Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
И двата мотора са комънрейл.
Si non confectus, non reficiat.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
Да... ясно

Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чао


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).
Направо ме хвърли в тъча - викам си аз ли грешно съм чел досега за BMW, кво става

Zagy написа:И двата мотора са комънрейл.
И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.
П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.
Дограми и фасади http://ti-al.eu/
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:Gqbriel написа:Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).
Направо ме хвърли в тъча - викам си аз ли грешно съм чел досега за BMW, кво ставаZagy написа:И двата мотора са комънрейл.
И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.
П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.
Поддават се викаш,що другите не искат remaпping а


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
184-коньовия дизел има пеперудки ако е автоматик - ако е ръчка няма. 204те коня винаги има пеперудки..
Si non confectus, non reficiat.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alexand1r написа:И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.
П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.
Gqbriel написа: Поддават се викаш,що другите не искат remaпping а![]()
Надхвърлил съм дневния лимит от преглеждания на http://www.bimmerforums.co.uk/forum/ (не съм регнат там) и не мога да ти дам линк. Не твърдя че е така, а че попаднах и на такова мнение

Дограми и фасади http://ti-al.eu/
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
Да... ясно
Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чаоА то си им било болка....
Точно така!
Ако е автомат - ориентирайте се да е чисто задно, та поне малко от малко да има загуби, че ако е автомат и хд...почти всичко се слага на асфалта...и...заминават и раздатки и кутии...
Просто има много торк мотора, дори и да не е пипан...а мап-не ли се...става приказно!
Та тази въпросна тяга няма как да дойте напълно плавно при автомата...товари си го здраво и това е!
Поне 7 от 10 Е46 330д (204к.с.) автоматици се ремонтират кутии..., а е много приятно да сложиш около 200 коня след ремап на асфалта...с автомат...но за жалост щатските скоростни кутии, правени от французи (GM) не държат....

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Bavarcho написа:Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....
Да... ясно
Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чаоА то си им било болка....
Точно така!
Ако е автомат - ориентирайте се да е чисто задно, та поне малко от малко да има загуби, че ако е автомат и хд...почти всичко се слага на асфалта...и...заминават и раздатки и кутии...
Просто има много торк мотора, дори и да не е пипан...а мап-не ли се...става приказно!
Та тази въпросна тяга няма как да дойте напълно плавно при автомата...товари си го здраво и това е!
Поне 7 от 10 Е46 330д (204к.с.) автоматици се ремонтират кутии..., а е много приятно да сложиш около 200 коня след ремап на асфалта...с автомат...но за жалост щатските скоростни кутии, правени от французи (GM) не държат....
Е да и той сега ще я ремонтира (по добре от нова кутия, малко по-скпо, но дават гаранция). Като ми каза че са източили маслото и вътре цялото е било в стружки

А колата наистина е на 120хил...
Това скоростите като на Е53 3.0Д 184к.с. ли е?

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Тамън се точех да ходя да гледам тази хубавица http://www.mobile.bg/11310735283117972 и направо ми убихте с тая калпава кутия. Ето и един цитат от уикипедия, който допълва казаното:
"The 5L40-E is designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. This transmission is very known for failing between 150,000km and 200,000km in the 5 series E39 and X5 BMW'S and BMW will not repair this type of transmission, only offering replacement at a high price"
Не мога да проумея само как могат да сложат кутия, която я дават да държи до 340Нм на мотор, който в сток вариант е 410Нм.
"The 5L40-E is designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. This transmission is very known for failing between 150,000km and 200,000km in the 5 series E39 and X5 BMW'S and BMW will not repair this type of transmission, only offering replacement at a high price"
Не мога да проумея само как могат да сложат кутия, която я дават да държи до 340Нм на мотор, който в сток вариант е 410Нм.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
uCnaHeTcA написа:Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)
Незнам,но имам познат който е работил около 5 години в БМВ сервиз в Германия и това,което ми каза е ,че са ги карали на 100 000км задължително да се подменят клапани и колектори,без значение от двигателя....казвам той така ми е споделил да не почне дискусия аз какво съм казал и кво съм чул


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:uCnaHeTcA написа:Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)
Незнам,но имам познат който е работил около 5 години в БМВ сервиз в Германия и това,което ми каза е ,че са ги карали на 100 000км задължително да се подменят клапани и колектори,без значение от двигателя....казвам той така ми е споделил да не почне дискусия аз какво съм казал и кво съм чул![]()
В нормалните държави да смениш колектор и водно помпа е профилктично, ние ги сменяме, когато колата издъхне.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги, искам само да питам: ако колата е с климатик и радио (че видях една такава, мислех си че всички 320d фейс са с климатроник) - може ли да се сложи климатроник и Business CD и дали може човек с онсновни способности сам да си го сложи?
От гъзария се умира!
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Мартос написа:http://www.mobile.bg/11310735283117972 и направо ми убихте с тая калпава кутия.
За тази автокъща знам доста лоши неща, включително и от един приятел, който си пати лично.. Това не значи, разбира се, че всичките им коли не стават...
ПП 330д - 184кс и 204кс са все комън рейли.. Аз съм с първия, ръчка и нямам вихрови клапи фабрично, това беше и основната причина поради която купих колата, а и перфектната сервизна история, която просто трябва да ви е задължителна при покупка на дизелов автомобил...
Иначе бях тръгнал за голям бензин купе, или седан, а к`во стана - дизелов туринг... Еми така е на пазара втора ръка - вземаш читавото, а не това, за което си тръгнал..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
aqa_boy написа:Колеги, искам само да питам: ако колата е с климатик и радио (че видях една такава, мислех си че всички 320d фейс са с климатроник) - може ли да се сложи климатроник и Business CD и дали може човек с онсновни способности сам да си го сложи?
Има и с киматик, това са вноса от Германия и Австрия! Преминаването към климатроник е възможно, има заигравка, но не толкова трудно!
При радио към СД нещата плуг енд плей


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани