проверка за усукване на купе, къде ?
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
проверка за усукване на купе, къде ?
Имам едно питане. Може ли някой да ме насочи към място в София, където да се провери дали купето е усукано след удар в задното ляво колело и евентуално какви пари би струвало това нещо ? Разбрах, че със стенд е възможно да се хване, но проблема е, че има счупване в задно ляво колело и няма как да се провери по този начин.
Мерси предварително!
Мерси предварително!
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
най-простото е да я провериш с конец. ако нещо е криво- ще се види.
мериш по дължината и гледаш дали нещата съвпадат. също можеш да мериш и по диагонал на кръст да видиш дали нещо дето трябва да е правоъгълник не е станало на ромб... ако имаш друго "здраво" купе като твойто можеш да го ползваш за справка.
но внимавай защото всички фабрични рами са малко или много криви така или иначе...
мериш по дължината и гледаш дали нещата съвпадат. също можеш да мериш и по диагонал на кръст да видиш дали нещо дето трябва да е правоъгълник не е станало на ромб... ако имаш друго "здраво" купе като твойто можеш да го ползваш за справка.
но внимавай защото всички фабрични рами са малко или много криви така или иначе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
alx написа:най-простото е да я провериш с конец. ако нещо е криво- ще се види.
мериш по дължината и гледаш дали нещата съвпадат. също можеш да мериш и по диагонал на кръст да видиш дали нещо дето трябва да е правоъгълник не е станало на ромб... ако имаш друго "здраво" купе като твойто можеш да го ползваш за справка.
но внимавай защото всички фабрични рами са малко или много криви така или иначе...
тоес меря примерно от местата където е хванат предния мост, до местата където е задния така ли?
Ясно общо взето схванах идеята, а все пак възможно ли е да се провери машинно някъде, където да се получи по-достоверна информация ?
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
да. примерно. може и на кръст (отпред в ляво до отзад в дясно и после отпред в дясно до отзад в ляво)...
най-добре е да я вдигнеш на лифт и да мериш с бял конец растояния които ти позволяват да хванеш конеца с двете ръце. така взимаш мярка от едната страна и мериш директно от другата без да пускаш конеца...
изобщо където видиш симетрични неща отдолу- мериш. с малко въображение може да разбереш съвсем точно ако нещо е мръднало. много полезно е да се мери също "дълбочината" (растоянията) между гумата и конеца опънат по калника (примерно на 9 и 3 часа) ако калника разбира се е здрав. ако не е... си намираш някаква здрава "отправна" точка по задното окачването и .. оттам...
идеалното е както казах ако имаш друго такова "добро" купе за мерна единица. тогава не трябва дори да търсиш симетрия а просто растоянията при доброто и твоето купе трябва да са еднакви (няма да са щото две еднакви купета няма). но схващаш идеята.
за машината- след състезанията на ф1, рали и наскар и тн като блъснат кашоните после ги мерят с конец.. а не с машина
най-добре е да я вдигнеш на лифт и да мериш с бял конец растояния които ти позволяват да хванеш конеца с двете ръце. така взимаш мярка от едната страна и мериш директно от другата без да пускаш конеца...
изобщо където видиш симетрични неща отдолу- мериш. с малко въображение може да разбереш съвсем точно ако нещо е мръднало. много полезно е да се мери също "дълбочината" (растоянията) между гумата и конеца опънат по калника (примерно на 9 и 3 часа) ако калника разбира се е здрав. ако не е... си намираш някаква здрава "отправна" точка по задното окачването и .. оттам...
идеалното е както казах ако имаш друго такова "добро" купе за мерна единица. тогава не трябва дори да търсиш симетрия а просто растоянията при доброто и твоето купе трябва да са еднакви (няма да са щото две еднакви купета няма). но схващаш идеята.
за машината- след състезанията на ф1, рали и наскар и тн като блъснат кашоните после ги мерят с конец.. а не с машина

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Както каза алх това е начина с конец
Вдигаш я и отдоло почваш да мериш...

Вдигаш я и отдоло почваш да мериш...

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Даи някой да кара колата а ти отзад с някоя друга гледай как колата седи в пътя,ако върви леко настрани не е добре но 100% ако е мръднала ще си личи като караш зад нея. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
boksioraE39 написа:Даи някой да кара колата а ти отзад с някоя друга гледай как колата седи в пътя,ако върви леко настрани не е добре но 100% ако е мръднала ще си личи като караш зад нея.
В интерес на истината засичам доста такива коли оставящи по 4 следи на пътя



За мен те са огромна опастност за всички на пътя и около него


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
ех тия бордюри 

Re: проверка за усукване на купе, къде ?
само ако е много крива можеш да я видиш с просто око как ходи рачешката...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Малко е
, ама вече няколко автобуса забелязвам извънградско да ходят рачешката
Това 'що така, аджеба 



Re: проверка за усукване на купе, къде ?
еми, колега, как мислиш, че се изправя шаси на рейс...
не се изправя просто
не се изправя просто

No bling at the Ring
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Всъщност автобусите (тези съчленените) не са криви, но ходят рачешката защото не са им регулирани задните щанги за управлението на задните колела дето завиват и те. Не им знам устройстото но си представям защо вървят така... Задните гуми искат да вървят успоредно на предните при всички положения- доримс цената на свият автобуса .... нали с жироскопи все пак...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- penev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Има една програма... показва от къде се мери и колко е разстоянието....после ще я намеря
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4214
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Онзи ден караме зад една Е39-ка и направо се виждаше цялата лава страна. Толкова крива беше 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: проверка за усукване на купе, къде ?
Повечето такива случаи са зрителна измама. И аз съм го забелязвал това, обаче замислете се, че малко или много като я гледате тази кола отзад я гледате под някакъв малък ъгъл, все пак седите от лявата част. За да имаш точен поглед отзад трябва да се изнесете почти в дясната лента, за да компенсирате това, че седите от ляво. Или да тръгнеш да се изнасяш в лявата лента, за тези които карат "оттатъка" 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]