V8 срещу V12
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V8 срещу V12
N.Mihaylovski написа:http://www.youtube.com/watch?v=wEVQnKc4on4&feature=related
Нема такв звук Х6 5.0 Просто е убииствен който е карал подобен звяр знае.

BadAngel написа:повечето в12 са нискооборотни
а тези, които се въртят на големи оборти са прекалено скъпи, за да ги оценят нашите съфорумци (пак повечето)
Тук си прав .
Re: V8 срещу V12
N.Mihaylovski написа:ALX
каква им е максималната скорост, и как се държат при 250 +
ми.. никой не знае колко вдигат.. на теория имат предавки и обороти и мощност да вдигат над 320 (фабрично е 112 км/ч при 2000 оборота при 5800 червена линия за фабричния 502 кубиков голям блок- смятай)... но нямат добра аеродинамика и от една определена скорост (примерно 220-240) започват да плават и стават доста нечувствителни... а и много духа защото повечето нямат спойлъри и малко се чувстваш като човека-парашут...
за предавките - ми две скорости са- зависи какъв мотор имаш (червена линия) и размера на предния венец (задните винаги са еднакви). първа обикновено свършва на 200... след това втора, но втора е овърдрайв и е слаба и тя си е стриктно за туринг.. а си я натиснал а си я скъсал- особено ако си с някой по-космат двигател. сега почнаха да излизат нови подобрени трансмисии които позволяват и на втора да се натиска до някъде, но генералната идея е че "in first you play, in second you pray"

турбо буси и зх14 съм сигурен че след 200 са по-бързи заради слабата втора и лошата аеродинамика. но до 200 ако си отзад със хубав 315мм слик и можеш да си сложиш конете на асфалта- правения бос хос-а няма мотоциклет дето да го стигне.
за вида им- всичките са правени с много пари и така си изглеждат дори когато се карат всеки ден. само боята често е $15-20к и често се прави от крис круз които е легенда в това отношение (рисуване по возила). аз познавам хора които имат шоу в8 мотоциклети на които имат по 40-50к км навъртяни ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V8 срещу V12
SPEED_GABROVO написа:Ся се сетих за това клипче http://www.youtube.com/watch?v=KGxJqM1Shh4 и V12 могат да вадят звук,всичко е до мерак и пари
Възможно ли е този двигател да вади такъв звук . В началото под ауспусите май се чува нещо различно . Ако само изпускателната система води до такава драстична промяна във звука

Re: V8 срещу V12
На мен 8-ка ми звучи по-брутално.Преди време доста се забавлявахме с едно такова http://www.youtube.com/watch?v=AfKlk_L0ceA 

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V8 срещу V12
alx написа:N.Mihaylovski написа:ALX
каква им е максималната скорост, и как се държат при 250 +
ми.. никой не знае колко вдигат.. на теория имат предавки и обороти и мощност да вдигат над 320 (фабрично е 112 км/ч при 2000 оборота при 5800 червена линия за фабричния 502 кубиков голям блок- смятай)... но нямат добра аеродинамика и от една определена скорост (примерно 220-240) започват да плават и стават доста нечувствителни... а и много духа защото повечето нямат спойлъри и малко се чувстваш като човека-парашут...
за предавките - ми две скорости са- зависи какъв мотор имаш (червена линия) и размера на предния венец (задните винаги са еднакви). първа обикновено свършва на 200... след това втора, но втора е овърдрайв и е слаба и тя си е стриктно за туринг.. а си я натиснал а си я скъсал- особено ако си с някой по-космат двигател. сега почнаха да излизат нови подобрени трансмисии които позволяват и на втора да се натиска до някъде, но генералната идея е че "in first you play, in second you pray"![]()
турбо буси и зх14 съм сигурен че след 200 са по-бързи заради слабата втора и лошата аеродинамика. но до 200 ако си отзад със хубав 315мм слик и можеш да си сложиш конете на асфалта- правения бос хос-а няма мотоциклет дето да го стигне.
за вида им- всичките са правени с много пари и така си изглеждат дори когато се карат всеки ден. боята често е $15-20к и се прави от крис круз които е легенда в това отношение. аз познавам хора които имат шоу в8 мотоциклети на които имат по 40-50к км навъртяни...
Незнам интересно изглежда, но примерно новата Зх14 има вече времена под 9.5 сток.... и 0-200 са 6 сек.... от това по бързо незнам за какво ти е ако не си драг състезател. С тая разлика ,че като се скриеш зад слюдата с 200 няма вятър и като дойде завой с 200 го взимаш... сори ама с тоя бос хос с тая задна гума невиждам как се завива.... Но като имаш пари да хвърляш за такива играчки евала - самата идея за В8 биг блок в мотор е бруталия
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: V8 срещу V12
защо му е да завива, идеята на тоя мотор е да хванеш рут 66 и да посрещнеш изгрева яздейки.. това е просто по-хард вариянт на американските мъсъл карс от предишно поколение
а и с тая задна гума мацките ще те заглеждат повече
а и с тая задна гума мацките ще те заглеждат повече

No bling at the Ring
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: V8 срещу V12
ddinobot написа:P1tbuL написа:Ето ви истината за звук от V8 братлетаhttp://www.youtube.com/watch?v=UIlJNzSXUZk
Изгледайте го докраятоя клип си струва...
За мен по- красив звук от този просто няма!
Добре защо всички мъсъл карс имат този специфичен звук, на кое се дължи това?Бях чувал нещо за разпределителни валове в самия блок, както и за това че повдигачите са много големи, но така и не ми стана ясно
Чети от тая страница нататък

viewtopic.php?f=1&t=151086&p=2913404&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5#p2913404
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: V8 срещу V12
BadAngel написа:защо му е да завива, идеята на тоя мотор е да хванеш рут 66 и да посрещнеш изгрева яздейки.. това е просто по-хард вариянт на американските мъсъл карс от предишно поколение
а и с тая задна гума мацките ще те заглеждат повече
всъщност повечето мадами изпитват тих ужас от тия мотори и посмъртно не можеш да ги качиш... освен ако не са някакви много безстрашни. много по-лесно е със един зх14 да ги возиш.
да не говориме че ако не знаят как да си държат краката - има стопени токчета, изгорени панталони, чорапогащи и там каквото е била решила да нахлузи. с една дума- не са за жени тия мотори.
но за рут 66 и газ три дни само направо- самата истина.
единствените проблеми на плоския слик е че при бавна скорост като завиваш мотора иска да се изправи предварително както и като спираш трябва да внимаваш с коловозите защото малко да е накриво асфалта слика го "грабва" и мотора тръгва да пада... и няма значение колко си силен щото дзверо е 600 кила

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 срещу V12
acho.rs написа:SPEED_GABROVO написа:Ся се сетих за това клипче http://www.youtube.com/watch?v=KGxJqM1Shh4 и V12 могат да вадят звук,всичко е до мерак и пари
Възможно ли е този двигател да вади такъв звук . В началото под ауспусите май се чува нещо различно . Ако само изпускателната система води до такава драстична промяна във звука
Здрасти, на катализатори вадя подобен звук. За съжаление няма Е31 с цяла генерация на
суперспринт да разбера какво точно ще се получи, всичко приключва до смяна на задни
гърнета, Аз съм стигнал малко по напред остава да сложа колектори и да махна оригиналните
катализатори. Но какво ще стане идея нямам, карам на сляпо:(
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: V8 срещу V12
acho.rs написа:SPEED_GABROVO написа:Ся се сетих за това клипче http://www.youtube.com/watch?v=KGxJqM1Shh4 и V12 могат да вадят звук,всичко е до мерак и пари
Възможно ли е този двигател да вади такъв звук . В началото под ауспусите май се чува нещо различно . Ако само изпускателната система води до такава драстична промяна във звука
Mother Of GOD



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: V8 срещу V12
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: V8 срещу V12
goguma написа:Иначе ако става дума само за звук, то с една подходяща изпускателна система може и L4 да го накарате да звучи като звяр - ето кратка справка http://www.youtube.com/watch?v=72n7SKDdXJc и http://www.youtube.com/watch?v=D5x-ebCO ... re=related
Само дето това не е прав 4, а е боксер




Що се отнася до моторите - мен много ме кефи идеята на туринг байковете... Бих си купил един ден някакъв голям мотор с хубав звук да си го карам бавно


Едни познати тази година си направиха екскурзия по Route 66 като си наеха Harley-та специално за целта и са изкарали невероятно

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: V8 срещу V12
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: V8 срещу V12
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: V8 срещу V12
http://www.youtube.com/watch?v=1-xAY63i8Ww с 2 ръце за V10 

68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани