Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Zagy » 05 Сеп 2011, 8:27

И двата мотора са комънрейл.
Si non confectus, non reficiat.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 05 Сеп 2011, 9:21

Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....


Да... ясно :yes:
Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чао :shock: А то си им било болка....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от alexand1r » 05 Сеп 2011, 10:20

Gqbriel написа:Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).


Направо ме хвърли в тъча - викам си аз ли грешно съм чел досега за BMW, кво става :)

Zagy написа:И двата мотора са комънрейл.


И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.

П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.
Дограми и фасади http://ti-al.eu/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 05 Сеп 2011, 11:01

alexand1r написа:
Gqbriel написа:Разлика е ,че едното е common rail (204к.с).


Направо ме хвърли в тъча - викам си аз ли грешно съм чел досега за BMW, кво става :)

Zagy написа:И двата мотора са комънрейл.


И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.

П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.


Поддават се викаш,що другите не искат remaпping а :mhihi: :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Zagy » 05 Сеп 2011, 11:04

184-коньовия дизел има пеперудки ако е автоматик - ако е ръчка няма. 204те коня винаги има пеперудки..
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.09.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от alexand1r » 05 Сеп 2011, 12:00

alexand1r написа:И все пак никой не казва нищо съществено. В един английски форум попаднах на мнение, че 184 ръчките нямали въпросните "пеперудки" или "swirl flaps". Също така, чeта че 204ките се поддавали по-добре на remapping и т.н.

П.С. Благодаря все пак и за досегашните мнения.


Gqbriel написа: Поддават се викаш,що другите не искат remaпping а :mhihi: :yes:


Надхвърлил съм дневния лимит от преглеждания на http://www.bimmerforums.co.uk/forum/ (не съм регнат там) и не мога да ти дам линк. Не твърдя че е така, а че попаднах и на такова мнение ;)
Дограми и фасади http://ti-al.eu/

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 05 Сеп 2011, 16:20

Bavarcho написа:
Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....


Да... ясно :yes:
Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чао :shock: А то си им било болка....


Точно така!

Ако е автомат - ориентирайте се да е чисто задно, та поне малко от малко да има загуби, че ако е автомат и хд...почти всичко се слага на асфалта...и...заминават и раздатки и кутии...
Просто има много торк мотора, дори и да не е пипан...а мап-не ли се...става приказно!
Та тази въпросна тяга няма как да дойте напълно плавно при автомата...товари си го здраво и това е!

Поне 7 от 10 Е46 330д (204к.с.) автоматици се ремонтират кутии..., а е много приятно да сложиш около 200 коня след ремап на асфалта...с автомат...но за жалост щатските скоростни кутии, правени от французи (GM) не държат.... :confused:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 05 Сеп 2011, 16:43

Dimitroff написа:
Bavarcho написа:
Dimitroff написа:Автомата при Е46 330д ....не държи...особено при новия мотор - 204к.с....


Да... ясно :yes:
Тоя факт не го знаех... А точно в момента на един приятел му се развали на 330ЦД (включваш на Д и трябва да подадеш газ за да тръгне първия път, после е ок)
А колата е 2005г. (от последните купета) на 120хил от всякъде мирише на нови и като каза автомата е чао :shock: А то си им било болка....


Точно така!

Ако е автомат - ориентирайте се да е чисто задно, та поне малко от малко да има загуби, че ако е автомат и хд...почти всичко се слага на асфалта...и...заминават и раздатки и кутии...
Просто има много торк мотора, дори и да не е пипан...а мап-не ли се...става приказно!
Та тази въпросна тяга няма как да дойте напълно плавно при автомата...товари си го здраво и това е!

Поне 7 от 10 Е46 330д (204к.с.) автоматици се ремонтират кутии..., а е много приятно да сложиш около 200 коня след ремап на асфалта...с автомат...но за жалост щатските скоростни кутии, правени от французи (GM) не държат.... :confused:


Е да и той сега ще я ремонтира (по добре от нова кутия, малко по-скпо, но дават гаранция). Като ми каза че са източили маслото и вътре цялото е било в стружки :shock:
А колата наистина е на 120хил...
Това скоростите като на Е53 3.0Д 184к.с. ли е?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: София

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Мартос » 05 Сеп 2011, 22:08

Тамън се точех да ходя да гледам тази хубавица http://www.mobile.bg/11310735283117972 и направо ми убихте с тая калпава кутия. Ето и един цитат от уикипедия, който допълва казаното:
"The 5L40-E is designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. This transmission is very known for failing between 150,000km and 200,000km in the 5 series E39 and X5 BMW'S and BMW will not repair this type of transmission, only offering replacement at a high price"

Не мога да проумея само как могат да сложат кутия, която я дават да държи до 340Нм на мотор, който в сток вариант е 410Нм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Сеп 2011, 22:42

Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 06 Сеп 2011, 8:12

uCnaHeTcA написа:Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)

Незнам,но имам познат който е работил около 5 години в БМВ сервиз в Германия и това,което ми каза е ,че са ги карали на 100 000км задължително да се подменят клапани и колектори,без значение от двигателя....казвам той така ми е споделил да не почне дискусия аз какво съм казал и кво съм чул :mhihi: :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 06 Сеп 2011, 9:44

Gqbriel написа:
uCnaHeTcA написа:Е да им ръждясат в складовете ли ?
За какво вече всяко ново нещо се прави с определен срок на издръжливост, който обикновено е точно преценен с гаранцията (има и изключения, разбира се) ? (Реторичен въпрос...)

Незнам,но имам познат който е работил около 5 години в БМВ сервиз в Германия и това,което ми каза е ,че са ги карали на 100 000км задължително да се подменят клапани и колектори,без значение от двигателя....казвам той така ми е споделил да не почне дискусия аз какво съм казал и кво съм чул :mhihi: :yes:

В нормалните държави да смениш колектор и водно помпа е профилктично, ние ги сменяме, когато колата издъхне.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от aqa_boy » 06 Сеп 2011, 12:53

Колеги, искам само да питам: ако колата е с климатик и радио (че видях една такава, мислех си че всички 320d фейс са с климатроник) - може ли да се сложи климатроник и Business CD и дали може човек с онсновни способности сам да си го сложи?
От гъзария се умира!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bexim » 06 Сеп 2011, 13:46

Мартос написа:http://www.mobile.bg/11310735283117972 и направо ми убихте с тая калпава кутия.


За тази автокъща знам доста лоши неща, включително и от един приятел, който си пати лично.. Това не значи, разбира се, че всичките им коли не стават...

ПП 330д - 184кс и 204кс са все комън рейли.. Аз съм с първия, ръчка и нямам вихрови клапи фабрично, това беше и основната причина поради която купих колата, а и перфектната сервизна история, която просто трябва да ви е задължителна при покупка на дизелов автомобил...
Иначе бях тръгнал за голям бензин купе, или седан, а к`во стана - дизелов туринг... Еми така е на пазара втора ръка - вземаш читавото, а не това, за което си тръгнал.. :mhihi:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 06 Сеп 2011, 14:59

aqa_boy написа:Колеги, искам само да питам: ако колата е с климатик и радио (че видях една такава, мислех си че всички 320d фейс са с климатроник) - може ли да се сложи климатроник и Business CD и дали може човек с онсновни способности сам да си го сложи?


Има и с киматик, това са вноса от Германия и Австрия! Преминаването към климатроник е възможно, има заигравка, но не толкова трудно!
При радио към СД нещата плуг енд плей ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook