Ремап. Готови ли сме за него ?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
+1 за налягането в генерацията.
(1 вироглав колега много спореше по тоя въпрос)
Пример1 :
Махнати катализатори и монтирано резонантно гърне на мястото на 2-рия катализатор.
пробойна в генерацията точно в основата на гърнето -> веднага след заварка се наблюдава по-добър респонд.
Пример2 :
скъсана мека в-ка -> веднага след смяна се наблюдава по-добър респонд.
Димитров... какви разлики в разхода наблюдаваш след ремапа?
А! и искам да попитам за разликите в
1) ремап /смяна софт/
2) чип /чисто хардуерно/
3) power box
(1 вироглав колега много спореше по тоя въпрос)
Пример1 :
Махнати катализатори и монтирано резонантно гърне на мястото на 2-рия катализатор.
пробойна в генерацията точно в основата на гърнето -> веднага след заварка се наблюдава по-добър респонд.
Пример2 :
скъсана мека в-ка -> веднага след смяна се наблюдава по-добър респонд.
П.с. В момента карам на 3та от 1200 оборота ... и като подам газ за норматив се качват до 1600...отделно, че втори ден не виждам разходомера да удря 20/100
Димитров... какви разлики в разхода наблюдаваш след ремапа?
А! и искам да попитам за разликите в
1) ремап /смяна софт/
2) чип /чисто хардуерно/
3) power box

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
gocho_ написа:[b]П.с. В момента карам на 3та от 1200 оборота ... и като подам газ за норматив се качват до 1600...отделно, че втори ден не виждам разходомера да удря 20/100
Димитров... какви разлики в разхода наблюдаваш след ремапа?
А! и искам да попитам за разликите в
1) ремап /смяна софт/
2) чип /чисто хардуерно/
3) power box
Ми в момента е нагоре...щото не мога да спра да се кефя на това, че след превключване от първа на втора (без да съм я цедил) ДСЦ-то мига 2 пъти, започва ускорение и след 2800-3000 оборота ... колата сама тръгва пак и ДСЦ-то светва 3 пъти


1. ремап - най-правилния метод
2. чип тунинг...при нас не съществува !
3. забрави за тази гадост - повече вреди, отколкото помага !!
- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
Каде ще ходиш на дино, до колкото знам този на проспиид е най-скъпият. Питам понеже и аз правих ремап и сега ми предстои замерване. А, за катализаторите как ги махна предните, само питата или нови тръби? Нещо интересно, относно пушека, при мен припушваше на пълна газ а след ремапа изобщо не пуши 

- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
Късно видях, че темата е доста стара 

Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
Това и мен ме интересува - има ли някаква хамалогия или просто се маха и се заменя с резонаторно гърне.
Аз съм с 330хд и идея си нямам колко катализатора има и къде се намират - веднага след турбото ли или по нататък по тръбите.
Преди доста години карах едно Ауди /бензин/ и там ламбда сондата беше точно до катализатора и си беше едно рязане за да се запази местонахождението й, та затова се чудя при БМВ как стоят нещата.
Аз съм с 330хд и идея си нямам колко катализатора има и къде се намират - веднага след турбото ли или по нататък по тръбите.
Преди доста години карах едно Ауди /бензин/ и там ламбда сондата беше точно до катализатора и си беше едно рязане за да се запази местонахождението й, та затова се чудя при БМВ как стоят нещата.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
Имаш два катализатора и не е никаква хамалогия да се махнат - първия се корми и се връща обратно, и слагаш тръба на мястото на втория.
Si non confectus, non reficiat.
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
Има си тема за катализаторите, но най добре е на местото на двата да се сложи права тръба. За горния е малко по сложно да се сложи тръба, но става,а и на "гърнетаджиите " не им се занимава, с оставянето на черупката накатализатора се получава допълнително завихряне ( малко но го има).
Dimitroff след изминали близо 3 години с ремап колата в какво състояние (ако още я има
), има ли последици и какви са ти наблюденията в поведението й?
Dimitroff след изминали близо 3 години с ремап колата в какво състояние (ако още я има

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Ремап. Готови ли сме за него ?!
За 3 години и около 55-60 000км - без забележки.
Миналата година се поразсвири турбината, свалихме я и се видя, че има наранявания сампо по лопатките на студената част - смених само перки - всичко друго по нея си беше наред.
Миналата година се поразсвири турбината, свалихме я и се видя, че има наранявания сампо по лопатките на студената част - смених само перки - всичко друго по нея си беше наред.
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани