Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
			
		- shark1986
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4



- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
shark1986 написа:RaHzElChO написа:Имайки предвид, че не е интелигентна, като съвременните xdrive, не е чак толкова проблемна. Аз дълго време бях в дилема дали да е 330d или xd, но накрая се появи моята кола и на задницата и пишеше xd. Проблемите могат да идват от автоматичната скоростна кутия, реално заложих на малко по-големия разход, но по-добрата проходимост. Важно е да се кара с еднакви гуми (марка, модел) с цел раздатъчната кутия, но кой от вас кара с различни? Вероятно има такива, но всеки сам си решава как да поддържа колата.Относно xi, имам съсед, кара 330xi, под 15/100 в града не може да падне.
Е то ясно,че няма как 4х4 и особено на бензин да е икономична и Е46 да е като xdrive.А твоята 330хд там как стоят нещата със горивото и как е при зимни условия?
П.П.Аз сега на моята съм със еднакви гуми какво остава на 4х4
Аз съм още пресен, разход в града варира, от 10 до 8, зависи по кое време на деня и колко е задръстване, извънградско още не съм излизал, но съм минавал околовръстното към към 23.00 часа и е падал до 5.5. Някои части са скъпи, тампоните са 185 + 205 лв, доста по-скъпи, от колкото при 320 дизел. Имаш раздатка за обслужване, зимата ще видим как ще върви из снега и леда, да я обслужа и сменя всички, защото тепърва проучвам ценичките.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.
Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574
Благодаря предварително

Дограми и фасади http://ti-al.eu/
		- shark1986
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Zagy написа:4х4 системата при Е46 е малко първобитна... и проблемна... но си мисля, че с едни хубави зимни гуми и каране с акъл няма да има грижи и само на задно.
Колеги подайте още инфо за xd-то при 330d pls. Бях направил отделна тема, но гледам колегите ме съветвам да пиша тук, а и гледам че се включвам точно на време. Та дайте малко помощ във връзка с тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=265574
Благодаря предварително
Еми колегите тук обясняват,че системата 4х4 при Е46 е малко първобитна,то и Quattro при Aуди преди 10г е било на същото ниво!Все пак говорим за 10г.коли
 Чак чудеса няма да има като при съвременния xDrive ili Qauttro
 Чак чудеса няма да има като при съвременния xDrive ili Qauttro 


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.   Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
 Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.    
 
На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре. 
 
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
			
		 Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.
 Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.    
 На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
 
 Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
Колега, съветвам те да не търсиш автомат, нека поне търсената кола от теб има и фабричен ксенон.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ксенона е много красиво-лупест безспорно, но не ми е важен.   И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам.
 И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам. 
Но за автомата некво инфо ще ми е безценно. Да го избягвам ли?
			
		 И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам.
 И без тва критетерия ми е фейслифт+коНби, та избор голям нямам. Но за автомата некво инфо ще ми е безценно. Да го избягвам ли?
- Bavarcho
- Пантерчо
- 
				  
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...
А ще кажеш ли защо?


- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:RaHzElChO написа:Колега, съветвам те да не търсиш автомат...
А ще кажеш ли защо?
Защото излизат много проблемни при e46, най-пресния пример е на един съсед, 330д автомат, даде над 2000 лева преди 2 седмици за нова кутия.
Нещо повече, разхода е около 2 литра повече в града, а и ръчката на 204 коньовата е с 6 скорости.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Dimitroff
- Фен на тройките
- 
				  
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
			
		- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
Точно такъв има съседа.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
Ясно
 А относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
 А относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.Дограми и фасади http://ti-al.eu/
		- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
ЯсноА относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
Не е задължително разликата да е 4000лв, всичко е въпрос на търсене и късмет. За мен беше едно от важните условия, по-вървежен и по-икономичен, за дълъг път 6 скорости са по-практични.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Vespasian написа:Изобщо нема да ги слушаш, че била първобитна. Много си е убава даже.Сега, че за оффроад не става е факт, както и 3-ката сама по себе си не е за такива неща, каквито и деференциали и блокажи да и сложиш. За сметка на това е перфектна за мокър, снежен и омазан път. И най-важното - смятам, че 410 нютона въртящ момент си е сериозна цифра и се е утепало 3.0д-то за 4х4.

На Е46 e същото 4х4 като на Е53. 17mm по голям клиренс. Разпределението е предно 38% към 62% задно. Тежи 100 кг.
Разпледеление на масите върху осите - 52.7%-47.3%, на задно е 51.0%-49.0%.
Няма блокиращ централен диференциал, а се ползва ЕDL (Electronic Differential Lock).
Тва е в общи линии.
И аз си търся Е46, коНби фейслифт. 330 xd ако може, най-добре.
Доста кенефи изгледах.
Тази http://www.mobile.bg/11314715694490649. Висока цена, човек ще си каже, че е кукла, ама само по снимките. Но е гроб. Гадни изтъркани кожени седалки, издрани пластмаси и т.н.
Тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details обаче няма забележка по-салона. Страхотен е. Броните си личи, че са правени ако се вгледа човек, ама няма как. Ако беше с навигация щях да съм я отнесъл. Чудя и се да я водя ли на диагностика и да я взимам.
ЯсноА относно разликата между двата двигателя M57D30 и M57TUD30 (184 и 204 к.с.). Заслужава ли си да дадеш 2к+ евро повече за M57TUD30 или не? Гледам че M57TUD30 го слагат след 2003 и там вече ръчката е 6 скоростна което определено си е голям плюс.
Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
