Айде нещо техническо...
Модератор: Общи модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Айде нещо техническо...
V10 в купе Е39 

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Айде нещо техническо...
ивчо написа:Само аз ли съм за компактен шестак (V6) ...Мен си ме кефи така .. Вие като БМВ фенове, съвсем естествено да кажете редови, но 2х3 ми се струва по удачен !
това с или без балансиращите валове?

иначе до 3246 - редови 6 цилиндров
от 3246 до 4941 - В8
от 4941 нагоре - в12




"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Айде нещо техническо...
Четох на едно място,тоест на доста места,че V образните двигатели са по-добре балансирани...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Айде нещо техническо...
Не вааа ... В Алди не използовуват такива жИлеза кат балансиращи валове (поне не и във В6 бензин) !
Всъщност малко са двиговете с балансиращи валове - предимно дизелици, и 3 цилиндрови дизелици !
Всъщност малко са двиговете с балансиращи валове - предимно дизелици, и 3 цилиндрови дизелици !

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Айде нещо техническо...
Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници..
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.
Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.

Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.
Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Айде нещо техническо...
BMW_RIDER написа: Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола....
E,айде сега...баш при БМВ такива проблеми няма.



Re: Айде нещо техническо...
BMW_RIDER написа:Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
така поставена задачата аз гласувам за 4 в редица до колкото не трябва да е над 2.5 литра... ако се изисква да е над 2.5 литра - малък компактен в8
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Айде нещо техническо...
BMW_RIDER написа:Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници..![]()
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.
Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.
Последтно 3,3 и 3,8 редови 6таци не им беше проблем да ги съберат

Сега сигурно ще кажеш за железния блок на М3 и как го били направили от желязо за да е по-тънтк и да може да се събере в Е46 ... но в коша на Е46 си влиза и 3,8 , та не е проблем . Над тази кубатура няма смисъл да се слага 6 цилиндров мотор , освен ако не говорим за камионски/корабни мотори .
Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н.
- като са по-датливи на усукване що ползват редови шестаци Глобетротер и компания ... и Емма Маерск и компания

Re: Айде нещо техническо...
alx написа:BMW_RIDER написа:Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
така поставена задачата аз гласувам за 4 в редица до колкото не трябва да е над 2.5 литра... ако се изисква да е над 2.5 литра - малък компактен в8
а кво им е лошото на големите V8?
ако трябва да дам някакъв еднозначен отговор, то той е, че ванкеловия двигател не е избор при никой случай

No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Айде нещо техническо...
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:Ей.. един ден да не съм си у нас и 3 страници..![]()
Приемам критиките.... действително една конфигурация е подходяща за едно друга за друго. Идеята ми беше по скоро да обсъдим предимсва/недостатъци на всяка. Например много от вас са изтъкнали правия 6 цилиндров заради баланса и звука... Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н. Големи кубатури прав 6 трудно се побират в кола и са доста тежки.
Иначе имах в предвид като комбинация от неща - тегло, баланс , размери, ефективност, здравина и т.н.
Така ,че ако знаете или изкате да изтъкнете нещо подходящо за мотор - направете го, нещо подходящо за косачка - ок за тир, за кола и т.н. все тая. Ако искате а кажете кое най-ви кефи и ви се кара също ОК.
Последтно 3,3 и 3,8 редови 6таци не им беше проблем да ги съберат![]()
Сега сигурно ще кажеш за железния блок на М3 и как го били направили от желязо за да е по-тънтк и да може да се събере в Е46 ... но в коша на Е46 си влиза и 3,8 , та не е проблем . Над тази кубатура няма смисъл да се слага 6 цилиндров мотор , освен ако не говорим за камионски/корабни мотори .Аз пък казвам , че заради дължината коляновият вал и т.н. са по податливи на усукване има повече лагери съотвенто повече триене и т.н.
- като са по-датливи на усукване що ползват редови шестаци Глобетротер и компания ... и Емма Маерск и компания
Ех сега корабни мотори и т.н. е друг филм, там доколкото знам не подминават и 1000 оборота. Иначе прост пример - вземи една пръчка дълга 10 см и една дълга 20 см еднакво дебели и провай да ги огънеш/осучеш....
а относно кубатурата може и да сте прави... просто имам малко "фенско" изкивяване по мотори при които 3.8 е обоема на половината двигател


Алх стана ми интересно защо точно 4 цилиндъра прав?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Айде нещо техническо...
BMW_RIDER написа:Ех сега корабни мотори и т.н. е друг филм, там доколкото знам не подминават и 1000 оборота.
бате, ако матора на кораба се върти с 1000 оборота боцмана няма да може да мигне цяла нощ
майтапа на страна, не знам до каква степен е интересен факт
но корабните мотори ги въртят до към 100 оборота в минута
тоя най-якия, дето беше 100 000 коня беше към 50-60 оборота даже

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Айде нещо техническо...
Е кажи масов 6 цилиднров мотор с много по-голяма кубатура от 3,8 . До колкото знам няма масови 6таци над 4-4,3 литра . Като искаш обем си купуваш здвоени шестаци
Корабните двигатели не минават 250 оборотна
ПС: най-яки е на номинални 100ина оборота и максимални около 200 .

Корабните двигатели не минават 250 оборотна

ПС: най-яки е на номинални 100ина оборота и максимални около 200 .
Последна промяна acho.rs на 06 Дек 2011, 0:15, променена общо 1 път
Re: Айде нещо техническо...
ми... щото поне за мене е най-универсален- относително добре балансиран, лек, малък, евтин за производство и с добра надежност.
но над 2.5 литра стават много големи и е трудно да ги въртиш бързо (ако трябва) а и бавните им стават малко груби- просто много малко запалвания има на всеки оборот за да работи плавно.
но над 2.5 литра стават много големи и е трудно да ги въртиш бързо (ако трябва) а и бавните им стават малко груби- просто много малко запалвания има на всеки оборот за да работи плавно.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana