Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4



- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
shark1986 написа:RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4
Аз съм още пресен, разход в града варира, от 10 до 8, зависи по кое време на деня и колко е задръстване, извънградско още не съм излизал, но съм минавал околовръстното към към 23.00 часа и е падал до 5.5. Някои части са скъпи, тампоните са 185 + 205 лв, доста по-скъпи, от колкото при 320 дизел. Имаш раздатка за обслужване, зимата ще видим как ще върви из снега и леда, да я обслужа и сменя всички, защото тепърва проучвам ценичките.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.
Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574
Благодаря предварително

Дограми и фасади http://ti-al.eu/
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.
Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574
Благодаря предварително
Еми колегите тук обясняват,че системата 4х4 при Е46 е малко първобитна,то и Quattro при Aуди преди 10г е било на същото ниво!Все пак говорим за 10г.коли




Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.
Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.


На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.

Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
![]()
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.![]()
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
Колега, съветвам те да не търсиш автомат, нека поне търсената кола от теб има и фабричен ксенон.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ксенона е много красиво-лупест безспорно, но не ми е важен.
И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам.
Но за автомата некво инфо ще ми е безценно. Да го избягвам ли?

Но за автомата некво инфо ще ми е безценно. Да го избягвам ли?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...
А ще кажеш ли защо?


- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...
А ще кажеш ли защо?
Защото излизат много проблемни при e46, най-пресния пример е на един съсед, 330д автомат, даде над 2000 лева преди 2 седмици за нова кутия.
Нещо повече, разхода е около 2 литра повече в града, а и ръчката на 204 коньовата е с 6 скорости.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
Точно такъв има съседа.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
![]()
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.![]()
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
Ясно

Дограми и фасади http://ti-al.eu/
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
![]()
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.![]()
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
ЯсноА относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
Не е задължително разликата да е 4000лв, всичко е въпрос на търсене и късмет. За мен беше едно от важните условия, по-вървежен и по-икономичен, за дълъг път 6 скорости са по-практични.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
![]()
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.![]()
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
ЯсноА относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани