Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от benzin » 13 Ное 2011, 22:49

Huku написа:начи, трябва да натискаш спирачката докато превключваш...
:OT: ...дигаш ме от масата... :bchug:

въпроса бате е че светкат светлините за задна като превключваш, наздраве :bchug: :lol:
www.bmwпрофесори-bg.net

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от BadAngel » 13 Ное 2011, 23:04

benzin написа:
Huku написа:начи, трябва да натискаш спирачката докато превключваш...
:OT: ...дигаш ме от масата... :bchug:

въпроса бате е че светкат светлините за задна като превключваш, наздраве :bchug: :lol:


успокоението у водача зад теб настъпва, когато осъзнае, че освен задния ход ти светят и стоповете :ok:
No bling at the Ring

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от © » 13 Ное 2011, 23:13

абсолютно никога не включвам на Н на светофар, нито пък дърпам ръчна при потегляне нагоре
Даже се кефя, че стои на едно място, а не върви назад както при ръчните :lol:
За какво е автоматик ако ще превключвам скорости :mhihi:
а дали "трябва" не знам ..

п.с. за щастие БМВ-то ми е с ръчна скоростна кутия

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от Apassionata » 13 Ное 2011, 23:21

BadAngel написа:
benzin написа:
Huku написа:начи, трябва да натискаш спирачката докато превключваш...
:OT: ...дигаш ме от масата... :bchug:

въпроса бате е че светкат светлините за задна като превключваш, наздраве :bchug: :lol:


успокоението у водача зад теб настъпва, когато осъзнае, че освен задния ход ти светят и стоповете :ok:


Батки, не знам за кви коли говорите, ама преди малко ходихме с колегата Ники до Е90-ката да праим проби / не че аз не бях сигурна де/, ама за потвръждение... Никви задни светлини не светват при превключване от P на D, нито в обратната посока... /проверено поне 6 пъти/... при натисната спирачка, то тва ясно де... за спирачката... Измислили са го инжовете явно, вероятно светва при някво задържане на R повече от 1-2 сек...но при нормално превключване, без да се бърза да изпотрошиш лоста не светватттт... :wave:
А :bchug: и от мене

На светофар и на място изобщо праскаш P и пускаш спирачката. Кат светне жълто, първо натискаш спирачката и тогава D... Тва със спирачката става рефлекс... То не случайно и колата не може да запали без да е натисната спирачка...

N никога не я ползвам, честно казано не знам за кво е въобще при автомата... :mhihi: Ааа, сетих се, ако тряя те бутат при незапалена кола.. ама не да запалиш де... :mhihi:
Последна промяна Apassionata на 13 Ное 2011, 23:28, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от BadAngel » 13 Ное 2011, 23:24

Apassionata написа:
BadAngel написа:
benzin написа:
Huku написа:начи, трябва да натискаш спирачката докато превключваш...
:OT: ...дигаш ме от масата... :bchug:

въпроса бате е че светкат светлините за задна като превключваш, наздраве :bchug: :lol:


успокоението у водача зад теб настъпва, когато осъзнае, че освен задния ход ти светят и стоповете :ok:


Батки, не знам за кви коли говорите, ама преди малко ходихме с колегата Ники до Е90-ката да праим проби / не че аз не бях сигурна де/, ама за потвръждение... Никви задни светлини не светват при превключване от P на D, нито в обратната посока... /проверено поне 6 пъти/... при натисната спирачка, то тва ясно де... за спирачката... Измислили са го инжовете явно, вероятно светва при някво задържане на R повече от 1-2 сек...но при нормално превключване, без да се бърза да изпотрошиш лоста не светватттт... :wave:
А :bchug: и от мене

На светофар и на място изобщо праскаш P и пускаш спирачката. Кат светне жълто, първо натискаш спирачката и тогава D... Тва със спирачката става рефлекс... То не случайно и колата не може да запали без да е натисната спирачка...

N никога не я ползвам, честно казано не знам за кво е въобще при автомата... :mhihi:


това явно го е имплементирал Гюнтер, но при доста други автоматици не е така.. като минеш през Р, светват светлините за заден ход

аз лично в момента карам една кола автоматик и задната светлина си светва, а си е сериозен проблем като видиш задните светлини на такъв пикап в лицето ти :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от ms » 13 Ное 2011, 23:29

BadAngel написа:...аз лично в момента карам навара автоматик и задната светлина си светва, а си е сериозен проблем като видиш задните светлини на такъв пикап в лицето ти :)


Аз заради един подобен (ама с Хамър, а не с някое мижаво джипче) дето тръгна назад на светофара вече имам изграден навик да седя малко по-далеч и клаксона да ми е под ръка :mhihi:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от BadAngel » 13 Ное 2011, 23:31

ms написа:
BadAngel написа:...аз лично в момента карам ... автоматик и задната светлина си светва, а си е сериозен проблем като видиш задните светлини на такъв пикап в лицето ти :)


Аз заради един подобен (ама с Хамър, а не с някое мижаво джипче) дето тръгна назад на светофара вече имам изграден навик да седя малко по-далеч и клаксона да ми е под ръка :mhihi:


мутрите така седят на 1 кола разстояние от предната, та ако ги подгони някой да могат да го заобиколят предния :)

аз се набивам възможно най-близо до него, та ако тръгне назад да няма място да ускори, а просто да ми подпре предния номер :ok:
No bling at the Ring

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от Apassionata » 13 Ное 2011, 23:34

Каето показва коя е Маркатаа :D Да, шашкащо е щот си мислиш че тръгва назад... На мен веднъж ми се случи с шофьор жена и го отдадох на флегматично превключване /чеки ся да вида кво пише, аа R, не е това, още тряя бутам :mhihi: /, явно е така при някои коли... :confused: или... абе все си мисля е не може толкова недомислено да е направено...пробвайте по експедитивно, не знам...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от spacepl » 13 Ное 2011, 23:35

При Е39 стептроник трябва да задържиш 1 секунда на R за да светне задната - шваба механик, не писател. Аз лично никога не давам на N или P на светофар, освен ако не е за над 40 секунди и ми е скука и си играя да ръчкам копчетата и лостовете :lol:


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от ms » 13 Ное 2011, 23:37

BadAngel написа:мутрите така седят на 1 кола разстояние от предната, та ако ги подгони някой да могат да го заобиколят предния :)

аз се набивам възможно най-близо до него, та ако тръгне назад да няма място да ускори, а просто да ми подпре предния номер :ok:

баси- аз съм бил мутра без да знам :mhihi:
Стой ти плътно до Хамър, като дава назад верно леко ще те подпре- някъде в средата на предният капак, а ако си с някоя въшка може и в предното стъкло :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от spacepl » 13 Ное 2011, 23:38

Те пък в София хамърите повече от пешеходните пътеки :D

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от b00st » 13 Ное 2011, 23:38

хаха ако е с теглич май не само ще ти го подпре ми и ще го позгъне малко.
иначе кво се косите за задните, то има коли къде си карат с пуснати задни напред :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от BadAngel » 13 Ное 2011, 23:39

Apassionata написа:Каето показва коя е Маркатаа :D Да, шашкащо е щот си мислиш че тръгва назад... На мен веднъж ми се случи с шофьор жена и го отдадох на флегматично превключване /чеки ся да вида кво пише, аа R, не е това, още тряя бутам :mhihi: /, явно е така при някои коли... :confused: или... абе все си мисля е не може толкова недомислено да е направено...пробвайте по експедитивно, не знам...


е, то при мерак и с ръчни скорости може да стане

аз даже съм виждал на гонки тия шпортните опели, баш когато са се напекли като хлебарки и тръгват да откинват и вместо напред ->>> назад


и на тия спортните бенцове също се случва, те са с обратни скорости и задната е там, където е първата, ама тоя бенц ако те удари, значи те е газил танк, така че няма живи очевидци на такъв случай :)
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от BadAngel » 13 Ное 2011, 23:40

ms написа:
BadAngel написа:мутрите така седят на 1 кола разстояние от предната, та ако ги подгони някой да могат да го заобиколят предния :)

аз се набивам възможно най-близо до него, та ако тръгне назад да няма място да ускори, а просто да ми подпре предния номер :ok:

баси- аз съм бил мутра без да знам :mhihi:
Стой ти плътно до Хамър, като дава назад верно леко ще те подпре- някъде в средата на предният капак, а ако си с някоя въшка може и в предното стъкло :mhihi:


в НСО-то така ги учат бате, а те мутрите копират :ok:

хамъра е много тежък и няма пауар да гази така или иначе, не знам кво толкова му се плашите :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Трябва ли да се минава на N при дълготрайно спиране с АСК?

Мнение от ms » 13 Ное 2011, 23:46

BadAngel написа:...хамъра е много тежък и няма пауар да гази така или иначе, не знам кво толкова му се плашите :)

нека да няма сила да гази- аз пък нямам пари да правя тенекии, маски и фарове... че и скъпи пустите фарове :banghead:
ти заеби Хамъра- просто заради такъв си създадох навик- то е пълно с идиоти и не ми трябват такива случки с какъвто и да е противник...
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook