м20б20 въртящ момент ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Фев 2006, 1:05

Дилян Пенчев написа:
TOM написа:.....

Начини - МНОГО :mhihi: Като почнеш от друг колянов вал и стигнеш до разни охлюви и най-добрия вариант е друго моторетка :mhihi:


А може и да почнеш с друг разпределителен вал.
(Теоретично) ми се чини, че М20В20 има повече ресурс за високи обороти от М20В23.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

.......

Мнение от GOGY » 19 Фев 2006, 2:42

според мен този м20 би трябвало да живне с един 4ип+вал+и.колктори+филтер и малко доработки настроики и тн... 6а видим лятото като го разбазикам , само здрве да е и $$$ да има в пове4ко :mhihi:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 19 Фев 2006, 12:04

stenly написа:
Дилян Пенчев написа:
TOM написа:.....

Начини - МНОГО :mhihi: Като почнеш от друг колянов вал и стигнеш до разни охлюви и най-добрия вариант е друго моторетка :mhihi:


А може и да почнеш с друг разпределителен вал.
(Теоретично) ми се чини, че М20В20 има повече ресурс за високи обороти от М20В23.


Мисля че има нещо вярно в тоева което казваш ;) При Б20 мисля че не пада толкоз кривата във високите обороти като на Б23... пък и като бях Б20 имам чуството че по леко понасяше високите обороти ;)
Може би това е защото сега не мога да го храня добре моя :arrow: колектори, дебитомер, дросел, дюзи, ЕКУ... всичко си е от М20Б20 Мотроник :idea:
Па и разпределителния вал ми е от М20Б25 и идва малко с по-високи гърбици... и във високите трябва да се засилва пък то за там няма въздух и бензин достатъчно :roll: абе шитец требват си яко кинти или друга моторетка :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Фев 2006, 13:36

Ами не знам за тия неща дето разправяш - дебитомери и т.н. ама от два конструктивно еднакви мотора единият с диаметър х ход
80 х 66 а другият с
80 х 76.8
ей така на 6-то чувство по-късоходовия по-ше ги кльопа високите, a по дългоходовия ше е по-могъщ на ниски.

BTW Диляне, видя ли снимката на книжката на 1-а страница от дискусията. Тва за 320i L-Jet със степен 9.8 : 1 чувал ли си го и верва ли ти се или е печатна грешка?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Фев 2006, 13:38

Дилян Пенчев написа:......

:
Специално на тебе не ти трябва друга моторетка а още една атмосфера :mhihi: ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Гршка на Усера(Демек Аз)

Мнение от RS » 19 Фев 2006, 23:38

Колега Том, адмирации за това което си постигнал САМ, но не забравяй РЕДОВИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ НА М20Б20, защото сме лесни за гепене на 400м, но много ама много трудни на леко завои, но пък елате повече на магистралата. М20Б20, 8,8:1 164Nm/4200min-1.
///M смотан ЕМ сдухан на желаещите!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Мнение от RS » 19 Фев 2006, 23:44

Дип че тва лято повечето Авудита незнаеха , че М20Б20 е е супер убит матор и моат да го минават на магистралата кака си изкат, мнооо зле деа!!

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 20 Фев 2006, 1:16

TOM написа:
Дилян Пенчев написа:......

:
Специално на тебе не ти трябва друга моторетка а още една атмосфера :mhihi: ;)

Смени си компа дюзите и дебитометъра от 2,5 требва се оправи :roll:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Фев 2006, 9:08

И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50 :mhihi: А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво :roll: Та почва вече да ме нервира :evil:
Като работеше хубаво на шест цилиндъра много добре вървеше :lol:

А относно писанието на Стенли... така е но все пак на усет си мисля че във високите имам повече НМ от Б20 ;) Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота :D

ТОМ написа: Специално на тебе не ти трябва друга моторетка а още една атмосфера muhihihihi Wink

Мисля че няма да издържи дълго :mhihi: Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 22 Фев 2006, 0:02

Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50 :mhihi:

Aма М50Б25 :winky:
И после турбо Бимите че ти гледат големия багажник :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Фев 2006, 8:27

Selqatin написа:
Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50 :mhihi:

Aма М50Б25 :winky:
И после турбо Бимите че ти гледат големия багажник :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Да бе,да :mhihi: подценяваш с много принудителното пълнене!

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 22 Фев 2006, 9:07

NeoPrint написа:
Selqatin написа:
Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50 :mhihi:

Aма М50Б25 :winky:
И после турбо Бимите че ти гледат големия багажник :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Да бе,да :mhihi: подценяваш с много принудителното пълнене!

За по надутите Ис-ки една Бутилка Нитро Експресс у багажнико :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 22 Фев 2006, 9:22

Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50 :mhihi:


Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Фев 2006, 11:20

Един написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.
На мен не ми е трудно ;) А и този дето си охлювира колата ако се раздели с достатъчна сума и с по малък от моя двигател 6те ги минава Мповерите
Един написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50?.
На теория може би е така :roll: Ама на практика не :!: Един с50 може да струва 3000-5000+ лв :roll: а цените на частите са меко казано космически :!: :!: :!: Присъствах на закупуването на вал, лагери, биели и бутала к-т за С50Б32 и струваха приблизително 12000 лв. Бе6е превъртял лагер на втори цилиндър а не продават ремонтни лагери и или 1 биела само ;) Така че и аз бях мн. навит за С38++ ;) ама много бързо охладнях като си представих че примерно могат да ми потрябват 24 нови клапана по 100-120 единия ;) И както сигурно знаете частите не се продават по моргите а в еди-какво си - :D КАР.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Киев

Мнение от KGB_SSSR » 26 Фев 2006, 2:16

Дилян Пенчев написа:Принципно има двигатели със степен на сгъстяване 8.8:1 и те са с 164 Нм въртящ момент и челата на буталата им са гладки.
Има и двигатели с 9,2:1 степен на сгъстяване и на тях въртящия им момент е 174 Нм и челата на буталата им са изпъкнали ;)
Свали си цилиндровата глава и виж какви са ти челата на буталата и ще разбереш колко Нм ти е въртящия момент :mhihi:

На е34 и е30 поздних годов м20в20 шел с Мотроник - тогда блоы 129 лошадей и 174 - момент.
на ранние е30 и на е28 - 126 лошадей и 164 момент.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook