Проблем с една кола

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2006

Проблем с една кола

Мнение от Evtimov » 17 Май 2006, 19:30

Надявам се да ми помогнете и без да притежавам БМВ:)
Проблеемът е следния: Карах си днес Волксваген поло дизел произведен 1990г. мисля и изведнъж виждам 4е е пред прегряване. Обаче прегрява когато съм в задръствания и постояно се сменят 1-2, но когато се кара равномерно охлажда до 75-80 градуса та въпросът ми е, защо загрява дори на празен ход а на дълго и равномерно каране не загрява. Каква е причината за тези действия на колата и евентуално как се оправят.
Благодаря на отзовали те се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 17 Май 2006, 19:32

Като почне да ти загрява на празен ход пускай парното и ще ти охлади.:mhihi: Проблема може да ти е от термостата ,виж перката дали ти се включва , виж нивото на антифриза .........

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2006

Мнение от Evtimov » 17 Май 2006, 19:37

Абе така де ама си загрява стабилно по едно време и парното немое да смогне нещо пак и ще земем да се опечем с тая жега.
Перката май не се включва, а антифриза си е ок малко калничак ако това има някаква връзка.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Май 2006, 19:42

Колегата сашо отгоре ти е написал от какво може да е, ако перката и водата са наред(ти можеш да си ги провериш) отиди да ти сменят термостата :!:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2006

Мнение от Evtimov » 17 Май 2006, 19:42

Добре де никой ли незнае защо може да става така :help:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 17 Май 2006, 19:42

:arrow: Провери нивото на охладителната течност (при нужда долей, или подмени)
:arrow: Провери състоянието на водната помпа на автомобила
:arrow: Провери състоянието на термостата на автомобила
:arrow: Провери дали ел. перката за допълнително охлаждане на водния радиатор се включва при необходимост - ако не се включва провери термо датчика.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 17 Май 2006, 19:46

датчика в самия радиатор който включва перката....сигурно е той :roll:
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2006

Мнение от Evtimov » 17 Май 2006, 19:50

Аз някак си изключвам като възможност да е развалена помпата.
Но страно че загрява на празен ход и на спри-тръгни.

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 17 Май 2006, 20:05

Ако е карана с вода .... има вероятност радиатора да е пълен с ръжда и да не може да минава потока с вода :lol:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 17 Май 2006, 20:21

тук обае аз мога да кажа нещо,колега и аз имам същото Поло 1.4 дизел същата работа загрява като си в задръстване и това е аз така прегрях главата
аз всико съм сменил си4ко е ОК и пак така прави загрява си :(
ако искаш дай на ЛС да не разводняваме темата ;)
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 17 Май 2006, 20:25

Е кво да я разводняваш, като темата е баш за поло-то :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Мнение от benzin » 18 Май 2006, 17:51

имах абсолютно същия проблем, оказа се запушен радиатор

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2006

Мнение от Evtimov » 18 Май 2006, 21:43

Смениха термо датчика и термостата сега е по добре.
Пак си загрява но по малко. От сервиза ми казаха че термо датчика на радиатора има две степени превключването чрез обръщане ли става или как? Щото сега перката включва на 90 градуса а разбирам че има начин да включва на 75, как става това?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 19 Май 2006, 0:30

на мен ми се включва ан 75 така поне пише на таблото,доста странно ми се вижда да отваря на 90 градуса :roll: термостата казваш е здрав ? нещо не е в ред
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Май 2006, 0:35

Просто може да е зимен термостат - моя на голфа отваряше на 88 градуса - демек толкова си стоеше температурата на мотора и след като ги премине включва перката. На БМВ-то перката още не съм я чувал и за добро е така :D
BMW only!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook