Айде нещо техническо...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Коя конфигурация?

1 цилиндър
2
1%
V2
0
Няма гласували
в редица - 2, 3 ,4 ,5 ,6 ,8 цилиндъра
61
32%
V4
1
1%
V6
11
6%
V8
67
35%
V10
10
5%
V12
25
13%
boxer/flat
5
3%
Ванкел
3
2%
Радиален
1
1%
Двутактов с някоя от конфигурациите
2
1%
Нещо друго.....
4
2%
 
Общо гласове : 192
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от ///vlado » 05 Дек 2011, 11:23

4,5,6 .. няма значение .. само да е редови :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от spacepl » 05 Дек 2011, 12:07

V10 в купе Е39 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от Convertible » 05 Дек 2011, 12:13

ивчо написа:Само аз ли съм за компактен шестак (V6) ...Мен си ме кефи така .. Вие като БМВ фенове, съвсем естествено да кажете редови, но 2х3 ми се струва по удачен !
:mhihi:

това с или без балансиращите валове? :mhihi:
иначе до 3246 - редови 6 цилиндров
от 3246 до 4941 - В8
от 4941 нагоре - в12
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от Е.Димитров » 05 Дек 2011, 12:23

Четох на едно място,тоест на доста места,че V образните двигатели са по-добре балансирани...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от ивчо » 05 Дек 2011, 12:36

Не вааа ... В Алди не използовуват такива жИлеза кат балансиращи валове (поне не и във В6 бензин) !
Всъщност малко са двиговете с балансиращи валове - предимно дизелици, и 3 цилиндрови дизелици ! :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от Bavarcho » 05 Дек 2011, 13:21

///vlado написа:4,5,6 .. няма значение .. само да е редови :yes:


баш петак :conf: :|
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от BMW_RIDER » 05 Дек 2011, 22:47

Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници.. :lol:
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.

Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от zzuzi » 05 Дек 2011, 23:48

BMW_RIDER написа: Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола....

E,айде сега...баш при БМВ такива проблеми няма. :mhihi:
Изображение Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от alx » 05 Дек 2011, 23:53

BMW_RIDER написа:Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.


така поставена задачата аз гласувам за 4 в редица до колкото не трябва да е над 2.5 литра... ако се изисква да е над 2.5 литра - малък компактен в8
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от acho.rs » 05 Дек 2011, 23:56

BMW_RIDER написа:Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници.. :lol:
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.

Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.

Последтно 3,3 и 3,8 редови 6таци не им беше проблем да ги съберат ;)
Сега сигурно ще кажеш за железния блок на М3 и как го били направили от желязо за да е по-тънтк и да може да се събере в Е46 ... но в коша на Е46 си влиза и 3,8 , та не е проблем . Над тази кубатура няма смисъл да се слага 6 цилиндров мотор , освен ако не говорим за камионски/корабни мотори .
Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н.

- като са по-датливи на усукване що ползват редови шестаци Глобетротер и компания ... и Емма Маерск и компания :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от BadAngel » 06 Дек 2011, 0:01

alx написа:
BMW_RIDER написа:Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.


така поставена задачата аз гласувам за 4 в редица до колкото не трябва да е над 2.5 литра... ако се изисква да е над 2.5 литра - малък компактен в8


а кво им е лошото на големите V8?

ако трябва да дам някакъв еднозначен отговор, то той е, че ванкеловия двигател не е избор при никой случай :ok:
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от BMW_RIDER » 06 Дек 2011, 0:10

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници.. :lol:
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.

Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.

Последтно 3,3 и 3,8 редови 6таци не им беше проблем да ги съберат ;)
Сега сигурно ще кажеш за железния блок на М3 и как го били направили от желязо за да е по-тънтк и да може да се събере в Е46 ... но в коша на Е46 си влиза и 3,8 , та не е проблем . Над тази кубатура няма смисъл да се слага 6 цилиндров мотор , освен ако не говорим за камионски/корабни мотори .
Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н.

- като са по-датливи на усукване що ползват редови шестаци Глобетротер и компания ... и Емма Маерск и компания :roll:


Ех сега корабни мотори и т.н. е друг филм, там доколкото знам не подминават и 1000 оборота. Иначе прост пример - вземи една пръчка дълга 10 см и една дълга 20 см еднакво дебели и провай да ги огънеш/осучеш....
а относно кубатурата може и да сте прави... просто имам малко "фенско" изкивяване по мотори при които 3.8 е обоема на половината двигател :mhihi: :mhihi:

Алх стана ми интересно защо точно 4 цилиндъра прав?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от BadAngel » 06 Дек 2011, 0:12

BMW_RIDER написа:Ех сега корабни мотори и т.н. е друг филм, там доколкото знам не подминават и 1000 оборота.


бате, ако матора на кораба се върти с 1000 оборота боцмана няма да може да мигне цяла нощ

майтапа на страна, не знам до каква степен е интересен факт

но корабните мотори ги въртят до към 100 оборота в минута

тоя най-якия, дето беше 100 000 коня беше към 50-60 оборота даже :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от acho.rs » 06 Дек 2011, 0:14

Е кажи масов 6 цилиднров мотор с много по-голяма кубатура от 3,8 . До колкото знам няма масови 6таци над 4-4,3 литра . Като искаш обем си купуваш здвоени шестаци :twisted:
Корабните двигатели не минават 250 оборотна ;)

ПС: най-яки е на номинални 100ина оборота и максимални около 200 .
Последна промяна acho.rs на 06 Дек 2011, 0:15, променена общо 1 път

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Айде нещо техническо...

Мнение от alx » 06 Дек 2011, 0:14

ми... щото поне за мене е най-универсален- относително добре балансиран, лек, малък, евтин за производство и с добра надежност.

но над 2.5 литра стават много големи и е трудно да ги въртиш бързо (ако трябва) а и бавните им стават малко груби- просто много малко запалвания има на всеки оборот за да работи плавно.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: carmanf1

Последни теми
Facebook