Проблем с една кола
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с една кола
Надявам се да ми помогнете и без да притежавам БМВ:)
Проблеемът е следния: Карах си днес Волксваген поло дизел произведен 1990г. мисля и изведнъж виждам 4е е пред прегряване. Обаче прегрява когато съм в задръствания и постояно се сменят 1-2, но когато се кара равномерно охлажда до 75-80 градуса та въпросът ми е, защо загрява дори на празен ход а на дълго и равномерно каране не загрява. Каква е причината за тези действия на колата и евентуално как се оправят.
Благодаря на отзовали те се
Проблеемът е следния: Карах си днес Волксваген поло дизел произведен 1990г. мисля и изведнъж виждам 4е е пред прегряване. Обаче прегрява когато съм в задръствания и постояно се сменят 1-2, но когато се кара равномерно охлажда до 75-80 градуса та въпросът ми е, защо загрява дори на празен ход а на дълго и равномерно каране не загрява. Каква е причината за тези действия на колата и евентуално как се оправят.
Благодаря на отзовали те се
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Колегата сашо отгоре ти е написал от какво може да е, ако перката и водата са наред(ти можеш да си ги провериш) отиди да ти сменят термостата 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!






R.I.P Landikar
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Ако е карана с вода .... има вероятност радиатора да е пълен с ръжда и да не може да минава потока с вода 

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
тук обае аз мога да кажа нещо,колега и аз имам същото Поло 1.4 дизел същата работа загрява като си в задръстване и това е аз така прегрях главата
аз всико съм сменил си4ко е ОК и пак така прави загрява си
ако искаш дай на ЛС да не разводняваме темата
аз всико съм сменил си4ко е ОК и пак така прави загрява си

ако искаш дай на ЛС да не разводняваме темата

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
на мен ми се включва ан 75 така поне пише на таблото,доста странно ми се вижда да отваря на 90 градуса
термостата казваш е здрав ? нещо не е в ред

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Просто може да е зимен термостат - моя на голфа отваряше на 88 градуса - демек толкова си стоеше температурата на мотора и след като ги премине включва перката. На БМВ-то перката още не съм я чувал и за добро е така 

BMW only!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани