Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от pazo02 » 15 Юли 2011, 13:05

ms написа:че то тук нафта ли имало- аз мислех, че е няк'ва гняс с неизвестен състав ;)

Владо написа:...и другия месец прави 5 години...

това идва по над 400км. ВСЕКИ божи ден... няма празник, няма уикенд, няма сервиз, няма болен шофьор, няма нищо- всеки ден по 6-7 часа нон стоп в движение ;) не че не може- може разбира се на теория, ама на практика ми е трудно да го повярвам...


Ми колега, имам познат в Германия, който живее в Дрезден и работи в Берлин - точно 200км в едната посока. Взимат се за не повече от час и половина по аутобана, кара се 140-180. Летните си почивки човекът пътува по Европа с кола - влачи каравана. Сумарно прави ок. 60к км на година. И това за него е нищо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от zazomazo » 15 Юли 2011, 13:11

pazo02 написа:
ms написа:
pazo02 написа:...


бе прав си като цяло, ама изтърваш един момент- поддръжката за тея километри...
взимаш на 300к, със сервизна история, добре поддържана- идеален вариант... ако в последните 20-30к км. НЕ е сменяна турбина познай какъв е шанса ти да я смениш скоро- сериозен... същото важи и за помпи, дюзи и т.н. скъпи консумативи на дизела... хубаво е да е поддържан, но нова печка на такива км. си е сериозен риск за изпразване на джоба в скоро време...


Ама ако турбината е сменена при 235к, а дюзите при 250к, или помпата е ревизирана миналата година, тогава ти няма да я пипаш 3-4г напред, нали? ;)


да бе, той стария собственик ще смени всички скъпи неща по нея и ще ти я продаде тънко, та да си я караш и да си подсвиркваш :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от pazo02 » 15 Юли 2011, 13:20

zazomazo написа:
pazo02 написа:
ms написа:
pazo02 написа:...


бе прав си като цяло, ама изтърваш един момент- поддръжката за тея километри...
взимаш на 300к, със сервизна история, добре поддържана- идеален вариант... ако в последните 20-30к км. НЕ е сменяна турбина познай какъв е шанса ти да я смениш скоро- сериозен... същото важи и за помпи, дюзи и т.н. скъпи консумативи на дизела... хубаво е да е поддържан, но нова печка на такива км. си е сериозен риск за изпразване на джоба в скоро време...


Ама ако турбината е сменена при 235к, а дюзите при 250к, или помпата е ревизирана миналата година, тогава ти няма да я пипаш 3-4г напред, нали? ;)


да бе, той стария собственик ще смени всички скъпи неща по нея и ще ти я продаде тънко, та да си я караш и да си подсвиркваш :wave:


Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от zazomazo » 15 Юли 2011, 13:40

бате, смяна на ремък, водна помпа и масло са смешни пари... в случая става дума евентуално за смяна на турбина, помпа и дюзи, дето се връзват на хиляди евра -никой няма да ги смени ако смята да продава колата, повярвай ми :winky:
просто такава инвестиция не можеш да я избиеш с продажбата..

а сервизната история...хе хее, печатят ги в бараката на джамбазина :winky:
ако вземеш кола директно от собственика е друга работа, ама колко от колите се купуват директно от собственик в Германия/Италия
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от ms » 15 Юли 2011, 22:57

pazo02 написа:Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива! ;)


такива коли има- спор няма... но примерно 320д Е46 фейслифт с 3 тона екстри, автоматик, на 125 000км за 6 бона едва ли е такава ;) а тук масова са такива...
А това дето си го направил- да повярваш на една книжка дето аз ще ти напечатам по-хубава е чиста проба глупост... ти си уцелил читава кола и си късметлия просто... за мен единствените варианти да НЕ сменя масло и ремъци на сега купена кола са два- купил съм няк'ва кочина дето съм взел за да я троша и следващият и купувач ще е Надин, или другият вариант- да съм видял с очите си кога са сменяни консумативите на тая кола... ако ще да я взимам от Премиум Селекшън-а пак ще сменя консумативите за мое спокойствие... виждал съм няколко случая дето като теб са повярвали на нещо и после са ревали яко- кой със шлайф на глава, кой с основен ремонт :roll: ама нали смяната на консумативи е 2-300лв., що да не ги спестим като някой ги е сменял скоро... може би...

Познай дали имам доверие като ми кажат "Сменил съм ремъци и масла- дори и на ск. кутия и диф"... те 95% изобщо не знаят, че масло на диф и скорости се сменя изобщо ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от pazo02 » 18 Юли 2011, 2:47

ms написа:
pazo02 написа:Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива! ;)


такива коли има- спор няма... но примерно 320д Е46 фейслифт с 3 тона екстри, автоматик, на 125 000км за 6 бона едва ли е такава ;) а тук масова са такива...
А това дето си го направил- да повярваш на една книжка дето аз ще ти напечатам по-хубава е чиста проба глупост... ти си уцелил читава кола и си късметлия просто... за мен единствените варианти да НЕ сменя масло и ремъци на сега купена кола са два- купил съм няк'ва кочина дето съм взел за да я троша и следващият и купувач ще е Надин, или другият вариант- да съм видял с очите си кога са сменяни консумативите на тая кола... ако ще да я взимам от Премиум Селекшън-а пак ще сменя консумативите за мое спокойствие... виждал съм няколко случая дето като теб са повярвали на нещо и после са ревали яко- кой със шлайф на глава, кой с основен ремонт :roll: ама нали смяната на консумативи е 2-300лв., що да не ги спестим като някой ги е сменял скоро... може би...

Познай дали имам доверие като ми кажат "Сменил съм ремъци и масла- дори и на ск. кутия и диф"... те 95% изобщо не знаят, че масло на диф и скорости се сменя изобщо ;)


Ами аз колата съм я взел от човек в Италия директно без посредници така че в случая надали има грешка, на 9 години беше на 170к, което за бензин е добър пробег. Но сега като купих БМВто и ми казаха че маслото и предните накладки са сменени, а индикатора за масло не беше нулиран, а накладките бяха на нула - е тогава просто хванах и смених всичко наред, защото ми стана ясно собственикът що за човек е(добре че той я е имал само 10месеца;) Така че всичко си зависи, последните ми 4 коли съм купувал от хора в чужбина и сам съм си внасял, само една кола съм купувал от автокъща и беше пълна трагедия. Затова и за себе си съм решил кола от Б-я няма да си купя, освен ако не е кола на познат, която знам как се кара и поддържа. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от pazo02 » 19 Сеп 2011, 22:47

И какво стана с тоя Комънрейл - взехме ли го, не го ли взехме? Колегата само дето разлая кучетата май.. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от vicho » 21 Сеп 2011, 22:43

pazo02 написа:И какво стана с тоя Комънрейл - взехме ли го, не го ли взехме? Колегата само дето разлая кучетата май.. :)


е аз си взех ... :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....

Мнение от latrel » 22 Сеп 2011, 0:34

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook