Равносметката xd/d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Равносметката xd/d
BMW///M-ma6inata написа:Z3 е супер зле зимата, едвам движи.
А относно темата, нали колегите дето говорят , че няма смисъм от х-а не говорят сериозно ?Няма по- голямо удоволствие от това да караш тази кола зимата, а който казва , че няма проблеми само със задното нека да не го повтаря пред непознати
имам опит и с 330д само на задно с чисто нови нокиан- супер зле сравнено с хд-то. С моята кола се качвам на такива места където не може и да предположите ,че би могъл да се качи лек автомобил.
И това и следващото ми всекидневно бмв ще е АВД. А относно обслужването, две полуоски в повече не са ми проблем
Ми аз съм готов да го повторя пред всеки това, че нямам проблеми зимата
сигурно е свързано с това как и къде ходя и тн ама ходя на ски
и зимата не е като да не съм ходил до Боровец, Банско и Пампорово и в дни със снеговалеж преди да изчистят
сигурно и ако живеех на стръмна уличка някъде друга песен щях да пея

но е факт, че аз проблеми със задното зимата не съм имал
сега да се твърди че задното дори по някакъв начин прилича на АВД през зимата е смешно
и предполагам че 330д автомат е доста по зле от 330и ръчка
но май най-важното е, че явно всички са доволни от колите си

и тези с Х-ове и тези на задно


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Най-малкото като видя тия xi и xd с това окачване вирнати като щъркели... грозна работа
330i е като болид на светофара до някой X

330i е като болид на светофара до някой X

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Равносметката xd/d
То е ясно,че Х-серията превъзхожда БМВ със задно ЗИМАТА!Зимата по добре да е хД или хИ но тук спора е до колко е изгодно това да си притежател на 4х4 и дали си заслужава подръжката и парите хвърлени за нея.Все пак имаме 2-3 месеца зима!Честно да Ви кажа аз съм фен на 4х4 системите вградени в БМВ.И съм се замислял преди покупката и моята да е 330ХД,330ХИ или 325ХИ защото при нас не е шега работа зимата но тогава бяха скъпи и единствено за това се отказах,а за подръжката да не говорим!То на каквото и да е БМВ не е евтина подръжката какво остава БМВ 4х4!Там е главния спор дали за 2-3 месеца зима и то 1 месец да е по сурова си заслужава да си притежател на 4х4(ТОВА СИ Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ)Аз и в предишния си пост казах и сега Ви казвам,че аз проблеми със моята кола зимата съм нямал!И не казвам,че моята е наравно или по добра от Е46 4х4 сигурно е по зле! 

Последна промяна shark1986 на 30 Дек 2011, 0:32, променена общо 1 път
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Равносметката xd/d
Четох интервю с шефа на М Дивизията, където го питаха за новата М5-ца. Там го питат - ще има ли 4x4 версия? Отовор Не. Няма нужда. Колата има сцепление. Пак го питат добре в Америка искат такава версия - не може, 4 по 4 изисква по висок клиренс, а от там компромис с динамичните характеристики на колата.
От друга страна всяко 3-то продадено БМВ през 2011 е било с X-drive. Тенденцията е да стават все повече...Всичко е + и - и въпрос на вкус + кой какво търси в една кола...
От друга страна всяко 3-то продадено БМВ през 2011 е било с X-drive. Тенденцията е да стават все повече...Всичко е + и - и въпрос на вкус + кой какво търси в една кола...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Равносметката xd/d
ivo098 написа:Най-малкото като видя тия xi и xd с това окачване вирнати като щъркели... грозна работа![]()
330i е като болид на светофара до някой X
Паркирам до едно 330d и моята е малко по-висока, но с грозното се изхвърли.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Re: Равносметката xd/d
RaHzElChO написа:ivo098 написа:Най-малкото като видя тия xi и xd с това окачване вирнати като щъркели... грозна работа![]()
330i е като болид на светофара до някой X
Паркирам до едно 330d и моята е малко по-висока, но с грозното се изхвърли.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
330xd е малко по-виска от 330d, a 330d e малко по-висока от 330i... и така...

Това за грозното го казах на шега

330i на задно е по-нисичка заводски от всяко друго Е46 без М3, което лично на мен много ми допада, средно положение между нормална кола и афтърмаркет спортно окачване.
Разбира се изисква повече внимаване при каране и избягване на по-високи бордюри, което за някои хора би било недостатък но на мен адски ми допада возията и визията на колата така.
В заключние мога да кажа че щом е BMW - няма как да е лошо, просто всеки има различни нужди.
Аз за мен съм решил че BMW-то трябва да е 6-цилиндрово, бензиново, със задно предаване и ръчни скорости и не бих направил компромис с никое от тези неща.
Точно заради това има широка моделна гама от двигатели и задвижвания, за да има за всекиго по нещо

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Равносметката xd/d
330Cd е по-ниска от 330d
предполагам и при 330i и 330Ci е така.
ниски високи, щом сме си ги купили значи ни кефят засега

ниски високи, щом сме си ги купили значи ни кефят засега

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Равносметката xd/d

330i (1400 кг) (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1195.html)
и
330d (204hp)(1655 кг


Там за двигателя алумин и т.н., ясно, ама от един алумин 255кг надолу ли

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Равносметката xd/d
uCnaHeTcA написа::OT: Я язе да ползвам темата да питам - от къде идва фрапиращата разлика в килограмите м/у
330i (1400 кг) (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1195.html)
и
330d (204hp)(1655 кг)(http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13457.html)
![]()
Там за двигателя алумин и т.н., ясно, ама от един алумин 255кг надолу ли
330Cd го дават 1545 кг. което е някъде там. на други места го дават 1560кг. Но защо седана да е 100кг отгоре?!
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Тия данни надали са много надеждни, кантар му е майката 

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
Re: Равносметката xd/d
ivo098 написа:Тия данни надали са много надеждни, кантар му е майката
Е да бе, те ги теглят У хлебозавода

За да са достоверни данните на тоя кантар, на който ще се мери, нали трябва да застане и бензинката до дизела, да видим разликата на един и същ кантар

bai_ILIA, първо, добре дошъл в правилната секта


Да, 330Cd го дават 1545кг (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13453.html), ама пък 330Ci го дават отново 1400кг., като седана (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1235.html)


- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Е да де, двете коли на същия кантар една след друга.., аз мога да осигуря 330i, тука в Люлин има кантар... 
Не знам колко е верен, но ей тая кола - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10181.html
я изкара 1480 кг без шофьор с много малко бензин.

Не знам колко е верен, но ей тая кола - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10181.html
я изкара 1480 кг без шофьор с много малко бензин.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Равносметката xd/d
е то е ясно от къде - дизеловия двигател тежи доста повече. блока е тежък, турбина и всичко свързано с нея, интеркулер, пътища и т.н.
реално колите като спирачки и окачване са идентични - разликата за мен е основно в мотора и може би малко в трансмисията...
бягаме малко от темата, но колите 4x4 тежат още повече, вървят една идея по-малко, горят повече + загубите по трансмисията и т.н. неща по темата
реално колите като спирачки и окачване са идентични - разликата за мен е основно в мотора и може би малко в трансмисията...
бягаме малко от темата, но колите 4x4 тежат още повече, вървят една идея по-малко, горят повече + загубите по трансмисията и т.н. неща по темата

"Чемодан, вокзал, Москва"
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Равносметката xd/d
Височината не мисля, че е критерии. Все пак има пружини за тази работа, които не са някаква космическа цифра.
Така или иначе Е46 с шпер няма, така че не знам какво толкова набивате това задно. Не че не е удоволствие, но има още какво да се желае. Може зимата тук да не е много сурова, но всички знаеме, че малките улички никога не са почистени и може 2-3 пъти на един сезон да се случи да закъса човек само със задно, но в тези ситуации като си с 4х4 е безценно.
Аз съм карал и двата варианта (3.0 д/хд) и шофирането на 4х4 в нормални условия по отношение на удоволстивие не отстъпва по нищо от само задното предаване. Както каза един колега на предната страница - 4х4 се чувства само, когато трябва.

Аз съм карал и двата варианта (3.0 д/хд) и шофирането на 4х4 в нормални условия по отношение на удоволстивие не отстъпва по нищо от само задното предаване. Както каза един колега на предната страница - 4х4 се чувства само, когато трябва.

Последна промяна alpina-ma6inata на 30 Дек 2011, 11:55, променена общо 1 път
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Равносметката xd/d
В тема, която е озаглавена "Равносметката xd/d" Вие разисквате кое тежи повече - 330i или 330d, и кое е по-ниско - купе или седан/комби, нещо не Ви ли се разминава?
За мен критерия за избор на Х или задно е този:
http://www.youtube.com/watch?v=oaqLLtUa ... re=related
Немския ми е слаб, та тези Х-са ли изключиха или?

За мен критерия за избор на Х или задно е този:
ifcho написа: Ако живеех в планината, задължително щях да съм с 4х4, но тъй като основно карам по почистени пътища, задно ме устройва перфектно
http://www.youtube.com/watch?v=oaqLLtUa ... re=related
Немския ми е слаб, та тези Х-са ли изключиха или?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани