Въпрос за главини е28/е12
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Въпрос за главини е28/е12
Колеги, имам следния въпрос предните лагер главини от е28 различават ли се от тези на е34/36. В един чужд форум бях попаднал на информация, че главините от е28 били взаимозаменяеми с такива от е30 м3. В риал оем им дават други номера, но исках да потвърдя с вас, трябват ми за конверсия на е30 към 5х120 отпред, за сега съм се спрял на вариант с главини от е34/е36 разликата с м-ковите, е че трябва втулка за монтирането им на шенкела на е30. Ако обаче шенкелът на е30 и на е28 е с еднаква дебелина, по-добре да си търся такива от е28. Ще бъда благодарен на всякаква информация ![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Въпрос за главини е28/е12
Питай Любака, той е правил подобна конверсия - ако не се лъжа от е36 компакт.
Какво ли не прави човек заради едни джанти...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за главини е28/е12
![Извън темата! :OT:](./images/smilies/offtopic.gif)
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
така сега пак поразгледах в риълоем-а, но като гледам има разлика в шенкелите, гайките са еднакви, но май до там ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпрос за главини е28/е12
Не съм 100% сигурен, ама е12-те главини са тези дето ти трябват.
Е28-те и Е34-те са лагер-главина(демек не се сменя само лагера, а цялата главина) и по тая причина и други произтичащи от това предполагам не стават на Е30.
Ако съм в грешка ме поправете![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Е28-те и Е34-те са лагер-главина(демек не се сменя само лагера, а цялата главина) и по тая причина и други произтичащи от това предполагам не стават на Е30.
Ако съм в грешка ме поправете
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
Ами е30 е също с лагер главина, как тогава от е12 ще стане?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпрос за главини е28/е12
Мда, грешката е моя, това горе важеше за е21, не за е30 ![Embarassed2 :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed2 :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
ОК, значи остава е34/е36 като решение.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Въпрос за главини е28/е12
Здравейте, относно първият пост. Главините от Е36 са най-често срещаната конверсия за Е30. Както си написал, само се правят втулки за да се увеличи диаметъра на шенкелите от Е30. Предполагам се прави главно защото офсета на дисковете и апаратите е сходен и от там ще запазиш офсета на джантите които монтираш и геометрията на окачването, което надали е основен приоритет в случая
. Също така ъпгрейда на спирачките е сравнително лесен, ако решиш да спираш по-активно. Относно главините от Е12, те са плъг енд плей за Е21, ползват се главините заедно с лагерите. Също така да поясня, че и целия шенкел (ботуш) от Е12 става за Е21.
П.П. Да качиш снимки като приключиш със сетъпа на джантите и стойката. Аз също мисля да ползвам зимата за минимални модификации по кораба и ще покажа резултатите като се стопли.![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
П.П. Да качиш снимки като приключиш със сетъпа на джантите и стойката. Аз също мисля да ползвам зимата за минимални модификации по кораба и ще покажа резултатите като се стопли.
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Re: Въпрос за главини е28/е12
Аз съм с главини от е36 отпред и диск от е36 не става, офсета е различен, с главини от е34 се изнасят много навън, аз едвам намерих дискове които да станат на главините защото вътрешния диаметър на диска трябва да е поне 137,8 за да влезне на главината и офсета трябва да е 35,5 максимум
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за главини е28/е12
при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
![Изображение](http://prikachi.com/images/596/6905596w.jpg)
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за главини е28/е12
Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
Re: Въпрос за главини е28/е12
Lenco написа:Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
не беше ли само 323 с дебелия?
от 3 м20 дваески които съм виждал нито една не била с дебелия
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/AA/21/13e6bd4b74f8aa21.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/B6/CA/5c7af33e516cb6ca.JPG)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/AA/21/13e6bd4b74f8aa21.jpg)
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Въпрос за главини е28/е12
В RealOEM дават вси4ки Е21-ци от 2.0 литра нагоре обем на мотора, дори и за М10 моторите са с големите лагери отпред. Това е ново за мен така 4е е хубаво да се знае и от Вас за разни модификации. Относно конверията към 5 болта за Е30, вариантите са няколко. Предполагам този в който се ползват Е36 главини е най-лек финансово така 4е може би и стругарските услуги са на лице в този вариант с което несъвпада6тите размери да се коригират.
П.П. Извинявам се за правописа.
П.П. Извинявам се за правописа.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за главини е28/е12
KriK4eTo написа:В RealOEM дават вси4ки Е21-ци от 2.0 литра нагоре обем на мотора, дори и за М10 моторите са с големите лагери отпред.............
И не само в Реалоема и на живо е така, ако не е хоум мейд де
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Louis написа:Lenco написа:Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
не беше ли само 323 с дебелия?
от 3 м20 дваески които съм виждал нито една не била с дебелия
Аха, обсъждаме шенкела и лагерите, за тръбата на макферсона е вярно, че 323 е 51мм, а останалите 45мм (дано не бъркам милиметрите).
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани