BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
http://www.youtube.com/watch?v=ZInfLVmizf0
Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com
Последна промяна А.Марчев на 22 Юни 2011, 23:20, променена общо 2 пъти

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Радва клипа, но тоя google превод. По-добре сложи този от мен

Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Rainbow написа:Радва клипа, но тоя google превод. По-добре сложи този от мен
Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com
Благодаря колега просто не знаех как става


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Кола 2300$
Модове 5255$
Модовете струват два пъти и половина повече от колата
,а ние тука се опитваме от пръдня боя да правиме
Иначе хубава 25чка

Модове 5255$

Модовете струват два пъти и половина повече от колата


Иначе хубава 25чка


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
maxpower написа:Кола 2300$
Модове 5255$![]()
Модовете струват два пъти и половина повече от колата,а ние тука се опитваме от пръдня боя да правиме
![]()
Иначе хубава 25чка![]()
то така трябва .. като ще се прави нещо да е като хората


Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Реално не са толкова много модовете и може би по нашите ширини, ще излязат по-евтино
Но по повод парите, една извадка от коментарите, която ми хареса:

Cost of Car -- $2300
Total Parts fitted -- $5255.29
Beating a $75,000 Porsche with a $7000 1992 BMW 325i -- Priceless

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям! 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям!
А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мица





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Boyadjiev написа:bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям!
А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мицаНе е случайно
искате да кажете че 2.5 е по добро от 2.8



- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
моето мнение че е по-добро
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
А.Марчев написа:Boyadjiev написа:bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям!
А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мицаНе е случайно
искате да кажете че 2.5 е по добро от 2.8интересно ми е за това питам





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4227
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
И защо ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..? 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
bili1 написа:Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..?
На 150 000 + мили и маслото не си държи

2.5 освен че държи на повече тунинг е и по-здрав като цяло и с малко средства и сравнително елементарни подобрения прави 2.8 да си говори мноого здраво...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport
Boyadjiev написа:bili1 написа:Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..?
2.5 освен че държи на повече тунинг е и по-здрав като цяло и с малко средства и сравнително елементарни подобрения прави 2.8 да си говори мноого здраво...
Сега ако го подкрепиш и с доказателства и конкретни примери ще се радвам доста, говорим за атмосферни мотори

За всекидневно каране М52 има повече въртящ момент още от по ниски обороти, по икономичен и при равни други условия върви повече от м50, да не говорим, че има едни 300кубика отгоре

Питай колегата Smoocki защо си смени м50-то с М52б28, явно нещо се е объркал да си сложи тоя гаден и невървежен 2,8

alexma3x и той горкия как се мина с тоя М52, вместо да го смени с един м50 той на v8 отиде

Иначе за каране на писта и аз мисля, че М50 без ванос е по подходящ, просто всичко в него е доста преоразмерено. На снимката долу лявата мотовилка е на М50 дясната на М52 и двете са по 135мм .

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани