BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от А.Марчев » 22 Юни 2011, 19:42

http://www.youtube.com/watch?v=ZInfLVmizf0

Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com
Последна промяна А.Марчев на 22 Юни 2011, 23:20, променена общо 2 пъти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Rainbow » 22 Юни 2011, 22:40

Радва клипа, но тоя google превод. По-добре сложи този от мен :mhihi:

Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от А.Марчев » 22 Юни 2011, 22:48

Rainbow написа:Радва клипа, но тоя google превод. По-добре сложи този от мен :mhihi:

Гледайте видеото, което придружава историята от броя на Eurotuner от април 2011. Ние взехме BMW 325is 1992 за 2300$ и добавихме редица от висококачествени части, за да опитаме да подобрим времето за една обиколка. С по-добри спирачки, окачване, въздушен филтър, чип тунинг, 17" джанти и състезателни сликове, ние успяхме да подобрим представянето на колата с 25 секунди на обиколка.
Всички части са предоставени и монтирани от Turner Motorsport. Професионалният състезател Майкъл Маршал беше зад волана, като използвахме Monticello Motor Club за нашата тестова писта.
Вижте Eurotuner magazine за пълната история или посетете http://www.eurotuner.com


Благодаря колега просто не знаех как става :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от maxpower » 23 Юни 2011, 22:58

Кола 2300$
Модове 5255$
:yes:
Модовете струват два пъти и половина повече от колата :mhihi: ,а ние тука се опитваме от пръдня боя да правиме :mhihi:
Иначе хубава 25чка :driving: :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от А.Марчев » 23 Юни 2011, 23:03

maxpower написа:Кола 2300$
Модове 5255$
:yes:
Модовете струват два пъти и половина повече от колата :mhihi: ,а ние тука се опитваме от пръдня боя да правиме :mhihi:
Иначе хубава 25чка :driving: :yes:


то така трябва .. като ще се прави нещо да е като хората ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Rainbow » 24 Юни 2011, 11:56

Реално не са толкова много модовете и може би по нашите ширини, ще излязат по-евтино :mhihi: Но по повод парите, една извадка от коментарите, която ми хареса:
Cost of Car -- $2300
Total Parts fitted -- $5255.29
Beating a $75,000 Porsche with a $7000 1992 BMW 325i -- Priceless
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от bili1 » 27 Юни 2011, 13:43

По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям! :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Boyadjiev » 27 Юни 2011, 14:32

bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям! :dunno:

А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мица :mhihi: Не е случайно :winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от А.Марчев » 27 Юни 2011, 14:36

Boyadjiev написа:
bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям! :dunno:

А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мица :mhihi: Не е случайно :winky:

искате да кажете че 2.5 е по добро от 2.8 :dunno: интересно ми е за това питам :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Prekysvach » 27 Юни 2011, 16:58

моето мнение че е по-добро

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Boyadjiev » 27 Юни 2011, 17:08

А.Марчев написа:
Boyadjiev написа:
bili1 написа:По-добре да бяха купили 328i и да я направят ефекта щеше да е по-голям! :dunno:

А сега си задай въпроса защо са избрали точно 25тица пред 28мица :mhihi: Не е случайно :winky:

искате да кажете че 2.5 е по добро от 2.8 :dunno: интересно ми е за това питам :)

:yes: Точно така ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4227
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Kroki » 27 Юни 2011, 17:12

И защо ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от bili1 » 27 Юни 2011, 21:02

Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от Boyadjiev » 27 Юни 2011, 23:25

bili1 написа:Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..? :roll:

На 150 000 + мили и маслото не си държи :mhihi:
2.5 освен че държи на повече тунинг е и по-здрав като цяло и с малко средства и сравнително елементарни подобрения прави 2.8 да си говори мноого здраво... ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: BMW 325is tuner track test with Turner Motorsport

Мнение от maxpower » 28 Юни 2011, 0:18

Boyadjiev написа:
bili1 написа:Защо 2.5 двигателя е по-добър от 2.8...2.8 не държи на тунинг ли..? :roll:

2.5 освен че държи на повече тунинг е и по-здрав като цяло и с малко средства и сравнително елементарни подобрения прави 2.8 да си говори мноого здраво... ;)

Сега ако го подкрепиш и с доказателства и конкретни примери ще се радвам доста, говорим за атмосферни мотори :bchug:

За всекидневно каране М52 има повече въртящ момент още от по ниски обороти, по икономичен и при равни други условия върви повече от м50, да не говорим, че има едни 300кубика отгоре :winky: .
Питай колегата Smoocki защо си смени м50-то с М52б28, явно нещо се е объркал да си сложи тоя гаден и невървежен 2,8 :mhihi:
alexma3x и той горкия как се мина с тоя М52, вместо да го смени с един м50 той на v8 отиде :conf:
Иначе за каране на писта и аз мисля, че М50 без ванос е по подходящ, просто всичко в него е доста преоразмерено. На снимката долу лявата мотовилка е на М50 дясната на М52 и двете са по 135мм .
Изображение
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Следваща

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook