м20б20 въртящ момент ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
.......
според мен този м20 би трябвало да живне с един 4ип+вал+и.колктори+филтер и малко доработки настроики и тн... 6а видим лятото като го разбазикам , само здрве да е и $$$ да има в пове4ко  
			
jba jbu jbadu jmuc bajuu
		- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
stenly написа:Дилян Пенчев написа:TOM написа:.....
Начини - МНОГОКато почнеш от друг колянов вал и стигнеш до разни охлюви и най-добрия вариант е друго моторетка
А може и да почнеш с друг разпределителен вал.
(Теоретично) ми се чини, че М20В20 има повече ресурс за високи обороти от М20В23.
Мисля че има нещо вярно в тоева което казваш
 При Б20 мисля че не пада толкоз кривата във високите обороти като на Б23... пък и като бях Б20 имам чуството че по леко понасяше високите обороти
 При Б20 мисля че не пада толкоз кривата във високите обороти като на Б23... пък и като бях Б20 имам чуството че по леко понасяше високите обороти  
 
Може би това е защото сега не мога да го храня добре моя
 колектори, дебитомер, дросел, дюзи, ЕКУ... всичко си е от М20Б20 Мотроник
 колектори, дебитомер, дросел, дюзи, ЕКУ... всичко си е от М20Б20 Мотроник  
Па и разпределителния вал ми е от М20Б25 и идва малко с по-високи гърбици... и във високите трябва да се засилва пък то за там няма въздух и бензин достатъчно
 абе шитец требват си яко кинти или друга моторетка
 абе шитец требват си яко кинти или друга моторетка 
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))Ами не знам за тия неща дето разправяш - дебитомери и т.н. ама от два конструктивно еднакви мотора единият с диаметър х ход
80 х 66 а другият с
80 х 76.8
ей така на 6-то чувство по-късоходовия по-ше ги кльопа високите, a по дългоходовия ше е по-могъщ на ниски.
BTW Диляне, видя ли снимката на книжката на 1-а страница от дискусията. Тва за 320i L-Jet със степен 9.8 : 1 чувал ли си го и верва ли ти се или е печатна грешка?
			
		80 х 66 а другият с
80 х 76.8
ей така на 6-то чувство по-късоходовия по-ше ги кльопа високите, a по дългоходовия ше е по-могъщ на ниски.
BTW Диляне, видя ли снимката на книжката на 1-а страница от дискусията. Тва за 320i L-Jet със степен 9.8 : 1 чувал ли си го и верва ли ти се или е печатна грешка?
- RS
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Гршка на Усера(Демек Аз)
Колега Том, адмирации за това което си постигнал САМ, но не забравяй РЕДОВИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ НА М20Б20, защото сме лесни за гепене на 400м, но много ама много трудни на леко завои, но пък елате повече на магистралата. М20Б20, 8,8:1 164Nm/4200min-1.
///M смотан ЕМ сдухан на желаещите!!!
			
		///M смотан ЕМ сдухан на желаещите!!!
- RS
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Дип че тва лято повечето Авудита незнаеха , че М20Б20 е е супер убит матор и моат да го минават на магистралата кака си изкат, мнооо зле деа!!
			
		- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50  А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво
 А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво  Та почва вече да ме нервира
 Та почва вече да ме нервира  
 
Като работеше хубаво на шест цилиндъра много добре вървеше 
 
А относно писанието на Стенли... така е но все пак на усет си мисля че във високите имам повече НМ от Б20 Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота
 Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота  
 
Мисля че няма да издържи дълго Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то
 Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то  
			 А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво
 А и нещо проблеми ми прави моя мотор и не знам дали е от главата или от какво  Та почва вече да ме нервира
 Та почва вече да ме нервира  
 
Като работеше хубаво на шест цилиндъра много добре вървеше
 
 
А относно писанието на Стенли... така е но все пак на усет си мисля че във високите имам повече НМ от Б20
 Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота
 Все пак всички знаеме как се променят тея 12 клапанови шестаци след 4000 оборота  
 
ТОМ написа: Специално на тебе не ти трябва друга моторетка а още една атмосфера muhihihihi Wink
Мисля че няма да издържи дълго
 Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то
 Аз имам чуството че сега едвам издържа камо ли ако му се дигне КПД-то  
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- NeoPrint
- бай печатар
- 
				  
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Selqatin написа:Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50
Aма М50Б25
И после турбо Бимите че ти гледат големия багажник


Да бе,да
 подценяваш с много принудителното пълнене!
  подценяваш с много принудителното пълнене!- Един
- 
				Вече кара БМВ  
- 
				  
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Дилян Пенчев написа:И да дам още цифра пари като мога направо да си сложа един М50
Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
		На мен не ми е трудноЕдин написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50? Тогава вече тия с охлювите ще им е трудно да те минават.
 А и този дето си охлювира колата ако се раздели с достатъчна сума и с по малък от моя двигател 6те ги минава Мповерите
  А и този дето си охлювира колата ако се раздели с достатъчна сума и с по малък от моя двигател 6те ги минава МповеритеНа теория може би е такаЕдин написа:Или да дадеш още по-голяма цифра и да сложиш S50?.
 Ама на практика не
  Ама на практика не  Един с50 може да струва 3000-5000+ лв
 Един с50 може да струва 3000-5000+ лв  а цените на частите са меко казано космически
  а цените на частите са меко казано космически  
   
   Присъствах на закупуването на вал, лагери, биели и бутала к-т за С50Б32 и струваха приблизително 12000 лв. Бе6е превъртял лагер на втори цилиндър а не продават ремонтни лагери и или 1 биела само
  Присъствах на закупуването на вал, лагери, биели и бутала к-т за С50Б32 и струваха приблизително 12000 лв. Бе6е превъртял лагер на втори цилиндър а не продават ремонтни лагери и или 1 биела само  Така че и аз бях мн. навит за С38++
 Така че и аз бях мн. навит за С38++  ама много бързо охладнях като си представих че примерно могат да ми потрябват 24 нови клапана по 100-120 единия
  ама много бързо охладнях като си представих че примерно могат да ми потрябват 24 нови клапана по 100-120 единия  И както сигурно знаете частите не се продават по моргите а в еди-какво си -
  И както сигурно знаете частите не се продават по моргите а в еди-какво си -  КАР.
 КАР.е21 345 0-402м  12.18

		
Дилян Пенчев написа:Принципно има двигатели със степен на сгъстяване 8.8:1 и те са с 164 Нм въртящ момент и челата на буталата им са гладки.
Има и двигатели с 9,2:1 степен на сгъстяване и на тях въртящия им момент е 174 Нм и челата на буталата им са изпъкнали
Свали си цилиндровата глава и виж какви са ти челата на буталата и ще разбереш колко Нм ти е въртящия момент
На е34 и е30 поздних годов м20в20 шел с Мотроник - тогда блоы 129 лошадей и 174 - момент.
на ранние е30 и на е28 - 126 лошадей и 164 момент.
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
