м20б20 въртящ момент ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
.......
според мен този м20 би трябвало да живне с един 4ип+вал+и.колктори+филтер и малко доработки настроики и тн... 6а видим лятото като го разбазикам , само здрве да е и $$$ да има в пове4ко 

jba jbu jbadu jmuc bajuu
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
stenly написа:Дилян Пенчев написа:TOM написа:.....
Начини - МНОГОКато почнеш от друг колянов вал и стигнеш до разни охлюви и най-добрия вариант е друго моторетка
А може и да почнеш с друг разпределителен вал.
(Теоретично) ми се чини, че М20В20 има повече ресурс за високи обороти от М20В23.
Мисля че има нещо вярно в тоева което казваш


Може би това е защото сега не мога да го храня добре моя


Па и разпределителния вал ми е от М20Б25 и идва малко с по-високи гърбици... и във високите трябва да се засилва пък то за там няма въздух и бензин достатъчно



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Ами не знам за тия неща дето разправяш - дебитомери и т.н. ама от два конструктивно еднакви мотора единият с диаметър х ход
80 х 66 а другият с
80 х 76.8
ей така на 6-то чувство по-късоходовия по-ше ги кльопа високите, a по дългоходовия ше е по-могъщ на ниски.
BTW Диляне, видя ли снимката на книжката на 1-а страница от дискусията. Тва за 320i L-Jet със степен 9.8 : 1 чувал ли си го и верва ли ти се или е печатна грешка?
80 х 66 а другият с
80 х 76.8
ей така на 6-то чувство по-късоходовия по-ше ги кльопа високите, a по дългоходовия ше е по-могъщ на ниски.
BTW Диляне, видя ли снимката на книжката на 1-а страница от дискусията. Тва за 320i L-Jet със степен 9.8 : 1 чувал ли си го и верва ли ти се или е печатна грешка?
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Гршка на Усера(Демек Аз)
Колега Том, адмирации за това което си постигнал САМ, но не забравяй РЕДОВИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ НА М20Б20, защото сме лесни за гепене на 400м, но много ама много трудни на леко завои, но пък елате повече на магистралата. М20Б20, 8,8:1 164Nm/4200min-1.
///M смотан ЕМ сдухан на желаещите!!!
///M смотан ЕМ сдухан на желаещите!!!
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Дип че тва лято повечето Авудита незнаеха , че М20Б20 е е супер убит матор и моат да го минават на магистралата кака си изкат, мнооо зле деа!!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50
А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво
Та почва вече да ме нервира
Като работеше хубаво на шест цилиндъра много добре вървеше
А относно писанието на Стенли... така е но все пак на усет си мисля че във високите имам повече НМ от Б20
Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота
Мисля че няма да издържи дълго
Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то 



Като работеше хубаво на шест цилиндъра много добре вървеше

А относно писанието на Стенли... така е но все пак на усет си мисля че във високите имам повече НМ от Б20


ТОМ написа: Специално на тебе не ти трябва друга моторетка а още една атмосфера muhihihihi Wink
Мисля че няма да издържи дълго



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Selqatin написа:Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50![]()
Aма М50Б25![]()
И после турбо Бимите че ти гледат големия багажник![]()
![]()
![]()
Да бе,да

- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50![]()
Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
На мен не ми е трудноЕдин написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.

На теория може би е такаЕдин написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50?.










е21 345 0-402м 12.18


Дилян Пенчев написа:Принципно има двигатели със степен на сгъстяване 8.8:1 и те са с 164 Нм въртящ момент и челата на буталата им са гладки.
Има и двигатели с 9,2:1 степен на сгъстяване и на тях въртящия им момент е 174 Нм и челата на буталата им са изпъкнали![]()
Свали си цилиндровата глава и виж какви са ти челата на буталата и ще разбереш колко Нм ти е въртящия момент
На е34 и е30 поздних годов м20в20 шел с Мотроник - тогда блоы 129 лошадей и 174 - момент.
на ранние е30 и на е28 - 126 лошадей и 164 момент.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани