E30 318is или Е36 318Тi е по добро за дрифт
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
smg написа:Между двете коли бих избрах Е30 318ис в комбинация с шпер![]()
Лудо си е
По ефтино за потдръжка, по лесно се намират части втора ръка отколкото на компакт (макар, че ходовата част им е горе долу еднаква) и доста по добре изглеждащо (това е въпрос на вкус разбира се).. Е30>Е36 компакт


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
SlipKnoT написа:smg написа:Между двете коли бих избрах Е30 318ис в комбинация с шпер![]()
Лудо си е
По ефтино за потдръжка, по лесно се намират части втора ръка отколкото на компакт (макар, че ходовата част им е горе долу еднаква) и доста по добре изглеждащо (това е въпрос на вкус разбира се).. Е30>Е36 компакт![]()
Подкрепям това на сто процента!!! Пък и за какво ти е сритано БМВ!!!
(Това си е мое мнение)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Струва ми се,че ИС-та е по подходяща.Това се получи след като ме вози Тонката



ТДС - Турбо Див Селянин
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Брато, отиди на ЕКОто некой четвъртък, помоли Жоро, симпъл_мена да те повози малко в неговата иСка и смятам че въпорса ще ти бъде отговорен.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Здрвей, радвам се, че има човек, сериозно заинтересован за дрифт.
По въпроса ти - така поставен е наистина трудно да се отговори, ето някой основни неща, но крайното решение си вземаш ти.
Е30 318is - малко по-лека от компакта, М-техник окачване от завода, предимството е, че "хапе" отпред малко повече от останалите е30 със стандартното окачване, което е добре дошло за дрифт. Дори да не е оборудвана със шпер, той се намира, макар и трудно и скъпо (поне 300 лв за 4.11). Махаш всичко, което не ти трябва от купето и караш.
Е36 компакт - задно окачване от Е30:) Не знам защо, но компактите са не по-малко повратливи от е30-ските, за разлика от "големите" му събратя седан, купе и туринг. Говорим без модификации по окачване разбира се, с тях и най-лошо окачената кола започва да върви настрани.
Не знам обаче как са ламарините на компакта - до колко се намират на изгодна цена. За е30 все още има части и са по-евтини. Като се има предвид, че тази кола ще бъде чукана, жулена, купето ще се разколачва с времето аз все пак бих взел е30-ската, като малко по-евтина за подръжка, но и с компакта и малко и леки модификации по оказването няма да ти липсва нищо. Говорим разбира се за начинаещи траектории, ъгли и дължини, за сериозен дрифтинг ще иска цялостна промяна на окачване и тогава вече си избираш коя кола ти харесва повече като визия, защото от нея няма да остане много под ламарините.
Ати
PS - сега прочетох темата ти в тунинг-форума и виждам, че ти всъщност се интересуваш от дрифтинг като цяло, а не задължително от БМВ + Дрифт, затова бих послушал maggkrabar и бих се озъртал с негова помощ за АЕ86 (небезизвестната Хачироку
). Няма какво да си говорим за нейните качества да върви настрани, сравнение с нея БМВ е компромис, защотот тежи доста повече, не е задължително да е с ЛСД и сетъпа на окачването не е така добър за дрифт, както на Тойотата. Аз лично бих направил компромис с БМВ, защото за мен това е не само марката, но и начина ми на живот, и въпреки това винаги съм си мечтал за една АЕ86 в гаража...ей така, когато наистина ми се кара настрани.....
По въпроса ти - така поставен е наистина трудно да се отговори, ето някой основни неща, но крайното решение си вземаш ти.
Е30 318is - малко по-лека от компакта, М-техник окачване от завода, предимството е, че "хапе" отпред малко повече от останалите е30 със стандартното окачване, което е добре дошло за дрифт. Дори да не е оборудвана със шпер, той се намира, макар и трудно и скъпо (поне 300 лв за 4.11). Махаш всичко, което не ти трябва от купето и караш.
Е36 компакт - задно окачване от Е30:) Не знам защо, но компактите са не по-малко повратливи от е30-ските, за разлика от "големите" му събратя седан, купе и туринг. Говорим без модификации по окачване разбира се, с тях и най-лошо окачената кола започва да върви настрани.
Не знам обаче как са ламарините на компакта - до колко се намират на изгодна цена. За е30 все още има части и са по-евтини. Като се има предвид, че тази кола ще бъде чукана, жулена, купето ще се разколачва с времето аз все пак бих взел е30-ската, като малко по-евтина за подръжка, но и с компакта и малко и леки модификации по оказването няма да ти липсва нищо. Говорим разбира се за начинаещи траектории, ъгли и дължини, за сериозен дрифтинг ще иска цялостна промяна на окачване и тогава вече си избираш коя кола ти харесва повече като визия, защото от нея няма да остане много под ламарините.
Ати
PS - сега прочетох темата ти в тунинг-форума и виждам, че ти всъщност се интересуваш от дрифтинг като цяло, а не задължително от БМВ + Дрифт, затова бих послушал maggkrabar и бих се озъртал с негова помощ за АЕ86 (небезизвестната Хачироку

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
WeiSTD написа:Брато, отиди на ЕКОто некой четвъртък, помоли Жоро, симпъл_мена да те повози малко в неговата иСка и смятам че въпорса ще ти бъде отговорен.
подкрепям с две ръце аз съм се возил







"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ati написа: за сериозен дрифтинг ще иска цялостна промяна на окачване и тогава вече си избираш коя кола ти харесва повече като визия, защото от нея няма да остане много под ламарините.
за това според мен и повера няма да му стигне....колкото до самото сравнение да дам още малко мисли в полза на Е30-ката....цената на компакта е почти двойна от тази на Е30-ката(разликата спокойно може да се вложи в Е30-ката ),частите на е30 май все още са леко по ефтини и повече се намират втора ръка...
колкото до Тоьотата много добър избор,но все още съм леко скепичен от страна на подръжка,чувам от доста хора че частите не са толкова скъпи и че се намират,но все пак сравнение с една Е30-ка са си кът

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
овъ
е30-ските вече са гнили кошници, а без шпер никъв дрифт не стаа, защото колата почва да се мята наляво-надясно и е опасна работа.
като караш кола със задно тряя имаш едно наум а задно + шпер стават п0не 4. шпера може да те лъзне когато неочакваш или неискаш, ама поне стваа дрифт.
като караш кола със задно тряя имаш едно наум а задно + шпер стават п0не 4. шпера може да те лъзне когато неочакваш или неискаш, ама поне стваа дрифт.

Impasse написа:Е30 318ис![]()
май работата се вижда че отива на там...
съжелявам за некадърния въпрос (но по добре да питаш и да незнаеш за няколко минути от колкото да не питаш и да незнаеш цял живот казали китайците):
След като си взема бавареца предполагам че ще му сложа спирачни уредби и амортисйори и тн. мога ли после тези неща да ги прехвърля на АЕ86 по късно ... и ако може - кои може и кои не?
п.с. - не очаквах толкова голяма помощ. мерси !
ОФИЦИАЛЕН написа:е30-ските вече са гнили кошници, а без шпер никъв дрифт не стаа, защото колата почва да се мята наляво-надясно и е опасна работа.
като караш кола със задно тряя имаш едно наум а задно + шпер стават п0не 4. шпера може да те лъзне когато неочакваш или неискаш, ама поне стваа дрифт.
Не мислиш ли че може и да се намери някоя Е30-ска която да не е "гнила кошница" ? А шпера ще те лизне тогава когато му кажеш или ако си мноо ... А където се лизне шпера ( без да е наточно) не мисля че тези без шпер (и ASC) ще са по-стабилни.
Моето мнение ако е за "дрифтове" зимай Е30 318is по-лека (по-пъргава) => което значи по-"дрифт"
дж.ек
Kris написа:Не мислиш ли че може и да се намери някоя Е30-ска която да не е "гнила кошница" ?
мислех че може преди допреди година, но вече немисля така


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани