Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 03 Сеп 2011, 15:30

Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от shark1986 » 03 Сеп 2011, 16:22

RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.

Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4 :mhihi:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 03 Сеп 2011, 18:58

shark1986 написа:
RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.

Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4 :mhihi:

Аз съм още пресен, разход в града варира, от 10 до 8, зависи по кое време на деня и колко е задръстване, извънградско още не съм излизал, но съм минавал околовръстното към към 23.00 часа и е падал до 5.5. Някои части са скъпи, тампоните са 185 + 205 лв, доста по-скъпи, от колкото при 320 дизел. Имаш раздатка за обслужване, зимата ще видим как ще върви из снега и леда, да я обслужа и сменя всички, защото тепърва проучвам ценичките.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от alexand1r » 04 Сеп 2011, 8:57

Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.



Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574

Благодаря предварително :D
Дограми и фасади http://ti-al.eu/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от shark1986 » 04 Сеп 2011, 13:28

alexand1r написа:
Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.



Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574

Благодаря предварително :D

Еми колегите тук обясняват,че системата 4х4 при Е46 е малко първобитна,то и Quattro при Aуди преди 10г е било на същото ниво!Все пак говорим за 10г.коли ;) Чак чудеса няма да има като при съвременния xDrive ili Qauttro :mhihi:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.09.2011
Кара: A4 1.8T

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Vespasian » 04 Сеп 2011, 14:32

Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже. :D Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4. :D

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).

Тва е в общи линии.


И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. :D
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 04 Сеп 2011, 16:02

Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже. :D Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4. :D

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).

Тва е в общи линии.


И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. :D
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам. :dunno:

Колега, съветвам те да не търсиш автомат, нека поне търсената кола от теб има и фабричен ксенон.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.09.2011
Кара: A4 1.8T

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Vespasian » 04 Сеп 2011, 16:29

Ксенона е много красиво-лупест безспорно, но не ми е важен. :lol: И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам.

Но за автомата некво инфо ще ми е безценно. Да го избягвам ли?

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 04 Сеп 2011, 17:27

RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...


А ще кажеш ли защо? :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 04 Сеп 2011, 18:14

Bavarcho написа:
RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...


А ще кажеш ли защо? :winky:

Защото излизат много проблемни при e46, най-пресния пример е на един съсед, 330д автомат, даде над 2000 лева преди 2 седмици за нова кутия.
Нещо повече, разхода е около 2 литра повече в града, а и ръчката на 204 коньовата е с 6 скорости.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 04 Сеп 2011, 18:23

Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 04 Сеп 2011, 18:26

Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....

Точно такъв има съседа.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от alexand1r » 04 Сеп 2011, 20:09

Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже. :D Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4. :D

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).

Тва е в общи линии.


И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. :D
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам. :dunno:


Ясно :) А относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
Дограми и фасади http://ti-al.eu/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 04 Сеп 2011, 20:18

alexand1r написа:
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже. :D Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4. :D

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).

Тва е в общи линии.


И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. :D
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам. :dunno:


Ясно :) А относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.

Не е задължително разликата да е 4000лв, всичко е въпрос на търсене и късмет. За мен беше едно от важните условия, по-вървежен и по-икономичен, за дълъг път 6 скорости са по-практични.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 05 Сеп 2011, 8:21

alexand1r написа:
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже. :D Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4. :D

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).

Тва е в общи линии.


И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. :D
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам. :dunno:


Ясно :) А относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.


Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook