Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:bmw_e_46 написа:Какво мислите за тази 330-ка , волана няма да го коментирамеhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
По темата,до коя година 330 са 184 коня,не трябва ли 2003 да е 204
Май от април 2003 са 184...или нещо такова ...
До конкретен месец са, не до година - 2003 има и 184 и 204.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Gqbriel написа:bmw_e_46 написа:Какво мислите за тази 330-ка , волана няма да го коментирамеhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
По темата,до коя година 330 са 184 коня,не трябва ли 2003 да е 204
Май от април 2003 са 184...или нещо такова ...
До конкретен месец са, не до година - 2003 има и 184 и 204.
Ванка сигурно си прав,има и 2002 с 204 поне съм виждал,по странното ми е,че има обяви 2004 с 184!!


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
До Март 2003 - 184 коня, автоматик или ръчка с 5 скорости
След Март 2003 - 204 коня, автоматик или ръчка с 6 скорости
След Март 2003 - 204 коня, автоматик или ръчка с 6 скорости
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:Нещо не разбирам,не говорим за топката на скоростния лост нали така![]()
Аз пък си мисля ,че М пакет без short shifter нямано това,на снимките не е short shifter а gearshift knob
![]()
Както и да е де![]()
@xerial - топката мое и да не те кефи,но начин по който се сменят скоростите,ще ти допадне,хода на лоста е на около 30% по кратък и е доста по приятно
Е така се раждат митовете

Аз пък шорт шифтър незнам да има с М-пакета и не съм виждал да се предлага. Има перформанс, но не и час от М-пак.
Ванката показа топките, които сами по себе си променят усещането не малко - друго аз не знам да има серийно.
Аз например си сложих лост от 540 е60, което променя още нещата.
Дай някакви данни за тоя шорт шифтър и каква е разликата със стандартния gearshift механизъм.
Другото са митове и легенди.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
K_Ilkov написа:Gqbriel написа:Нещо не разбирам,не говорим за топката на скоростния лост нали така![]()
Аз пък си мисля ,че М пакет без short shifter нямано това,на снимките не е short shifter а gearshift knob
![]()
Както и да е де![]()
@xerial - топката мое и да не те кефи,но начин по който се сменят скоростите,ще ти допадне,хода на лоста е на около 30% по кратък и е доста по приятно
Е така се раждат митоветеМисля май и тн.
Аз пък шорт шифтър незнам да има с М-пакета и не съм виждал да се предлага. Има перформанс, но не и час от М-пак.
Ванката показа топките, които сами по себе си променят усещането не малко - друго аз не знам да има серийно.
Аз например си сложих лост от 540 е60, което променя още нещата.
Дай някакви данни за тоя шорт шифтър и каква е разликата със стандартния gearshift механизъм.
Другото са митове и легенди.
Е ти пък,митове и легенди,казвам го защото съм виждал по обяви и има разлика във височината на скорсотния лост,да топката променя нещата,но short shifter-a променя коренно начина на сменяне на скоростите,Dimitroff e със шорт шифтър - бахти кефа е да се кара тая кола

+ 25-30% по къс ход на лоста => по-бързо превключване на скоростите
Не твърдя на 100% ,кое има и кое няма,ако някой знае ще се радвам да разбера, и да 540 имат кит,както и Z3 и т.н.
"side, all M Sport models feature Sports seats upholstered in Blue Shadow cloth Alcantara, Individual anthracite headlining, M designation doorsill finishers and a short-shift M gearlever with a perforated leather gaiter and handbrake lever. A Brushed Aluminium interior trim and M leather steering wheel complete the package."
Toва е за е90,и по това което чета,предполагам за М модели,макар че М спорт може да е и М пакет - но не твърдя пдообно нещо,когато незнам..сега при Е46 може и да е различно и да не е така,може да съм останал с грешно впечатление.
Това,което си сложил е мисля точно това,поне при повечето DIY се споменава 540i,Z3 и т.н има доста темички..не виждам ,кое са митовите и легендите само

И друго в realoem 08.2002 има M57N за 330 - новия мотор


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.
Говоря за тази от първата снимка - втората си е от перформънс пакета...
И малко уточнения:
Като казвам "лостчето долу" имам предвид самия механизъм:

Иначе...габриел говори за номер 5/6 - значително по-къса/малка/лека е от останалите на скицата...макар да не си личи от самата скица:

А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.
Говоря за тази от първата снимка - втората си е от перформънс пакета...
И малко уточнения:
Като казвам "лостчето долу" имам предвид самия механизъм:

Иначе...габриел говори за номер 5/6 - значително по-къса/малка/лека е от останалите на скицата...макар да не си личи от самата скица:

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.
Говоря за тази от първата снимка - втората си е от перформънс пакета...
Сигурно си прав,само че една топка да променя чак толкова,начина на превключване


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.

С късата и по-тежка топка от снимката нещата наистина се променят осезаемо
изпитал съм го и на двете си е46 ци при смяна от стандартна кожена към въпросната short&weighted топка
Gqbriel написа:кое са митовите и легендите само,просто съм написал какво мисля - не съм казал ,че е така..както и да е..
мит е че М-пакета е с шорт шифтър.
Не пиша за да се заяждам, просто смятам, че е важно да пишем нещата каквито са.

Надявам се да не съм те засегнал или нещо подобно. В крайна сметка стана хубава дискусия с факти


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
mitaka7 написа:RaHzElChO написа:До Март 2003 - 184 коня, автоматик или ръчка с 5 скорости
След Март 2003 - 204 коня, автоматик или ръчка с 6 скорости
Точно така.
От 03.2003 започват 204 к.с.
Значи - тук инфото не е правилно


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Не те разбирам, кое не е правилно?
М57N започва от 03.2003.
М57N започва от 03.2003.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
mitaka7 написа:Не те разбирам, кое не е правилно?
М57N започва от 03.2003.
Виж снимките 09.2002 - М57N



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Митак, идеята е, че излиза като опция M57N.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Информация за автомобила 330 d 03.2003 - 02.2005 2993 204 M57N306D2
Да, то излиза на картинката, но доколкото виждам не е маркирано.
Да, то излиза на картинката, но доколкото виждам не е маркирано.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
mitaka7 написа:Информация за автомобила 330 d 03.2003 - 02.2005 2993 204 M57N306D2
Да, то излиза на картинката, но доколкото виждам не е маркирано.
Излизам много


Отдолу излизат и 2 различни Production Code: EV91 (184) и Production Code: ED71 (204)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани