Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
ms написа:че то тук нафта ли имало- аз мислех, че е няк'ва гняс с неизвестен съставВладо написа:...и другия месец прави 5 години...
това идва по над 400км. ВСЕКИ божи ден... няма празник, няма уикенд, няма сервиз, няма болен шофьор, няма нищо- всеки ден по 6-7 часа нон стоп в движениене че не може- може разбира се на теория, ама на практика ми е трудно да го повярвам...
Ми колега, имам познат в Германия, който живее в Дрезден и работи в Берлин - точно 200км в едната посока. Взимат се за не повече от час и половина по аутобана, кара се 140-180. Летните си почивки човекът пътува по Европа с кола - влачи каравана. Сумарно прави ок. 60к км на година. И това за него е нищо...
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
pazo02 написа:ms написа:pazo02 написа:...
бе прав си като цяло, ама изтърваш един момент- поддръжката за тея километри...
взимаш на 300к, със сервизна история, добре поддържана- идеален вариант... ако в последните 20-30к км. НЕ е сменяна турбина познай какъв е шанса ти да я смениш скоро- сериозен... същото важи и за помпи, дюзи и т.н. скъпи консумативи на дизела... хубаво е да е поддържан, но нова печка на такива км. си е сериозен риск за изпразване на джоба в скоро време...
Ама ако турбината е сменена при 235к, а дюзите при 250к, или помпата е ревизирана миналата година, тогава ти няма да я пипаш 3-4г напред, нали?
да бе, той стария собственик ще смени всички скъпи неща по нея и ще ти я продаде тънко, та да си я караш и да си подсвиркваш


- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
zazomazo написа:pazo02 написа:ms написа:pazo02 написа:...
бе прав си като цяло, ама изтърваш един момент- поддръжката за тея километри...
взимаш на 300к, със сервизна история, добре поддържана- идеален вариант... ако в последните 20-30к км. НЕ е сменяна турбина познай какъв е шанса ти да я смениш скоро- сериозен... същото важи и за помпи, дюзи и т.н. скъпи консумативи на дизела... хубаво е да е поддържан, но нова печка на такива км. си е сериозен риск за изпразване на джоба в скоро време...
Ама ако турбината е сменена при 235к, а дюзите при 250к, или помпата е ревизирана миналата година, тогава ти няма да я пипаш 3-4г напред, нали?
да бе, той стария собственик ще смени всички скъпи неща по нея и ще ти я продаде тънко, та да си я караш и да си подсвиркваш
Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива!

Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
бате, смяна на ремък, водна помпа и масло са смешни пари... в случая става дума евентуално за смяна на турбина, помпа и дюзи, дето се връзват на хиляди евра -никой няма да ги смени ако смята да продава колата, повярвай ми
просто такава инвестиция не можеш да я избиеш с продажбата..
а сервизната история...хе хее, печатят ги в бараката на джамбазина
ако вземеш кола директно от собственика е друга работа, ама колко от колите се купуват директно от собственик в Германия/Италия

просто такава инвестиция не можеш да я избиеш с продажбата..
а сервизната история...хе хее, печатят ги в бараката на джамбазина

ако вземеш кола директно от собственика е друга работа, ама колко от колите се купуват директно от собственик в Германия/Италия

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
pazo02 написа:Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива!
такива коли има- спор няма... но примерно 320д Е46 фейслифт с 3 тона екстри, автоматик, на 125 000км за 6 бона едва ли е такава

А това дето си го направил- да повярваш на една книжка дето аз ще ти напечатам по-хубава е чиста проба глупост... ти си уцелил читава кола и си късметлия просто... за мен единствените варианти да НЕ сменя масло и ремъци на сега купена кола са два- купил съм няк'ва кочина дето съм взел за да я троша и следващият и купувач ще е Надин, или другият вариант- да съм видял с очите си кога са сменяни консумативите на тая кола... ако ще да я взимам от Премиум Селекшън-а пак ще сменя консумативите за мое спокойствие... виждал съм няколко случая дето като теб са повярвали на нещо и после са ревали яко- кой със шлайф на глава, кой с основен ремонт

Познай дали имам доверие като ми кажат "Сменил съм ремъци и масла- дори и на ск. кутия и диф"... те 95% изобщо не знаят, че масло на диф и скорости се сменя изобщо

- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
ms написа:pazo02 написа:Ами Вентото на баща ми така го купихме - от първи собственик в Италия с изрядно попълнена сервизна книжка и всички фактури от ремонтите! Последният ремонт беше 20 дни преди продажбата на нас! От там разбрах, че ремъкът е сменян преди 30к км и не го смених веднага, а 30к км по-късно. От там видях, че маслото е на 4к км и го смених едва 4 месеца по-късно. От там видях, че водната помпа е сменяна като е била на 70к км, тъй като колата е била прегрята и е шлайфана главата и тогава сменена и водната помпа. И не я смених както по предписание на 180к, а на 230к. Така че една изрядна сервизна история може да ти спести много ненужни разходи! А има такива коли, макар и 99,9% от колите в Бг да НЕ са такива!
такива коли има- спор няма... но примерно 320д Е46 фейслифт с 3 тона екстри, автоматик, на 125 000км за 6 бона едва ли е такаваа тук масова са такива...
А това дето си го направил- да повярваш на една книжка дето аз ще ти напечатам по-хубава е чиста проба глупост... ти си уцелил читава кола и си късметлия просто... за мен единствените варианти да НЕ сменя масло и ремъци на сега купена кола са два- купил съм няк'ва кочина дето съм взел за да я троша и следващият и купувач ще е Надин, или другият вариант- да съм видял с очите си кога са сменяни консумативите на тая кола... ако ще да я взимам от Премиум Селекшън-а пак ще сменя консумативите за мое спокойствие... виждал съм няколко случая дето като теб са повярвали на нещо и после са ревали яко- кой със шлайф на глава, кой с основен ремонтама нали смяната на консумативи е 2-300лв., що да не ги спестим като някой ги е сменял скоро... може би...
Познай дали имам доверие като ми кажат "Сменил съм ремъци и масла- дори и на ск. кутия и диф"... те 95% изобщо не знаят, че масло на диф и скорости се сменя изобщо
Ами аз колата съм я взел от човек в Италия директно без посредници така че в случая надали има грешка, на 9 години беше на 170к, което за бензин е добър пробег. Но сега като купих БМВто и ми казаха че маслото и предните накладки са сменени, а индикатора за масло не беше нулиран, а накладките бяха на нула - е тогава просто хванах и смених всичко наред, защото ми стана ясно собственикът що за човек е(добре че той я е имал само 10месеца;) Така че всичко си зависи, последните ми 4 коли съм купувал от хора в чужбина и сам съм си внасял, само една кола съм купувал от автокъща и беше пълна трагедия. Затова и за себе си съм решил кола от Б-я няма да си купя, освен ако не е кола на познат, която знам как се кара и поддържа.

- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
И какво стана с тоя Комънрейл - взехме ли го, не го ли взехме? Колегата само дето разлая кучетата май.. 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Японски Комън Рейл на 295 000 км. - има ли смисъл.....
pazo02 написа:И какво стана с тоя Комънрейл - взехме ли го, не го ли взехме? Колегата само дето разлая кучетата май..
е аз си взех ...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани