Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
В форума не успях да открия,колко струва двигатела горе долу?Ако някой има инфо...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Е разгледай в подфорум 'продава', вървят между 400 и 600, ако си прочел темата ти е станало ясно, че само с двигател няма да стане.
Дифа не се сменя, същият е като на 18-ката.
Не е задължително да я регистрираш колата с новия мотор, можеш да я караш така, ако не мислиш да я продаваш в друг град, където при регистрацията се гледат номерата на мотора, рама и т.н.
Дифа не се сменя, същият е като на 18-ката.
Не е задължително да я регистрираш колата с новия мотор, можеш да я караш така, ако не мислиш да я продаваш в друг град, където при регистрацията се гледат номерата на мотора, рама и т.н.
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
в моя талон на мястото където пише номер на двигателя пише няма ... следователно може и без регистрация и дори и да я продам в друг град пак няма да има проблеми !
Сега към въпросите ми !
1.Моя компакт е без климатик , при смяна с 20-ка задължително ли е да слага, имам предвид няма проблеми и без тях да си работи мотора нормално?
2.Какви пари излиза тази смяна?

Сега към въпросите ми !
1.Моя компакт е без климатик , при смяна с 20-ка задължително ли е да слага, имам предвид няма проблеми и без тях да си работи мотора нормално?
2.Какви пари излиза тази смяна?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
1. Никой мотор не изисква да има климатик, че да може да работи... пък и на кола с климатик -> няма ремък, няма клима... 
2. Всичко зависи от майстора - колко ти е познат, колко ти е непознат, колко иска да те одере, какво ще се сменя - дали само мотора, ще има ли и нещо друго и т.н... но почваш от 300лв нагоре и само съвестта на майстора е лимита...

2. Всичко зависи от майстора - колко ти е познат, колко ти е непознат, колко иска да те одере, какво ще се сменя - дали само мотора, ще има ли и нещо друго и т.н... но почваш от 300лв нагоре и само съвестта на майстора е лимита...

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колеги в момента правя същата трансплантация и имам 2 въпроса...
Новия мотор с коя скоростна кутия да го сложа? С тази си от 316-ката или с 320-ковата и лапита които са на 20-ковия мотор пасват ли или да сложа старите лапи от 16-ката ?
Благодаря предварително
Новия мотор с коя скоростна кутия да го сложа? С тази си от 316-ката или с 320-ковата и лапита които са на 20-ковия мотор пасват ли или да сложа старите лапи от 16-ката ?
Благодаря предварително

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
лапите от 320-ката, кутията личен ибор, тоест, която е по хубава. (двете са еднакви)
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Коша е празен и мотора прегледан...
Дилемата ми е следната - нужно ли е да оставям компресора на климатика с оптяжната ролка или може да го сваля за да не върти "нищото" ? и налага ли ми се да купувам друг ремък ?
Дилемата ми е следната - нужно ли е да оставям компресора на климатика с оптяжната ролка или може да го сваля за да не върти "нищото" ? и налага ли ми се да купувам друг ремък ?

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
компресорът е там, за да имаш климатик, ако няма да ти трябва можеш да го свалиш барабар със стойката. той си се върти от друг, мъничък - съвсем отделен ремък, който няма нищо общо с големия пистов.
не знам що за въпроси се задават тук...
не знам що за въпроси се задават тук...
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
EnimEn написа:компресорът е там, за да имаш климатик, ако няма да ти трябва можеш да го свалиш барабар със стойката. той си се върти от друг, мъничък - съвсем отделен ремък, който няма нищо общо с големия пистов.
не знам що за въпроси се задават тук...
За съжаление има колеги, които ги мързи да си вдигнат капака и да погледнат просто..

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
ръб написа:EnimEn написа:компресорът е там, за да имаш климатик, ако няма да ти трябва можеш да го свалиш барабар със стойката. той си се върти от друг, мъничък - съвсем отделен ремък, който няма нищо общо с големия пистов.
не знам що за въпроси се задават тук...
За съжаление има колеги, които ги мързи да си вдигнат капака и да погледнат просто..
Извинявам се но тук малко остро реагирате. Питам за всичко поради причината че никога до сега не съм се занимавал с такава работа а сега ми изпадна и мотор пък и имам голям мерак да го съвора ( съвсем САМ ) на работноми ми място ползвайки гедоре , няколко ключа и ръчна лебедка !!!
В момента съм стигнал до тук : Премахнал съм стойката за филтъра и стойката за хидравличното казанче и коша е в това положение:
Имам следните 2 запитвания :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
я ги снимай ония маркучи от друг ъгъл, че нещо много на брой ми се струват, за да са само подгряването на дросела... тази кола да не е имала газ случайно?
филтъра е за фино пречистване на бензина, ако колата ти няма друг - под шофьорската седалка (под купето, разбира се) връзваш бензина, който нагнетява бензиновата помпа, тоест този, който захранва двигателя. Ако имаш брнзинов филтър няма нужда от два, махни го тоя и свържи тръбичката към твоя си филтър.
филтъра е за фино пречистване на бензина, ако колата ти няма друг - под шофьорската седалка (под купето, разбира се) връзваш бензина, който нагнетява бензиновата помпа, тоест този, който захранва двигателя. Ако имаш брнзинов филтър няма нужда от два, махни го тоя и свържи тръбичката към твоя си филтър.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Благодаря колега за полезното инфо.
Имам филтър отдолу и дефакто този няма да ми трябва...
А поради причината че нямам апарат в момента правя следното - обяснявам подред по снимката
Маркучите
1. Идва от блока под дюзите някъде
2. Вижда се че е закъчен под клапата
3. И той стърчи от под клапата
4. Идва от нещо като клапа с датчик
5.Тръгва отпред (горе) на мотора където има нещо като датчик които е на щипка и се мушка в някаква дупка
Имам филтър отдолу и дефакто този няма да ми трябва...
А поради причината че нямам апарат в момента правя следното - обяснявам подред по снимката
Маркучите
1. Идва от блока под дюзите някъде
2. Вижда се че е закъчен под клапата
3. И той стърчи от под клапата
4. Идва от нещо като клапа с датчик
5.Тръгва отпред (горе) на мотора където има нещо като датчик които е на щипка и се мушка в някаква дупка

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колега вчера го разглобих моя мотор и ти казвам по спомен кое къде е,защото така както си ги хванал не мога да ти кажа със сигурност и дано някой друг потвърти мнението ми:
1 и 2 трябва да се свържат заедно
3 ти е за изпаренията от резервоара,в купето ти е една черна бъчонка,ако я нямаш само го запуши,за да не ти смуче въздух
4 орива в гуфрирания маркуч,който се слага на дросела
5 за сега не мога да се сетя
Дано съм бил полезен,пак казвам не мога да ти кажа със сигурност,утре ако ми остане време ще видя и ще ти пиша пак
1 и 2 трябва да се свържат заедно
3 ти е за изпаренията от резервоара,в купето ти е една черна бъчонка,ако я нямаш само го запуши,за да не ти смуче въздух
4 орива в гуфрирания маркуч,който се слага на дросела
5 за сега не мога да се сетя
Дано съм бил полезен,пак казвам не мога да ти кажа със сигурност,утре ако ми остане време ще видя и ще ти пиша пак

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Една снимчица след днешния ден




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани