Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2011, 8:12

Gqbriel написа:
bmw_e_46 написа:Какво мислите за тази 330-ка , волана няма да го коментираме :mhihi: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details


По темата,до коя година 330 са 184 коня,не трябва ли 2003 да е 204 :dunno:


Май от април 2003 са 184...или нещо такова ...
До конкретен месец са, не до година - 2003 има и 184 и 204.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 9:23

Dimitroff написа:
Gqbriel написа:
bmw_e_46 написа:Какво мислите за тази 330-ка , волана няма да го коментираме :mhihi: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details


По темата,до коя година 330 са 184 коня,не трябва ли 2003 да е 204 :dunno:


Май от април 2003 са 184...или нещо такова ...
До конкретен месец са, не до година - 2003 има и 184 и 204.


Ванка сигурно си прав,има и 2002 с 204 поне съм виждал,по странното ми е,че има обяви 2004 с 184!! :dummy: ..избщо съм в шах с пешката :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 08 Ное 2011, 9:34

До Март 2003 - 184 коня, автоматик или ръчка с 5 скорости
След Март 2003 - 204 коня, автоматик или ръчка с 6 скорости
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от K_Ilkov » 08 Ное 2011, 9:39

Gqbriel написа:Нещо не разбирам,не говорим за топката на скоростния лост нали така :dunno:
Аз пък си мисля ,че М пакет без short shifter няма :dunno: но това,на снимките не е short shifter а gearshift knob :yes:
Както и да е де :yes:
@xerial - топката мое и да не те кефи,но начин по който се сменят скоростите,ще ти допадне,хода на лоста е на около 30% по кратък и е доста по приятно :yes:

Е така се раждат митовете :mhihi: Мисля май и тн.

Аз пък шорт шифтър незнам да има с М-пакета и не съм виждал да се предлага. Има перформанс, но не и час от М-пак.
Ванката показа топките, които сами по себе си променят усещането не малко - друго аз не знам да има серийно.
Аз например си сложих лост от 540 е60, което променя още нещата.

Дай някакви данни за тоя шорт шифтър и каква е разликата със стандартния gearshift механизъм.
Другото са митове и легенди.
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 10:18

K_Ilkov написа:
Gqbriel написа:Нещо не разбирам,не говорим за топката на скоростния лост нали така :dunno:
Аз пък си мисля ,че М пакет без short shifter няма :dunno: но това,на снимките не е short shifter а gearshift knob :yes:
Както и да е де :yes:
@xerial - топката мое и да не те кефи,но начин по който се сменят скоростите,ще ти допадне,хода на лоста е на около 30% по кратък и е доста по приятно :yes:

Е така се раждат митовете :mhihi: Мисля май и тн.

Аз пък шорт шифтър незнам да има с М-пакета и не съм виждал да се предлага. Има перформанс, но не и час от М-пак.
Ванката показа топките, които сами по себе си променят усещането не малко - друго аз не знам да има серийно.
Аз например си сложих лост от 540 е60, което променя още нещата.

Дай някакви данни за тоя шорт шифтър и каква е разликата със стандартния gearshift механизъм.
Другото са митове и легенди.


Е ти пък,митове и легенди,казвам го защото съм виждал по обяви и има разлика във височината на скорсотния лост,да топката променя нещата,но short shifter-a променя коренно начина на сменяне на скоростите,Dimitroff e със шорт шифтър - бахти кефа е да се кара тая кола :mhihi:

+ 25-30% по къс ход на лоста => по-бързо превключване на скоростите

Не твърдя на 100% ,кое има и кое няма,ако някой знае ще се радвам да разбера, и да 540 имат кит,както и Z3 и т.н.

"side, all M Sport models feature Sports seats upholstered in Blue Shadow cloth Alcantara, Individual anthracite headlining, M designation doorsill finishers and a short-shift M gearlever with a perforated leather gaiter and handbrake lever. A Brushed Aluminium interior trim and M leather steering wheel complete the package."

Toва е за е90,и по това което чета,предполагам за М модели,макар че М спорт може да е и М пакет - но не твърдя пдообно нещо,когато незнам..сега при Е46 може и да е различно и да не е така,може да съм останал с грешно впечатление.
Това,което си сложил е мисля точно това,поне при повечето DIY се споменава 540i,Z3 и т.н има доста темички..не виждам ,кое са митовите и легендите само :dunno: ,просто съм написал какво мисля - не съм казал ,че е така..както и да е..

И друго в realoem 08.2002 има M57N за 330 - новия мотор :yes: и до 03.2003 има М57 това е което виждам от realoem,с една дума до март 2003 може да има и със стария мотор - след това няма :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2011, 10:21

Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.

Говоря за тази от първата снимка - втората си е от перформънс пакета...

И малко уточнения:

Като казвам "лостчето долу" имам предвид самия механизъм:
Изображение

Иначе...габриел говори за номер 5/6 - значително по-къса/малка/лека е от останалите на скицата...макар да не си личи от самата скица:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 10:25

Dimitroff написа:Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.

Говоря за тази от първата снимка - втората си е от перформънс пакета...


Сигурно си прав,само че една топка да променя чак толкова,начина на превключване :dunno: ..не че съм карал повече е46 от теб,но разлика е доста голяма в самия ход на лоста по-специално при теб (защото само твоята знам)...абе ще поровя малко,и ако скоро взема някой екземпяр,ще си направя експеримент с 2-те неща за пробата :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от K_Ilkov » 08 Ное 2011, 11:01

Dimitroff написа:Само се води шорт шифтър - лостчето долу не се подменя - подменя се само топката, но тъй като е значително по-къса създава усещането за по-къс ход (то хода в механизма е същия, но в най-високата част - тоест топката се скъсява).
А, да... и е значително по-лека (което е нормално, предвид разликата в размера на двете топки)
Абе...общо взето верно се променя много усещането при смяна на скоростите със стандартния лост и този от снимката...сякаш не е само внушение...а няма логика да е така.

:yes:
С късата и по-тежка топка от снимката нещата наистина се променят осезаемо
изпитал съм го и на двете си е46 ци при смяна от стандартна кожена към въпросната short&weighted топка

Gqbriel написа:кое са митовите и легендите само :dunno: ,просто съм написал какво мисля - не съм казал ,че е така..както и да е..

мит е че М-пакета е с шорт шифтър.
Не пиша за да се заяждам, просто смятам, че е важно да пишем нещата каквито са. :yes:
Надявам се да не съм те засегнал или нещо подобно. В крайна сметка стана хубава дискусия с факти :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 11:03

mitaka7 написа:
RaHzElChO написа:До Март 2003 - 184 коня, автоматик или ръчка с 5 скорости
След Март 2003 - 204 коня, автоматик или ръчка с 6 скорости



Точно така.
От 03.2003 започват 204 к.с.


Значи - тук инфото не е правилно :dunno: като след 03.2003 е само M57N според каталога

Изображение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от mitaka7 » 08 Ное 2011, 11:09

Не те разбирам, кое не е правилно?
М57N започва от 03.2003.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 11:11

mitaka7 написа:Не те разбирам, кое не е правилно?
М57N започва от 03.2003.


Виж снимките 09.2002 - М57N :yes: - вмъкнах това питане,защото аз лично не бях се замислял толкова,и се оказа,че съм има грешна представа,ако е твърде :OT: - съжалявам :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от mitaka7 » 08 Ное 2011, 11:18

:OT: Погледни пак картинките, ама аз доколкото виждам, ти си маркирал само годините, в които излиза мотора М57, а не М57N. Той излиза от 03.2003.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 08 Ное 2011, 11:21

Митак, идеята е, че излиза като опция M57N.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от mitaka7 » 08 Ное 2011, 11:27

Информация за автомобила 330 d 03.2003 - 02.2005 2993 204 M57N306D2

Да, то излиза на картинката, но доколкото виждам не е маркирано.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2011, 11:32

mitaka7 написа:Информация за автомобила 330 d 03.2003 - 02.2005 2993 204 M57N306D2

Да, то излиза на картинката, но доколкото виждам не е маркирано.


Излизам много :OT: ,за което още веднъж се извинявам,но http://realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E46&body=Lim&model=330xd&zone=ECE&prod=20020900&motor=M57N&arch=0 ,съвсем спокойно си се маркира,просто така съм показал снимката,и ако е там ,можеш да го маркираш :yes:
Отдолу излизат и 2 различни Production Code: EV91 (184) и Production Code: ED71 (204)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook