Въпрос за главини е28/е12
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Въпрос за главини е28/е12
Колеги, имам следния въпрос предните лагер главини от е28 различават ли се от тези на е34/36. В един чужд форум бях попаднал на информация, че главините от е28 били взаимозаменяеми с такива от е30 м3. В риал оем им дават други номера, но исках да потвърдя с вас, трябват ми за конверсия на е30 към 5х120 отпред, за сега съм се спрял на вариант с главини от е34/е36 разликата с м-ковите, е че трябва втулка за монтирането им на шенкела на е30. Ако обаче шенкелът на е30 и на е28 е с еднаква дебелина, по-добре да си търся такива от е28. Ще бъда благодарен на всякаква информация
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Въпрос за главини е28/е12
Питай Любака, той е правил подобна конверсия - ако не се лъжа от е36 компакт.
Какво ли не прави човек заради едни джанти...
Какво ли не прави човек заради едни джанти...
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за главини е28/е12
тази тема може да стане полезна ... пиши какво си открил
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
така сега пак поразгледах в риълоем-а, но като гледам има разлика в шенкелите, гайките са еднакви, но май до там
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпрос за главини е28/е12
Не съм 100% сигурен, ама е12-те главини са тези дето ти трябват.
Е28-те и Е34-те са лагер-главина(демек не се сменя само лагера, а цялата главина) и по тая причина и други произтичащи от това предполагам не стават на Е30.
Ако съм в грешка ме поправете
Е28-те и Е34-те са лагер-главина(демек не се сменя само лагера, а цялата главина) и по тая причина и други произтичащи от това предполагам не стават на Е30.
Ако съм в грешка ме поправете
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
Ами е30 е също с лагер главина, как тогава от е12 ще стане?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпрос за главини е28/е12
Мда, грешката е моя, това горе важеше за е21, не за е30
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за главини е28/е12
ОК, значи остава е34/е36 като решение.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Въпрос за главини е28/е12
Здравейте, относно първият пост. Главините от Е36 са най-често срещаната конверсия за Е30. Както си написал, само се правят втулки за да се увеличи диаметъра на шенкелите от Е30. Предполагам се прави главно защото офсета на дисковете и апаратите е сходен и от там ще запазиш офсета на джантите които монтираш и геометрията на окачването, което надали е основен приоритет в случая . Също така ъпгрейда на спирачките е сравнително лесен, ако решиш да спираш по-активно. Относно главините от Е12, те са плъг енд плей за Е21, ползват се главините заедно с лагерите. Също така да поясня, че и целия шенкел (ботуш) от Е12 става за Е21.
П.П. Да качиш снимки като приключиш със сетъпа на джантите и стойката. Аз също мисля да ползвам зимата за минимални модификации по кораба и ще покажа резултатите като се стопли.
П.П. Да качиш снимки като приключиш със сетъпа на джантите и стойката. Аз също мисля да ползвам зимата за минимални модификации по кораба и ще покажа резултатите като се стопли.
Re: Въпрос за главини е28/е12
Аз съм с главини от е36 отпред и диск от е36 не става, офсета е различен, с главини от е34 се изнасят много навън, аз едвам намерих дискове които да станат на главините защото вътрешния диаметър на диска трябва да е поне 137,8 за да влезне на главината и офсета трябва да е 35,5 максимум
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за главини е28/е12
при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за главини е28/е12
Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
Re: Въпрос за главини е28/е12
Lenco написа:Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
не беше ли само 323 с дебелия?
от 3 м20 дваески които съм виждал нито една не била с дебелия
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Въпрос за главини е28/е12
В RealOEM дават вси4ки Е21-ци от 2.0 литра нагоре обем на мотора, дори и за М10 моторите са с големите лагери отпред. Това е ново за мен така 4е е хубаво да се знае и от Вас за разни модификации. Относно конверията към 5 болта за Е30, вариантите са няколко. Предполагам този в който се ползват Е36 главини е най-лек финансово така 4е може би и стругарските услуги са на лице в този вариант с което несъвпада6тите размери да се коригират.
П.П. Извинявам се за правописа.
П.П. Извинявам се за правописа.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за главини е28/е12
KriK4eTo написа:В RealOEM дават вси4ки Е21-ци от 2.0 литра нагоре обем на мотора, дори и за М10 моторите са с големите лагери отпред.............
И не само в Реалоема и на живо е така, ако не е хоум мейд де
Louis написа:Lenco написа:Явор написа:при е21 нямаше ли лека разлика в главините на 4 и 6 цил.
Има, на 4цил шенкела е по-тънък, лагерите са по-малки, всичко се сменя заедно с макферсона.
не беше ли само 323 с дебелия?
от 3 м20 дваески които съм виждал нито една не била с дебелия
Аха, обсъждаме шенкела и лагерите, за тръбата на макферсона е вярно, че 323 е 51мм, а останалите 45мм (дано не бъркам милиметрите).
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани