Смяна на мотор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Смяна на мотор
На сбирката на Железница миналия септември имаше едно момче с едно кабрио оригинално 318-ка с М43 (май, че колата беше преди фейса), а сега с трансплантиран М54Б25. Не му помня ника, а и от тогава не се е мяркал из форума, но пробвай да му драснеш два реда (виж старата тема за въпросната сбирка) - със сигурност ще има какво да ти каже от първа ръка.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Смяна на мотор
колега аз бях със 1.9 двигател сега съм със м54б25 , при него филма е много по малак
скорости дифове всичко може да си остане неговото но от него си зависи как иска да му варви колата...аз си смених от до каквото имаше..чак до прата на скоростите
нз при мене имаше разлика във тия колелца на дифа кадето се захващат полуоските . колата ми е седан а частите бяха от купе и всичко си пасна без проблем и преправяния...и ако може да задам и аз един два вапроса за да неотварям нова тема...със извинение как собственика на темата
1во - бензиновата ми помпа е от 1.9 двигателя има ли проблем да си остана със нея ? невие просто нз дали качва достатачно гориво ?
2ро-радятора и перката ми са сащо от стария двигател,има ли разлика във радяторите или във перките...във перките разлика ваншно има но като работен режим ? при пуснат климатик колата загрява но при изкл стрелката немарда...перката не сам я чувал да работи никога а при подаване дерекно на ток си трагва ?
3-то когато запаля колата отначло лапмата на маслото негасне веднага а след 1 секунда 2,и докато свети двигателя работи по-грубо ? нещо по клапаните ли има за оправяне и как се оправя ?
а по темата,аз смених ето тези работи : Двигател,Компютъра,Ск.кутия,кардан,диф,окачване прожини амортисиори , спирачни апарати, дискове,главини,ивс,километраж,прата на ск.кутия,педала на газта тъи като моито беше със жило,помпичката зад спирачката-тъи като трябвала нещо за блокажа,някои др кабел беше преправен,сащо и ключа на донора със този прастен кадето стои около патрона за палене,сега ми се налага и комфорт модула да сменя защото стария ми праи проблем със темпомата, и маи маи това съм сменил но при колегата филма е много по малък тъи като неговия мотор е 6-так а не 4 цилиндъра като моя


1во - бензиновата ми помпа е от 1.9 двигателя има ли проблем да си остана със нея ? невие просто нз дали качва достатачно гориво ?
2ро-радятора и перката ми са сащо от стария двигател,има ли разлика във радяторите или във перките...във перките разлика ваншно има но като работен режим ? при пуснат климатик колата загрява но при изкл стрелката немарда...перката не сам я чувал да работи никога а при подаване дерекно на ток си трагва ?
3-то когато запаля колата отначло лапмата на маслото негасне веднага а след 1 секунда 2,и докато свети двигателя работи по-грубо ? нещо по клапаните ли има за оправяне и как се оправя ?
а по темата,аз смених ето тези работи : Двигател,Компютъра,Ск.кутия,кардан,диф,окачване прожини амортисиори , спирачни апарати, дискове,главини,ивс,километраж,прата на ск.кутия,педала на газта тъи като моито беше със жило,помпичката зад спирачката-тъи като трябвала нещо за блокажа,някои др кабел беше преправен,сащо и ключа на донора със този прастен кадето стои около патрона за палене,сега ми се налага и комфорт модула да сменя защото стария ми праи проблем със темпомата, и маи маи това съм сменил но при колегата филма е много по малък тъи като неговия мотор е 6-так а не 4 цилиндъра като моя

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Ако съдя по това, което пише в RealOEM-а не съм много сигурен, че дори и за M54B25 моите неща ще могат да останат...vitaliss написа:колега аз бях със 1.9 двигател сега съм със м54б25 , при него филма е много по малакскорости дифове всичко може да си остане неговото...

Окачването няма какво да го коментираме - то си е 1:1.
Всичко останало обаче, дето предава движението от мотора до задните колела, трябва да се смени...

Евентуално скоростната кутия може да остане, но само за М54Б25.
Относно EWS-а не съм много сигурен, че трябва да го сменям. Така ще трябва да сменям и ключа, пръстена около контакта и какво ли не... Мисля, че е по-добре да се смени софта при мен като за по-мощния мотор, както е писал един фен от чуждите форуми, дето съм цитирал. Все пак DME-то е едно и също, само картите записани в него са различни.
От спирачните апарати, само дисковете са различни, ама това е най-малкия проблем спрямо всичко остнало

- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Смяна на мотор
Здравей колега.Аз бях с M52b25tu 170 коня,демек 323 ci. След доста "добър" майстор и хиляди левове за ремонт,реших да сменя мотора.Взех M52b28tu и всичко пасна перфектно. Със старите скорости и диф съм.Нищо не съм сменял.По магистралата,колата си обръща километража,а с дифа от 323 ката май е по стартова от оригинална 28-ца.С еку-то от 28-цата не можах да я запаля.Имах оригиналния ews,ключ,но пак не ставаше.Кой ли не се мъчи да я запали и не и не
Накрая Лъчо кадето се занимава с чипове ми наля софтуер от 28-ца в мойто еку и колата заспа.Мислех да взимам М54b30,но след много четене и събиране на мнения,се оказа,че М52,макар и по стар е доста по сполучлив.В е39 раздела има цяла тема за харча на масло на този мотор (М54) и общото мнение е ,че това било нормално 


Re: Смяна на мотор
sebulba1 написа:Здравей колега.Аз бях с M52b25tu 170 коня,демек 323 ci. След доста "добър" майстор и хиляди левове за ремонт,реших да сменя мотора.Взех M52b28tu и всичко пасна перфектно. Със старите скорости и диф съм.Нищо не съм сменял.По магистралата,колата си обръща километража,а с дифа от 323 ката май е по стартова от оригинална 28-ца.С еку-то от 28-цата не можах да я запаля.Имах оригиналния ews,ключ,но пак не ставаше.Кой ли не се мъчи да я запали и не и неНакрая Лъчо кадето се занимава с чипове ми наля софтуер от 28-ца в мойто еку и колата заспа.Мислех да взимам М54b30,но след много четене и събиране на мнения,се оказа,че М52,макар и по стар е доста по сполучлив.В е39 раздела има цяла тема за харча на масло на този мотор (М54) и общото мнение е ,че това било нормално
И кои неща смени, освен двигател ?
И до колко е страшно т'ва бутане на масло... То повечето си го бутат при много студени стартове, "юркане" и прочие...
И аз съм се замислил по тоя въпрос б28/б30 , но б30 все още са доста малко и са скъпи...


- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Смяна на мотор
абе интересно че и моя мотор галта масалце
аз си мисля че е от гумичките то накрая ще излезне нормален тоя разход
верно големия мотор не е за по джоба на всеки , нестига ми че гори като ламя бензин ми и масло
та по темата... на моя за 11 000км. сам му долял кам 3-4 кила масло нз дали това горене на масло е нормално
някои наясно ли е колко излиза да се сменят гумичките тъи като с тия ваноси е бая играчка и не всеки маистор ще се справи кадърно ?




- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Смяна на мотор
Колега за 11к км. не е нормално да налееш 3-4л масло.
И аз съм чувал че М54 хапва масалце но по 1л на 10к км което не е толкова фрапиращо.
Според мен Васка пусни твоята на бартер за някоя 330ска фейс с м-пак и по възможност с много икстри.
И аз съм чувал че М54 хапва масалце но по 1л на 10к км което не е толкова фрапиращо.
Според мен Васка пусни твоята на бартер за някоя 330ска фейс с м-пак и по възможност с много икстри.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Смяна на мотор
uCnaHeTcA написа:sebulba1 написа:Здравей колега.Аз бях с M52b25tu 170 коня,демек 323 ci. След доста "добър" майстор и хиляди левове за ремонт,реших да сменя мотора.Взех M52b28tu и всичко пасна перфектно. Със старите скорости и диф съм.Нищо не съм сменял.По магистралата,колата си обръща километража,а с дифа от 323 ката май е по стартова от оригинална 28-ца.С еку-то от 28-цата не можах да я запаля.Имах оригиналния ews,ключ,но пак не ставаше.Кой ли не се мъчи да я запали и не и неНакрая Лъчо кадето се занимава с чипове ми наля софтуер от 28-ца в мойто еку и колата заспа.Мислех да взимам М54b30,но след много четене и събиране на мнения,се оказа,че М52,макар и по стар е доста по сполучлив.В е39 раздела има цяла тема за харча на масло на този мотор (М54) и общото мнение е ,че това било нормално
И кои неща смени, освен двигател ?
И до колко е страшно т'ва бутане на масло... То повечето си го бутат при много студени стартове, "юркане" и прочие...
И аз съм се замислил по тоя въпрос б28/б30 , но б30 все още са доста малко и са скъпи...Иначе отиваме в клас "200+" , ама
Нищо друго не съм сменял.EWS-a,ключа и еку-то от 28-цата ми стоят.Всичко си е от 23-ката и стана без никакво преправяне.Самата смяна стана за 2 дена,но после 1 месец опити за запалване с еку-то от 28-цата.Добре,че беше Лъчо,та ми реши проблема

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Именно! Е това и аз искам да направя - смяна на мотор и да си налея софта от 28-та в мойто ECU. Въпросът обаче е дали мога да ползвам моя кардан, диф и прътовете дето предават движението до колелата или трябва да сменям и тях. Все пак моята е най-малкия шестак и не знам дали ще издържат моите чарколяци на големия мотор...sebulba1 написа:Нищо друго не съм сменял.EWS-a,ключа и еку-то от 28-цата ми стоят.Всичко си е от 23-ката и стана без никакво преправяне.Самата смяна стана за 2 дена,но после 1 месец опити за запалване с еку-то от 28-цата.Добре,че беше Лъчо,та ми реши проблема...
Обаче на теб, колега, частите ги дават доста по-съвместими с 28-та, отколкото моите...

Последна промяна vassil_bk на 24 Апр 2011, 13:44, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Смяна на мотор
Защо не вземеш един шублер и да огледаш 28-цата на някой колега от форума - така ще прецениш кое е за смяна?
Si non confectus, non reficiat.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Смяна на мотор
vassil_bk написа:Именно! Е това и аз искам да направя - смяна на мотор и да си налея софта от 28-та в мойто ECU. Въпросът обаче е дали мога да ползвам моя кардан, диф и прътовете дето предават движението до колелата или трябва да сменям и тях. Все пак моята е най-малкия шестак и не знам дали ще издържат моите чарколяци на големия мотор...sebulba1 написа:Нищо друго не съм сменял.EWS-a,ключа и еку-то от 28-цата ми стоят.Всичко си е от 23-ката и стана без никакво преправяне.Самата смяна стана за 2 дена,но после 1 месец опити за запалване с еку-то от 28-цата.Добре,че беше Лъчо,та ми реши проблема...
Обаче на теб, колега, частите ги дават доста по-съвместими с 28-та, отколкото моите...
Гледам,че твойте скорости са като мойте,така че съм сигурен,че всичко ще стане само с нов мотор.Не мисля,че ще има голямо значение от дебелината на кардана и полуоските.Иначе на скоростите ти, 28-цата ще стане прфектно.Гледам,че и съединителя ти е същия като на 28-ца,така че ДАВАЙ


- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Кой ще е луд да си даде 30-ката за моите дръгливи 150 магаретаludia написа:... Според мен Васка пусни твоята на бартер за някоя 330ска фейс с м-пак и по възможност с много икстри.

Хммм, може би си прав, че най-вероятно ще паснат работите само с мотор. Лошото е, че аз като гледам в RealOEM-а не са баш същите нещата, та малко почвам да се плаша на такъв вариант...sebulba1 написа:Гледам,че твойте скорости са като мойте,така че съм сигурен,че всичко ще стане само с нов мотор.Не мисля,че ще има голямо значение от дебелината на кардана и полуоските.Иначе на скоростите ти, 28-цата ще стане прфектно.Гледам,че и съединителя ти е същия като на 28-ца,така че ДАВАЙТи така и така мотора ще го вземеш комплект със съединител. Хич и не опитвай с новото еку,защото до никаде няма да стигнеш.Нов 28-цов софт в твойто еку и се радваш на доста приличен автомобил.Поздрави и успех.







Където за моята са LK=80MM/D=31MM, а за 28-цата са LK=86MM/D=38MM. За 323 обаче дават LK=86MM/D=31MM, което значи, че при тях дифа ще пасне перфектно и не се налага да се сменя (даже го дават 1:1 за 328, но за автоматик, което ми е доста странно...

П.П. Малко снимки от подобна интервенция, които успях да изнамеря в нета:


- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Смяна на мотор
Що не си вкараш някоя 328ца от УК ? Вече са доста евтини за £1300-1500 може да се намери доста приличен екземпляр . После продаваш на части и хем ще си избиеш парите хем и мотор ще имаш .

- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Смяна на мотор
vvaskoo написа:Що не си вкараш някоя 328ца от УК ? Вече са доста евтини за £1300-1500 може да се намери доста приличен екземпляр . После продаваш на части и хем ще си избиеш парите хем и мотор ще имаш .
Ми то това е най удачният вариант.Моя донор също беше англичанка и случих на читав мотор,но май всичко е до късмет.Моя мотор го запалих на английскта кола,точно за 10 секунди,без генерация и без радиатор.Нали се сещате колко съм му чул състоянието


- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Смяна на мотор
Точно от такава кола тук мога да взема само мотора на супер цена. Изобщо няма как да тръгна да инвестирам в цяла кола и да се разправям с части и прочие. Физически нямам свободното време и къде да я държа. И накрая ще ми излезе кон на магаре... За това ще си свиркам само с мотора, ако стане работата.vvaskoo написа:Що не си вкараш някоя 328ца от УК ? Вече са доста евтини за £1300-1500 може да се намери доста приличен екземпляр . После продаваш на части и хем ще си избиеш парите хем и мотор ще имаш .


61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани