Харч на масло M54B30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Харч на масло M54B30
Е то на кого му се дават 1700лв като може и да не ги даде 
Какво си включил с тези пари, че аз малко повече ги изкарах? Като не включвам труд...само за шлайф на главата и правене на клапани и легала ще платя като труд ако ще се отваря мотор.
Аз вече гумички, гарнитура капак клапани, гарнитурка на ваносите съм ги взел отдавна и само чакам уплътненията на ваносите и ги сменям накуп....пък да видим
Пък ако падне разхода и вие ще знаете какво да правите за някакви дискотечни пари 

Какво си включил с тези пари, че аз малко повече ги изкарах? Като не включвам труд...само за шлайф на главата и правене на клапани и легала ще платя като труд ако ще се отваря мотор.
Аз вече гумички, гарнитура капак клапани, гарнитурка на ваносите съм ги взел отдавна и само чакам уплътненията на ваносите и ги сменям накуп....пък да видим


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Харч на масло M54B30
mad_presley написа:Sherman написа:Та нещо ме навивате да сипя и аз 10W60...ако харча на масло след смяната на гумичките се нормализира да продължа ли да си карам с маслото, което му дават за тоя мотор или да сложа 10W60?
Както го е написал колегата @Alex 320i Cabrio на предната страница, не е проблема в гумичките, а в алусиловото покрите, което износва сегментите. Поразтърсих се и наистина е така, както го е написал. Моторите с алусилово покритие сегментите са като консуматив![]()
Аз ударих черата с всичко, което трябва да се сменя, само оригинал и цената удари 1700лв. Та ако всичко е нормално с 10w60, не мисля да се разделям с тази сума
Преси, пак се вкарваш във филми...


ПП Честита и успешна НГ на всички!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Харч на масло M54B30
bmw_n00b написа:Преси, пак се вкарваш във филми...Чакай да ти развия втора и трета серия - нали като заминат сегменти, почват да танцуват буталата, от там пък заминават биелните лагери, от там пък основните, от там пък коляновия вал.... Така че доливай масълце и давай газ докато го батаклясаш, после просто си вземаш следващия. Хеле пък от смяна на двигатели ли ще се плашим с бат Илко зад гърба ни
![]()
ПП Честита и успешна НГ на всички!
Теорията ти щеше да е правилна, ако на буталото имаше само маслени сегменти...за щастие, само един от трите е масления

Кога пък дойде новата година бе....това алкохола не прощава...
Айде за много години на всички и пожелавам на всеки тази година да кара по-добро BMW от предишната година

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Харч на масло M54B30
bmw_n00b написа:mad_presley написа:Sherman написа:Та нещо ме навивате да сипя и аз 10W60...ако харча на масло след смяната на гумичките се нормализира да продължа ли да си карам с маслото, което му дават за тоя мотор или да сложа 10W60?
Както го е написал колегата @Alex 320i Cabrio на предната страница, не е проблема в гумичките, а в алусиловото покрите, което износва сегментите. Поразтърсих се и наистина е така, както го е написал. Моторите с алусилово покритие сегментите са като консуматив![]()
Аз ударих черата с всичко, което трябва да се сменя, само оригинал и цената удари 1700лв. Та ако всичко е нормално с 10w60, не мисля да се разделям с тази сума
Преси, пак се вкарваш във филми...Чакай да ти развия втора и трета серия - нали като заминат сегменти, почват да танцуват буталата, от там пък заминават биелните лагери, от там пък основните, от там пък коляновия вал.... Така че доливай масълце и давай газ докато го батаклясаш, после просто си вземаш следващия. Хеле пък от смяна на двигатели ли ще се плашим с бат Илко зад гърба ни
![]()
ПП Честита и успешна НГ на всички!
Износени сегменти няма да доведат до танцуващи бутала.

Пак казвам, при алузилов мотор, цилиндъра и буталото ще ни надживеят, масления сегмент обаче си е повече консуматив...
Тези от ввв.еурокарпартс.ком трябва да им се обадиш по телефона с БМВ номера на сегментите и да ги питаш за наличност/цена. В тинтернет, наистина нямат, но в склада ще имат...
Power is Nothing Without Insanity
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Харч на масло M54B30
Alex 320i Cabrio написа:...
не пропущай и прегряването

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Харч на масло M54B30
Alex 320i Cabrio написа:...
Принципно може от изтропал биелен лагер да заминат основните около него. При изтролване на биелен лагер може вала леко да кривне и да се наложи шлайф и на основни и на биелни шийки.
Утре ще взема да им звънна да питам дали имат. Че тия 700лв в Дару ми бъркат в...информативно само...
А и дано не се стигне до там

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Харч на масло M54B30
Добре де, а друг доставчик на чаркалъци в БГ какво казва като цена? Не са само Дару дето могат да измъкнат сегменти си мисля.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Харч на масло M54B30
И аз сложих от тоя 10/60.. и има чувството че върви повече.... май му дойде компресията
да видим харч ще има ли някъв че сменихме и гарнитурката на картера 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Харч на масло M54B30
INTEGRALE написа:И аз сложих от тоя 10/60.. и има чувството че върви повече.... май му дойде компресиятада видим харч ще има ли някъв че сменихме и гарнитурката на картера
При мен вече 5хил км не е мръднало

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Харч на масло M54B30
Това за 10/60 -то звучи добре
аз съм с е46 с м54в30 и имам същия проблем - с бмв 5/40 масло
около 0.5 литър на 1000 харчи
при мен определено го кльопа при градско каране на дълъг път не го бара
смених гумички на клапани и клапан на картерните но резултата е почти нулев
явно проблема е наистина от сегментите
идва ми време за смяна и ще пробвам с 10/60 и аз
Някакъв ъпдейт на харча при тези които са с 10/60?
аз съм с е46 с м54в30 и имам същия проблем - с бмв 5/40 масло
около 0.5 литър на 1000 харчи

при мен определено го кльопа при градско каране на дълъг път не го бара
смених гумички на клапани и клапан на картерните но резултата е почти нулев
явно проблема е наистина от сегментите
идва ми време за смяна и ще пробвам с 10/60 и аз

Някакъв ъпдейт на харча при тези които са с 10/60?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Харч на масло M54B30
K_Ilkov написа:Някакъв ъпдейт на харча при тези които са с 10/60?
600г. за 6000км

Re: Харч на масло M54B30
Темата е супер, много се кефя !
Бях пуснал тема в е46, но не пожъна много успех.
Който има желание да хвърли едно око тук -> viewtopic.php?f=34&t=240378 <-
Абсолютно същите признаци както mad_presley е писал при доливане.
В крайна сметка не съм сигурен точно колко харчи, но определено не е 100мл /1000км както е по каталог.
В общи линии събирам отзиви за 10в60 /рс или твс ?/
преди каквато и да е друга интервенция.
Бях пуснал тема в е46, но не пожъна много успех.
Който има желание да хвърли едно око тук -> viewtopic.php?f=34&t=240378 <-
Абсолютно същите признаци както mad_presley е писал при доливане.
В крайна сметка не съм сигурен точно колко харчи, но определено не е 100мл /1000км както е по каталог.
В общи линии събирам отзиви за 10в60 /рс или твс ?/
преди каквато и да е друга интервенция.
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Харч на масло M54B30
За ~11 хил. км съм долял към 350-400 мл. общо (на 2 пъти), Castrol TWS 10W-60.
- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: Харч на масло M54B30

Не е от решаващо значение, но има отношение към проблема. (Мое мнение

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Харч на масло M54B30
Neeky написа::OT: Само да попитам, до къде ви е нивото на маслото?
Не е от решаващо значение, но има отношение към проблема. (Мое мнение)
Кога до къде е? Като светне лампата или при току що наляти 6.5л!?
Лампата светва когато маслото е точно на минимум (с уточнение, минимум на щеката след 15мин. престой). При смяна на масло (6.5л) застава точно на 2-3мм. от максимума.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани