CDV клапан на съединителя

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Владо » 20 Фев 2011, 10:11

чакайте сега да не стане някаква обърквация :mhihi:

значи това действа на отпускане на съединителя... ако ви е твърд съединителя, може въпросния клапан да е проблема от блокиране или запушване, което означава при махането или замяната му съединителя "омеква" ...
ако въпросния клапан е ок няма как да усетите разлика в твърдостта на педала при натискане със и без него ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 20 Фев 2011, 11:31

адаш,според мене,може да се усети разлика във твърдостта на педала,тъй като когато липсва клапана,спирачната течност много по лесно навлиза в изпълнителния елемент-помпата на съединителя! Докато стесненителния отвор в клапана,може да затруднява наистина малко системата :confused:

Как ме карате да си експериментирам с количката значи :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от jbankov » 02 Сеп 2011, 10:18

Колеги, споделете какви са резултатите след премахването на клапана? Има ли някакви "странични ефекти" за други части по системата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Gemar » 02 Сеп 2011, 10:58

Не съм забелязал до момента такива. 2 години и около 40 000 км. Съединителя превключва рязко и често като се качи някой да кара колата има склонност да я лашка при смяна на предавки. Иначе без CDV усещането е по-директно за съединителя и според стила на шофирането ще превключваш без много триене.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от landolin » 07 Сеп 2011, 22:28

От 2 дни съм и аз със премахнат клапан - в първия момент имаше малко придърпвания при смяна на предавките, предполагам от "по разглезения" начин на отпускане на съединителя, на който бях свикнал. Иначе отзивите ми са повече от добри - определено колата се усеща по пъргава, най вече на старт. Предполагам, че една смяна и на съединителя няма да се отрази зле, ама друг път :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Владо » 08 Сеп 2011, 9:12

то това идва малко по нататък :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от bai_ILIA » 01 Ное 2012, 23:35

от няколко дни карам без CDV простотията, характерна за ръчните кутии на BMW. яд ме е, че чак сега го направих, въпреки че отнема 10мин. няма го вече това флегматично зацепване на съединителя при отпускане на педала - ти си го пуснал, но след 1 сек зацепва :lol: адски дразнещо е особено за хора като мен, които възприемат колата си за нещо повече от придвижване между т.А и т.Б. Да сигурно има плюсове ако дадеш колата на някой балък или неопитен шофьор, който не знае как да борави с педала на съединителя иначе всичко останaло е минуси.

не случайно хората по света си купуват чисто нови BMW-та и директно го изхвлърлят. там обаче заради гаранцията използват аналогична част на външен вид, но без рестрикция за течноста. иначе в моя случай си е чисто олекотяване - махаш клапанчето и завиваш мъркуча директно в металните тръбички към помпата.

горещо препоръчвам този "ъпгрейд". съединителя наистина се чувства доста "по-жив" и интуитивен. който не може плавно да отпуска педала на съединителя, нека остави клапана да го върши вместо него :mhihi: иначе наистина няма нито тласъци, нито каквито и да е било сътресения по кардана и назад.

Изображение
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от another90sm » 02 Ное 2012, 2:14

Колеги, има ли на 520и е39 96г. и вижда ли се на канал , а да не се вдига на подемник, и как директно се маха клапана ако го има и резбата на маркуча се завива в помпата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 02 Ное 2012, 8:42

another90sm написа:Колеги, има ли на 520и е39 96г. и вижда ли се на канал , а да не се вдига на подемник, и как директно се маха клапана ако го има и резбата на маркуча се завива в помпата?


Колега,ако си прочел внимателно цялата тема отначалото и все още не си разбрал,моя съвет е да не се занимаваш където не ти е ясно ;)

Иначе,да имаш такъв клапан,трябва ти канал,завиваш го директно в помпа,и ако си по сръчен може дори да не обезвъздушаваш ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от another90sm » 03 Ное 2012, 21:34

Четох цялата тема и в крайна сметка не разбрах има ли или няма смисъл да се маха този клапан и ако се премахне вреди ли на други части , а що се отнася до карането не карам от вчера , че да незнам къде ми е полусъединителя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 05 Ное 2012, 12:39

another90sm написа:полусъединителя.


Коя част наричаш така :dunno:

По темата.....да вреди на съединителя,вреди на маховика и т.н Предназначението на този клапан е да се предоврати ударното включване,не случайно е измислено от инжинерите,имайки предивд колко тежи колата и какво усилие за трансмисията се получава без клапана!

А това,че без клапана превключването е по-бързо и по-директно спор няма.........
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook