E30 318is или Е36 318Тi е по добро за дрифт

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Мнение от smg » 01 Мар 2006, 1:56

Между двете коли бих избрах Е30 318ис в комбинация с шпер :!:
Лудо си е :mhihi:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 01 Мар 2006, 2:00

smg написа:Между двете коли бих избрах Е30 318ис в комбинация с шпер :!:
Лудо си е :mhihi:


По ефтино за потдръжка, по лесно се намират части втора ръка отколкото на компакт (макар, че ходовата част им е горе долу еднаква) и доста по добре изглеждащо (това е въпрос на вкус разбира се).. Е30>Е36 компакт ;) :twisted:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Мар 2006, 2:04

SlipKnoT написа:
smg написа:Между двете коли бих избрах Е30 318ис в комбинация с шпер :!:
Лудо си е :mhihi:


По ефтино за потдръжка, по лесно се намират части втора ръка отколкото на компакт (макар, че ходовата част им е горе долу еднаква) и доста по добре изглеждащо (това е въпрос на вкус разбира се).. Е30>Е36 компакт ;) :twisted:


Подкрепям това на сто процента!!! Пък и за какво ти е сритано БМВ!!!
(Това си е мое мнение)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 01 Мар 2006, 2:09

абе дадох отговора още в първото мнение;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 01 Мар 2006, 2:26

Струва ми се,че ИС-та е по подходяща.Това се получи след като ме вози Тонката :mhihi: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 01 Мар 2006, 5:13

Брато, отиди на ЕКОто некой четвъртък, помоли Жоро, симпъл_мена да те повози малко в неговата иСка и смятам че въпорса ще ти бъде отговорен.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 01 Мар 2006, 10:38

Здрвей, радвам се, че има човек, сериозно заинтересован за дрифт.
По въпроса ти - така поставен е наистина трудно да се отговори, ето някой основни неща, но крайното решение си вземаш ти.
Е30 318is - малко по-лека от компакта, М-техник окачване от завода, предимството е, че "хапе" отпред малко повече от останалите е30 със стандартното окачване, което е добре дошло за дрифт. Дори да не е оборудвана със шпер, той се намира, макар и трудно и скъпо (поне 300 лв за 4.11). Махаш всичко, което не ти трябва от купето и караш.
Е36 компакт - задно окачване от Е30:) Не знам защо, но компактите са не по-малко повратливи от е30-ските, за разлика от "големите" му събратя седан, купе и туринг. Говорим без модификации по окачване разбира се, с тях и най-лошо окачената кола започва да върви настрани.
Не знам обаче как са ламарините на компакта - до колко се намират на изгодна цена. За е30 все още има части и са по-евтини. Като се има предвид, че тази кола ще бъде чукана, жулена, купето ще се разколачва с времето аз все пак бих взел е30-ската, като малко по-евтина за подръжка, но и с компакта и малко и леки модификации по оказването няма да ти липсва нищо. Говорим разбира се за начинаещи траектории, ъгли и дължини, за сериозен дрифтинг ще иска цялостна промяна на окачване и тогава вече си избираш коя кола ти харесва повече като визия, защото от нея няма да остане много под ламарините.
Ати
PS - сега прочетох темата ти в тунинг-форума и виждам, че ти всъщност се интересуваш от дрифтинг като цяло, а не задължително от БМВ + Дрифт, затова бих послушал maggkrabar и бих се озъртал с негова помощ за АЕ86 (небезизвестната Хачироку :bowdown: ). Няма какво да си говорим за нейните качества да върви настрани, сравнение с нея БМВ е компромис, защотот тежи доста повече, не е задължително да е с ЛСД и сетъпа на окачването не е така добър за дрифт, както на Тойотата. Аз лично бих направил компромис с БМВ, защото за мен това е не само марката, но и начина ми на живот, и въпреки това винаги съм си мечтал за една АЕ86 в гаража...ей така, когато наистина ми се кара настрани.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 01 Мар 2006, 11:46

WeiSTD написа:Брато, отиди на ЕКОто некой четвъртък, помоли Жоро, симпъл_мена да те повози малко в неговата иСка и смятам че въпорса ще ти бъде отговорен.


подкрепям с две ръце аз съм се возил :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е30-ката ми харесва повече и като визия и като вървеж ;)
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 01 Мар 2006, 12:30

ati написа: за сериозен дрифтинг ще иска цялостна промяна на окачване и тогава вече си избираш коя кола ти харесва повече като визия, защото от нея няма да остане много под ламарините.


за това според мен и повера няма да му стигне....колкото до самото сравнение да дам още малко мисли в полза на Е30-ката....цената на компакта е почти двойна от тази на Е30-ката(разликата спокойно може да се вложи в Е30-ката ),частите на е30 май все още са леко по ефтини и повече се намират втора ръка...


колкото до Тоьотата много добър избор,но все още съм леко скепичен от страна на подръжка,чувам от доста хора че частите не са толкова скъпи и че се намират,но все пак сравнение с една Е30-ка са си кът ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

овъ

Мнение от ОФИЦИАЛЕН » 01 Мар 2006, 12:58

е30-ските вече са гнили кошници, а без шпер никъв дрифт не стаа, защото колата почва да се мята наляво-надясно и е опасна работа.
като караш кола със задно тряя имаш едно наум а задно + шпер стават п0не 4. шпера може да те лъзне когато неочакваш или неискаш, ама поне стваа дрифт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 01 Мар 2006, 13:46

Е30 318ис :idea: :yes:
One passion,one car,one life...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.02.2006
Местоположение: София/Шумен

Мнение от BGone » 01 Мар 2006, 16:41

Impasse написа:Е30 318ис :idea: :yes:

май работата се вижда че отива на там...
съжелявам за некадърния въпрос (но по добре да питаш и да незнаеш за няколко минути от колкото да не питаш и да незнаеш цял живот казали китайците):
След като си взема бавареца предполагам че ще му сложа спирачни уредби и амортисйори и тн. мога ли после тези неща да ги прехвърля на АЕ86 по късно ... и ако може - кои може и кои не?

п.с. - не очаквах толкова голяма помощ. мерси !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 01 Мар 2006, 17:34

ОФИЦИАЛЕН написа:е30-ските вече са гнили кошници, а без шпер никъв дрифт не стаа, защото колата почва да се мята наляво-надясно и е опасна работа.
като караш кола със задно тряя имаш едно наум а задно + шпер стават п0не 4. шпера може да те лъзне когато неочакваш или неискаш, ама поне стваа дрифт.


Не мислиш ли че може и да се намери някоя Е30-ска която да не е "гнила кошница" ? А шпера ще те лизне тогава когато му кажеш или ако си мноо ... А където се лизне шпера ( без да е наточно) не мисля че тези без шпер (и ASC) ще са по-стабилни.

Моето мнение ако е за "дрифтове" зимай Е30 318is по-лека (по-пъргава) => което значи по-"дрифт"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

дж.ек

Мнение от ОФИЦИАЛЕН » 02 Мар 2006, 20:59

Kris написа:Не мислиш ли че може и да се намери някоя Е30-ска която да не е "гнила кошница" ?


мислех че може преди допреди година, но вече немисля така :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Мар 2006, 21:41

аааа , бъркаш ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook