по-малко триенето и износването. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Как изглежда М44; М42-Снимки

Мнение от metodi80 » 08 Фев 2011, 21:40

gear написа:сори че пиша в темата ама блоковете на м44 и м42 енакви ли са > ? като захват към главата и същите ли са като на м43 щото имам идея за конверсия от м43 към м 44 :) по ЕТК БЛОКОВЕТЕ СА С ЕДНАКЪФ ПАРТ НОМЕР ?!


Колега и аз съм се замислял за тая конверсия ,но и аз като тебе видях , че по партид. номера са еднакви , но честно казано , не смея да се хвърлям , щото не съм сигурен , че ще стане ... Аз М43 съм отварял , но М44 не съм му свалял главата , за да сравня как са нещата ... Та ако някой е сравнявал ще е много хубаво да сподели ...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook